Rus Viktor But odvlečený do USA: Dnešné USA sú zrkadlom ZSSR pred jeho rozpadom. Spoluväzni ma prosia, aby som ich učil po rusky

03.12.2016 15:28

 

Ruský podnikateľ a niekdajší ruský vojak Viktor But, ktorého v USA – sú silné podozrenia, že z politických antiruských dôvodov – odsúdili na 25 rokov väzenia, povedal, že väzni vo väznici Marion v štáte Illinois ho poprosili, aby ich učil ruský jazyk. „Dala sa dovedna pomerne veľká skupina, robíme zoznamy. Vo všeobecnosti sa tu všetko ruské a samotné Rusko teší zvýšenému záujmu. Všetci hovoria – Putin: To už áno! U nás by taký človek určite vyhral prezidentské voľby!“ – povedal But po telefóne agentúre RIA-Novosti.
http://www.hlavnespravy.sk/rus-viktor-but-odvleceny-do-usa-dnesne-usa-su-zrkadlom-zssr-pred-jeho-rozpadom-spoluvazni-ma-prosia-aby-som-ich-ucil-po-rusky/867546

 

Diskusní téma: Rus Viktor But odvlečený do USA: Dnešné USA sú zrkadlom ZSSR pred jeho rozpadom. Spoluväzni ma prosia, aby som ich učil po rusky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek