Trolling nejvyšší úrovně v podání Trumpa

11.08.2017 09:23

 

Prezident USA Donald Trump prohlásil, že je vděčný svému kolegovi Vladimiru Putinovi za snížení počtu pracovníků diplomatické mise v Rusku, protože Washington se snaží snižovat výdaje.
„Chtěl bych mu (Putinovi) poděkovat, protože se snažíme snižovat výdaje na personál. Co se týče mne, jsem velmi rád, že jsem propustil mnoho lidí, protože máme teď menší personál. Nejsou žádné důvody k tomu, aby se (propuštění zaměstnanci) vrátili“, řekl americký předák.

 

Trump sa Putinovi poďakoval, že mu pomáha znižovať vládne výdavky (Teraz.sk)

 

Ukázkový trolling státní "elity" USA. Není toto Trumpovo prohlášení také nejlepším potvrzením Pjakinových tezí o co jde při vyhazovu diplomatů USA z Ruska ?

Diskusní téma: Trolling nejvyšší úrovně v podání Trumpa

sarkasmus

Ladič | 11.08.2017

Rozesmála mne myšlenka. Kdyby to samé řekl a udělal Obama, Bush, Clinton, vlastně jedno kdo, tak se z řad neokonů a sluníček budou ozývat chvalozpěvy jak je ten NÁŠ prezident moudrý a jak to svým excelentním sarkasmem Rusku nandal. Cheche

Re: sarkasmus

Paw | 14.08.2017

Putin usetril na dohledech na tyhle vsechny parasiticky podvrataky , ktery vysavaji hodne penez americkyho lidu..

Modernosť trollingu.

peter1. | 11.08.2017

Čo sa skrýva za "moderným trolingom" ?
Najviac je za ním ukrytý gerontolický problém americkej mocenskej reprezentácie. Netreba pripomínať tých, ktorý už odišli a ako zostávajúci, tiež uchránený pred večnosťou žitia, pritvrdzujú starú, stále menej použiteľnú osnovu.
Aký problém môže priniesť neriešenie gerontoakumulácia, vedia v Rusku svoje.
"Otcovia" povojnových finančných štruktúr a hier na peniaze tiež neoplývajú horizontom ďalekej budúcnosti vlastného pôsobenia v spravovaní hry poklesom invencie.

Re: Modernosť trollingu.

. | 11.08.2017

Sám si zavést termín "moderní trolling", o kterém není nikde v článku ani zmínka, a transponovat ho následně na problém staří-mladí, není tohle právě trolling?

Re: Re: Modernosť trollingu.

Jaroslav | 11.08.2017

Tady nejde o problém "mladí-staří", ale o popis jedné z vlastností připisované "gerónům". Jde o moudrost danou vlastními prožitky a historickou zkušeností, která se bohužel ve většině případů zvrhne v pokřivený pohled na svět a "gerónskou" ješitnost ("co vy o tom víte, já jsem to zažil, já to vím nejlíp"), to vše podpořeno tím, že tzv. "moudrost stáří" je jejich okolím vzývána jako modla (viz. US senát a senátor McCain) ... ačkoli sám jsem již "gerónem" snažím se stále učit a seznamovat s názory druhých, aby mne tento "blud" stáří nepostihl.

Re: Re: Modernosť trollingu.

peter1. | 12.08.2017

Beriem - asi som mal použiť termín - módnosť - od slova móda.
Ale z geronto pohľadu konkrétneho aktéra to je jedna z posledných moderností komunikácie v technosfére, ktorú ešte stihol zvládnuť, tak ako aj ja.

Přidat nový příspěvek