Chlapec, který se zúčastnil natáčení chemického útoku v Dúmě, popsal všechny podrobnosti

18.04.2018 19:50

https://cz.sputniknews.com/svet/201804187180543-syrie-utok-duma-podrobnosti/

 

Syrský chlapec Hassan Diab, kterého představili ve videu organizace Bílá přilba jako oběť chemického útoku v Dúmě, promluvil o podrobnostech z natáčení.

„Byli jsme ve sklepě. Máma mi řekla, že dnes nemáme nic k jídlu a že se najíme až zítra, když jsme uslyšeli křik z ulice. Křičeli tam: Jděte do nemocnice! Tak jsme běželi do nemocnice, a jakmile jsem vstoupil, chytili mě a začali polívat vodou. Potom nás položili na postele s jinými lidmi," řekl chlapec pro televizní kanál Rossia-24.

Korespondent televizního kanálu Evgenij Poddubnyj řekl, že chlapec byl donucen k tomu, aby se objevil na videu.

„Chlapec neměl co jíst, byla mu nabídnuta rýže, datle a sušenky za to, že se objeví na videu," říká korespondent.

Chlapcovy slova potvrdil i jeho otec, který dodal, že ve městě nedošlo k žádnému chemickému útoku.

„Když jsem zjistil, že je syn v nemocnici, vzal jsem si volno z práce a rychle jsem tam běžel. Nebyly tam žádné chemické zbraně. Kouřil jsem na ulici a nic jsem necítil. Šel do nemocnice a viděl svou rodinu. Radikálové mu dali za účast v tomto videu datle, sušenky a rýži a všem dovolili jít domů. Můj syn se cítil skvěle," řekl otec chlapce televiznímu kanálu.

Diskusní téma: Chlapec, který se zúčastnil natáčení chemického útoku v Dúmě, popsal všechny podrobnosti

Ti co bez dokazov verili a klamali,dat im chlorovanu ocistu

advokat | 03.05.2018

Prva by mala absolvovat ocistu chlorom T.Mayova,aspon by si pametala,ze nesmie dris
tat.

,alebo

tatko | 19.04.2018

takto : https://www.independent.co.uk/voices/syria-chemical-attack-gas-douma-robert-fisk-ghouta-damascus-a8307726.html

Přidat nový příspěvek