Komentáře V.V.Pjakina z 27.10.2014
29.10.2014
Některé komentáře V. Pjakina z posledního dílu Otázek & odpovědí.
Otázka: Můžete komentovat vystoupení Putina na Valdaji?
Komentovat řeči Putina je záležitost neblahodárná, on mluví přímo, jasně a otevřeně, sdělení jeho vystoupení vždy leží hned na povrchu. Jeden moment ale je třeba rozvést. Všichni asi obrátili pozornost na frázi, kdy Putin říkal, že současné řízení je založeno na principu „Co je dovoleno Jupiteru, není dovoleno býku.“ A dodal: Ale medvěd se nikde na svolení ptát nebude.
Tedy. V té frázi proběhlo ohlášení ruské konceptuální moci v globálních procesech řízení. Přeloženo: „Hoši, to jsou vaše pravidla, a naše pravidla jsou takováto.“ Nelezte k nám do tajgy a nic vám nehrozí. To je to hlavní co proběhlo, co je nutné pochopit. Všechno ostatní (ve vystoupení Putina) je předělně jasné, konkrétní.
A je zajímavé všimnout si, že na Západě si nepospíšili komentovat. Kdo měl možnost se tomu vyhnout, ten to i udělal, někdo i fakt vystoupení nezmínil. A kdo musel informovat, nebyla žádná hloubková analýza toho vystoupení.
Dále na Valdaji proběhla ještě jedna významná událost, bývalý premiér Francie Dominic de Villepin prohlásil, že Ukrajina je stát, který selhal. („failed state“). V poslední době o tom, že Ukrajina je stát, který se nerealizoval, nehovoří jen líný. A vzpomeňte si co se spustilo poté, co jsme to jako první řekli my. Když stály otázky o tom, jaká bude budoucnost Ukrajiny, všichni opatrně, jako v rukavičkách... a jaká se spustila hysterie, když jsme řekli, že Ukrajina je stát, který se nerealizoval.
Když se u lidí objevuje možnost říkat pravdu, … co je třeba pochopit – Dominic není žádný přítel Ruska, on je jednoduše člověk, který bojuje za zájmy Západu. V této rovině, pokud vy máte správné představy o světě, děláte správné závěry, a pokud máte nesprávné představy, děláte nesprávné závěry, což je pro vás nebezpečné, hrozí krach řízení (ad význam termínu „krach řízení“ v tomto kontextu, viz DVTR, pozn.). Jak tvrdí DVTR: pokud existuje iluze procesu, nebo objektu řízení, pak u člověka může vzniknout iluze řízení tím procesem nebo objektem. Ale výsledek takového iluzorního přístupu bude vždy objektivní a může mít tragické následky jak pro jedince, který řídil, tak i pro ostatní.
V tomto vztahu: pokud už více nelze využívat fantóm Ukrajiny (ve skutečnosti státu, který nebyl) proti Rusku, je třeba přiznat, že Ukrajina je stát, který nebyl, a pokusit se dále řešit své zájmy vycházeje už z toho, že Ukrajina je stát, který nebyl.
To jsou takové dva hlavní momenty Valdaje: za prvé, ohlášení přítomnosti ruské konceptuální moci v globální politice, za druhé, to, že to západní struktury přijaly a začínají budovat řízení s ohledem na ruskou konceptuální moc. A už jsou přinuceni přiznávat mnohé objektivní procesy, ohlašovat je tak, jak jsou.
O vraždě CEO francouzského Total, Kryštofa de Margerie:
V čem je zakopaný pes. Margerie se obecně považuje za jakoby přítele Ruska (na základě toho, že řekl že je čas odstoupit od dolaru, mluvil proti sankcím apod.), ale není třeba se zde balamutit. Je pravda, že dělal dostatečně mnoho kroků konfrontačních k USA, ale zde je třeba hlavně chápat, že Margerie patřil ke globální elitě, nikoliv k regionální. A on realizoval globální procesy řízení, a podle globálních procesů řízení, Spojené státy jsou odsouzeny k likvidaci. V souladu s tím je třeba budovat nové mechanizmy, vztahy mezinárodní spolupráce (ekonomické, politické, libovolné...) s takovým super-objektem/subjektem, jako je Rusko. Margerie se tím zabýval. Smrt Margerieho leží v korytě nějakého jiného procesu. O co jde. Barevnou revoluci v Hongkogu („revoluce deštníků“) zorganizovala Číně regionální elita USA, jako „klacek do špic“ globální elitě. A vyvstala otázka, že za to bude někdo odpovídat. A regionální elita USA se ocitla v úzkých. Pokud by nyní začala ustupovat, to zítra ty její členy, kteří vstoupili do konfrontace s globální elitou, globálním prediktorem, začnou nacházet utopené ve vaně, vyskočené z okna, „náhodně oběšené na šňůře stropního ventilátoru“ atd.
Oni se pochopitelně brání, chtějí zůstat nad vodou, chtějí pokračovat ve své roli globálního policajta, „věrně sloužit“ atd., a oni začínají ukazovat, že oni MOHOU něco kontrolovat, že na nich záleží. V tomto smyslu smrt Margerie právě v Rusku je demonstrace možností Spojených států v řízení super-objektu Ruska. Tzn. vzkaz: „Podívejte se jaká je situace, v Rusku kontrolujeme vše, všechny elity. Na území Ruska odpráskneme koho libo, protože tamní elity se podřizují nám.“ A oni odpráskli představitele globální elity, aby ukázali: vy si myslíte že jste všemocní? Ne, vy nejste všemocní, zde vás můžeme oddělat.
Ale USA tím na sebe posvítily, vyjevily svou agenturu v Rusku, kontakty atd. Nám nyní zbývá jen začistit. Ale USA si myslí, že něčeho dosáhly.
Zde je třeba poznamenat ještě jednu událost, která proběhla v Kanadě – střelba u stěn parlamentu, zabili tam vojáka česté stráže. Vyšlo najevo, že vrahem byl představitel ISIL. Co proběhlo: regionální elita USA, která vypěstovala nástroj globální politiky ISIL (dostali za úkol vytvořit, a vytvořili), se pokusila použít ISIL ve svých zájmech. USA tím, že vytvořili určité problémy v Kanadě, takto dávají Británii na vědomí: vidíte? my můžeme. V Rusku, v Kanadě... My můžeme. Navrhujeme toto a toto, hlavně abychom zůstali světovým policajtem. Tzn.: vidíte, máme možnosti a schopnosti, ale jestli nepřijmete, můžeme naše schopnosti nasměrovat i jinam...
Jaká byla reakce globální elity? „žádný problém..“ - v New Yorku napadli policistu se sekerou v ruce, přičemž se vyjasnilo, že šlo o předstravitele ISIL, tj. dávají najevo – Vy si myslíte že kontrolujete ISIL? Jste na omylu, my kontrolujeme, a jestli bude třeba, zařídíme vám problémy u vás. Dále střelba ve škole a střelba v Kalifornii, všechno to jsou články jednoho řetězu, je to demonstrace možností před regionální elitou USA: „nezahrávejte si, chápete s kým jste si začali? Chápete, jak se realizuje globální řízení? Nevíte, proto ani vnější a vnitřní politika USA není ve vašich rukou. Vy si myslíte, že jste vyzdvihli ultimátum, ale ve skutečnosti jste si podepsali rozsudek smrti, jelikož už jste neschopní dohod.“ Což v principu i ohlásil Putin. To znamená, Putin reálně chápe globální politiku a chápaje, do jaké situace nyní Spojené státy dostaly GP a globální elitu, je mu naprosto jasné, že Spojeným státům nyní nezůstaly žádné varianty – samy sebe zahnaly do rohu, do slepé uličky. A nám stačí jednoduše tu krizi přečkat.
Proto, ohledně Margerieho není třeba se zbytečně balamutit, o jeho lásce k Rusku apod., on řešil čistě své úkoly, jak na úkor ruských zdrojů stabilizovat západní svět, stabilizovat řízení globálního prediktora, řízení podle starozákonní biblické koncepce, on řešil čistě své úlohy, úlohy, které na něj byly vloženy.
Pro USA bylo důležité, aby byl Margerie zabit právě v Rusku, aby ukázali, že mají ruské elity plně pod kontrolou.
A pro Rusko, pro Rusko je to výzva, jestli my tu otázku neřešíme (podřízenost „elit“ USA), potom... ale všimli jste si? - naše Vyšetřovací komise ihned vydala prohlášení, že na vině je vyšší vedení letiště, a ne nějaký opilý řidič... ten je pro nás zajímavý, jistě, ale jen na předmět identifikace informačních spojení, nic více.
Tak hned bylo dáno najevo, že Rusko chápe, kdo to objednal, kdo realizoval, jak realizoval, že to bylo provedeno rukama proamerických ruských elit. Pro USA bylo důležité ukázat svou moc, svou schopnost řízení ruskými elitami, ale zároveň tím proamerickým ruským elitám ukázali, že jsou pro ně nejobyčejnější spotřební materiál, nic více. Všechny ruské elity, které se podřizují Spojeným státům, budou neutralizovány, to je jednoznačné.
Štítky:
Pjakin | USA | Rusko | globální politika
Diskusní téma: Komentáře V.V.Pjakina z 27.10.2014
Pjakin a Margerie
Jsem přesvědčená, že "případ Margerie" zapadá spíše do obrázku neshod (možná i boje uvnitř) mezi oběma křídly GP. Margeie byl zcela určitě podřízený euroasijského křídla a pokud byl likvidován, pak ne regionální elitou USA, ale částí rebelujícího atlantického křídla. Proč? Regionální elita USA by sama od sebe do takové "akce" nešla - na to je příliš poslušná, příliš vygumovaná, takže vhodná jen k tomu, aby bezmyšlenkovitě plnila příkazy. Ona celá ta anabáze posledního roku (v rozhodování USA) neleží jen na nějakých regionálních elitách (dle mého). Sleduju už nějaký čas (rok a půl), že muselo dojít k něčemu skrytému a daleko většímu = že se část atlantického křídla prostě neshodla se svými kolegy, že nesouhlasí se slivem USA (a také MMF). Takže nyní "jede" na vlastní pěst a sama si řídí své "věrné podřízené". Když se podíváte na rozhodování vlády USA v posledním roce - takové kroky nemají ze své hlavy.
(což je také odpověď na diskusi o Břežinském, kde jsem nestihla včas reagovat na Taurův dotaz)
Re: Pjakin a Margerie
A co, z tvého pohledu, se mohlo stát? Vždyť oni si uvědomují, že jejích rozhádánost může přivést svět jen ke zhroucení...I kdyby svět přežil (nějakým zázrakem) tak by stejně poškodili především sámi sebe, jako nespolehlivá hášteřivá společnost někoho, kdo se prohlásil za světového prediktora. Přece každá kríze řízení je diskredituje, obzvlášť dnes s příchodem KSB.
GP - jedno celé jest, vzpomeň si na přírovnání Zaznobina k "nanajským chlapcům".
Re: Re: Pjakin a Margerie
Prostě se neshodli na upravené nové verzi biblické koncepce - nebo také na přechodu k úplně jiné koncepci.
Těžko se mi to vysvětluje... :) Prostě mi to přijde tak, že část (nemusí jít o celé křídlo) jakoby stále jede ve vytyčených kolejích biblické koncepce (instalací kalifátu, zarytému vedení světa k válce, k depopulaci, k devastaci a zombifikaci, vražednému zamořování planety, k zastrašování lidí). Stále se točí katastrofické filmy na téma pádu civilizace až ke zničení. Jakoby "oni" stále spoléhali na své "ostrůvky přežití".
Oproti tomu se objevují jiná řešení problémů ve spolupráci (a vyzývání ke spolupráci), snaha o nové cesty v politice, obchodě, o podporu těch zemí, kdo jsou ještě normální. Nevím, jak to vystihnout co nejlépe - ale asi něco jako "snaha o smír", snaha válce zabránit a svět nějak konsolidovat na únosnou míru, aby přestal "padat".
Tobě snad nemusím připomínat, že tím vším nemám na mysli činnost Ruska.
Píšeš o "nespolehlivé hašteřivé společnosti". No... myslím si, že určitý rozkol může nastat i v té nejspolehlivější společnosti. A tuším, že pokud se nemýlím (a ten dočasný rozkol skutečně je - do té doby, než najdou náhradu za rebely - možná už ji mají), pak takový rozkol už byl i v minulosti (třeba za papežského schizmatu) a biblická koncepce tím byla velmi vážně ohrožená.
Promiň, že to neumí líp popsat. Jde o "obraz", který ještě neumím dostatečně slovy postihnout.
Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
A co nepovedený start rakety Antares? A naopak, povedený v Rusku, nevidíš v tom ruku GP?
Na Blízkém východě byly procesy dlouho přípravovány a nejde to zastavit naraz. Jenže třeba Turecko, Egypt, ani Írán se do toho projektu (Islámský kalifát) nějak nechtějí zapojovat...
Co se tyče katastrofických filmu. Točí se v Americe a o Americe. Co, když pro ně přípravují matrici?
Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Na zivot a na smrt.
Vtedy Théby bitku vyhrali.
Vojna, komuNíké vsak tisicrocia trvali.
..No i oni .. jedni, ako i druhí, sa ako ludia rodili.
Vrodene "pokusenie" stat sa Clovekom ma kazdy.
Aj oni.
Zatial u mnohych z nich vsak prevazuje egoizmus ziveny benefitmi moci.. a slabou, neadekvatnou, nedostatocne gramotnou ozvenou ich cinov z davu.
Ako posielanie signalov "vedcami" do vesmiru a cakanie na odozvu, kontakt, identifikovane funkcne prenosove pasmo.
Inak je to "Na Godota"..
Cakanie na na "vyssiu" civilizaciu z projekcnych filmov.
Od konca zo stran oboch.
Achnaton, Mose, Issa, Sidharta, Mahomed..
Akú dostali odozvu?
Preco neuspesne zapadli do prachu histérie?
Nepresli cez zeleznu koselu chyb vo zvykoch davu.
Pri pokuse podat dietkam zo studne vodu,
stado zriedlo rozdupalo
a bahnom dalej sa natieralo.
..ono zúfalstvo nad silou zotrvacnosti chybnych zvykov, moci emoci, nezriedka i najsilnejsich z mudrcov zlomit vedelo..
..a oproti timto 2-3%, vzdy v popule pritomnym, oponentura 1% vzdy podporou emoci chybnych sa "branila"..
Z kazdeho momentu dejin globalizacie srsi moci memento.
Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Já mám takový názor. Pochopili, že vodu pod žábou zahřívali přílíš rychle, tak se rozhodli udělat reset a počkat si na lepší příležitost.
Potom udělat overstag a vrátit se k vychozím pozicím.
Proto běží jak jejích prográm depopulace, tak i sodomizace společnosti. I když, na druhou stranu, otázkou je, komu víc tento prográm škodí. Ve společnosti už je kvůli tomu i tak dost velké napětí.
A vyvolání totálního chaosu při dnešních zásobách zbraní? Kdo může potom takový chaos kontrolovat, či řídit?
Včera vyšel zajímavý článek:
Учения США по ядерному подавлению РФ провалились
http://interpolit.ru/blog/uchenija_ssha_po_jadernomu_podavleniju_rf_provalilis/2014-10-30-2946
a ještě jeden:
Guardian: Если Россия станет противовесом США, мир ее поддержит
http://russian.rt.com/inotv/2014-10-30/Guardian-Esli-Rossiya-stanet-protivovesom
Vypadá, že USA chtějí naopak "usadit", aby si začaly zvykat na myšlenku konce jejích dominování na planete.
Dokonce i nedávné vystoupení Lavrova před poslanci, kde skoro doslova řekl, že rozhodnutí o mnohopolárním světě už padlo a nezáleží na tom, co chtějí, či nechtějí Američané. A až jím budou ze všech strán o tom přípomínat, tak si zvyknou a jednoho dne ten fakt příjmou. Nicméně čeká nás čas velkých turbulencí.
Padlo rozhodnutí...Kdo rozhodl? Přece by nemluvil s takovou jistotou, kdyby se o tom rozhodlo v ruské vládě. Znamená, že došlo k nějakým tajným dohodám mezi více velmi mocnými účastníky.
I z Izraelu se ozývají hlasy, že USA podělaly, co mohly.
Vždyť ani v EU není jednota, navíc všichni bývalí prezidentové se aktivovali a začali podporovat Putina. Dokonce i Gorbačov se ozvaL! Že by se v něm probudilo svědomí? Nejak se mi nechce věřit...
Pokud připustím, že v řadách GP nastal rozkol, tak to může přivést svět jenom ke konfrontací. Že by si to ti rebelové neuvědomovali?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Místrovství světa ve fotbalu 2018 v Rusku.
Missis America 2015 v Krymu. (proč křídlo GP tomu nezabránilo?)
Britské listy zveřejňují záznam valdajské řeči Putina.
Zeman jede na státní návštěvu do Číny, kde dostal přivítání, jako kdyby byl prezidentem Ameriky.
(to jsem jen v rychlosti vzpomněl)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
P.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Logicky by k tomu dojit mohlo. Jelikož tam nejsou žádní blbci a musí poznat, nakolik je jejich koncepce udržitelná.
Akorát se mi nezdá, že využili všech prostředků, aby se tak snadno vzdali. Nebo, že by, jak říká Udo, někteří z ních neodolali pokušení stát se člověkem? Vše může být...čas ukáže.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
-časť vlastníkov biblického projektu predloží (predložil?) svoju alternatívu (ktorá je udržateľná a vedie k celospoločenskej ľudskosti);
-biblická civilizácia, kultúra sa obráti v piesok (rozsype sa);
-nastanú politicko-ekonomicko-sociálne otrasy dekorované politickými vraždami (ani jedna strana nebude šetriť tú druhú, lebo obe vedia čo dokáže tá druhá).
Za predpokladu, že naša interpretácia je správna Anglosaský svet (Oceánia -predsa Briti patria na more.) bude raziť túto novú koncepciu. latinská Amerika a Afrika kvôli činnosti Ruska a Číny bude patriť pod vplyv "majiteľov" KSB.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
K té konfrontaci to právě spěje a hodně tvrdé. To, co říká např. Lavrov, nejsou jen nadsazená slova. A jestli se chlapci dohodnou? Určitě ano, jenže v obměněné sestavě.
Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Hlava = konceptuální moc
a římské číslice, že by nenáhodná symbolika?
XI + XI = XXII , což sedí navíc i matematicky...
neboli (10+1) x 2 ... hmm, zajímavé..
Heller vypadá na neprosto figuru, je tam toho ještě více? (přiznám se bez mučení, že jsem Hlavu 22 nečetl) nebo jen matricový printer?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin a Margerie
Čiže asi len matricový "printer", ktorý zhmotnil celospoločenskú náladu presadzovanú GP - "nič sa nedá robiť". Mať rezignované obyvateľstvo by malo byť veľmi vysokou prioritou GP.
Jak to vidíte?
«To je naprostá katastrofa. Ale nikdo nechce vystoupit z EU, jako první a vzít na sebe zodpovědnost za její rozpad», — dodal.
http://aftershock.su/?q=node/265720
2.Maďarsko může vystoupit z EU kvůli tomu, že Brusel, který dnes se nejvíce podobá Moskvě z roku 1989, neustále diktuje zemím svoje podmínky.
S takovým prohlášením vystoupil speaker maďarského parlamentu.
http://www.depo.ua/rus/politics/spiker-parlamenta-vengrii-zagovoril-o-vyhode-strany-iz-27102014192200
3.3."...Řecko je podobné krávě, kterou její pán stále dojí, ale přitom jí nedá najíst, ani napít! A co bude dál? Tahle kráva jednoduše brzo chcípne! Tohle se stáne s Řeckem a každým z nás!"
Mitropolita Efialijský a Kalavritský Ambroš, přední hierarcha Církve Ellady.
"Jedinou naší záchranou je návrat v pokání na cestu Boží. Udělali jsme modlu z peněz a přišli k bankrotu! Vráťme se na cestu boží a napravíme svůj život".
http://matveychev-oleg.livejournal.com/1558722.html
4. Velká Britanie.
Cameron pohrozil, že zahájí kampaň o východě GB z EU.
Premier chce dosáhnout práva omezení migrace do GB ze zemí EU. Тhe Telegraph.
http://www.segodnya.ua/world/kemeron-prigrozil-nachat-kampaniyu-po-vyhodu-britanii-iz-es-556043.html
Přímo nějaká lavina. Navíc ještě sankce s Ruskem přídaly na probléméch Eurozóny. Je vůbec ještě čas na nějaké reformy anebo spíše nezájem cokoli v této oblasti podníknout, způsobí brzký rozpad EU?
Jak to vidíte? Myslíte, že je možnost spojení více zemí (Maďarsko, Česko, Slovensko) do jakéhosi bloku, který bude hájít své zájmy jediným frontem?
Zatím, to vypadá, že naše země začínají, ve smyslu "osamostatnění" od paušální politiky Bruselu, něco v tomto směru podníkat.
P.S.Jak se dnes dívate na Merkelovou? Donedávna jsem ještě patřil k "umírněným", tj. domníval jsem se, že Merkelová v určitém smyslu spolupracuje na získání suverenity Německa. Poté, co spatřily svět "Vzpomínky" od Kohla, začínám o tom pochybovat. Vždyť co jiného, než snaha od GP diskreditovat Merkelovou nebo odklídit jí z cesty to může být? Obzvlášť vzhledem k tomu, že v médiaprostoru se na ní objevuje čím dál víc kritiky.
Re: Jak to vidíte?
http://slovak.ruvr.ru/news/2014_10_29/EU-hrozi-RF-sankciami-ak-uzna-volby-v-DLR-a-LLR-7713/
Re: Jak to vidíte?
ad. blok stredoeurópskych zemí - ako rozlohou, ekonomikou a obyvatelstvom malé státy, plus skolonizované jak USA a starou 15-kou, inú moznost nemáme, ak sa chceme stat viac suverénnymi. V súvislosti s Pjakinom a inými o konfederácii Ukrajiny - tak ma napadlo, ze urcitá konfederácia, ci iná moznost tesnejsej spolupráce, ale vzájomne výhodnej, a v takomto, alebo podobnom usporiadaní vystupovanie navonok v iných rozsiahlejsích partnerstvách by malo svoju opodstatnenost - ale to by museli nosní politici týchto krajín spolupracovat na protodialektickej báze, na princípe "co nás spája, co máme spolocné..."
Ad. cas na reformy EÚ - myslím si, ze v tejto byrokratickej podobe, systéme rozhodovania a riadenia, je tento byrokratický kolos - bruselský aparát pre svoju zotrvacnost tazko a vzhladom na tok udalostí, v dostatocne adekvátnom case uz nereformovatelný. Jednoduchsie bude to odpískat - nové modely a zoskupenia sú uz isto pripravené - jak si uviedol vyssie, uz sa len caká, kto zavelí, kto/co bude tým spústacom...
Re: Re: Jak to vidíte?
Suhlasim s Tebou ohladom toho ze EUsojuz je nereformovatelny a bude odpiskane. Nove modely a zoskupenia su uz isto pripravene. Mna by zaujimal nazor na to ci ten kto pripravuje nove modely a zoskupenia rata s posunom, alebo to bude standardny proces - ovce teraz do tejto ohrady. vid rok 89. Budeme sa opat prizerat co kto s nami robi? Pripadne ci sa tu chapajuci adminovia , citatelia prispievatelia zapoja do procesu. Samozrejme sme sucastou procesu kazdy v miere svojho pochopenia a svojej pozicie v spolocnosti. Mne ide skor o to pomoct spolocnosti, ktora netusi ani co sa deje, nie je na tychto strankach, aby ste my vy oni ja ty, je to jedno kto skusili vytvorit nejaky manual mimo Leva net (pre mnohych ludi moc zlozite) do toho procesu rozpadu EU sojuzu. Skratka ja vnimam okolo seba moralne zalozenych ludi, ktori z principu odmietaju hocico, ked pocuju slovo politika. Je to dost velka skupina ludi a z uvedeneho dovodu by bolo dobre ich oslovit "niecim" neviem cim. Nazval som to manual. Ide mi o to aby nieco zarezonovalo v spoloCnosti aj pre uvedenu skupinu aj ked viem ze druheho cloveka neporiesim snazim sa mu spristupnit aspon informaciu v nejekej jemu prijatelnej podobe ked sa bude opat "lamat" vyvoj. Unifikovat informaciu ? To sa neda. Postrcit posunut ukazat predviest zobrazit usmernit to su pojmy o ktore mi ide. On ten proces bezi vnimam ze to ide z vychodu ale Putin to za Slovensko neurobi. Musime si to urobit my a tu. Spina v politike v mediach atd. bude pokracovat a budeme si tu pisat do nekonecna? Dufam budem spravne pochopeny. Som tu este kratko luskam to tu a paci sa mi to co tu citam ale je nas malo. Rad si precitam co robi GP ale viest vlakno pre mna ani pre Slovensko nema prakticky vyznam. Co vieme (ja zatial malo) venujme sebe a Slovensku Mozno nechapem ja nieco spravne. Dakujem za odpoved.
Re: Re: Re: Jak to vidíte?
Potrebuješ vytvoriť nejaký manuál? Jasné, že sa môžme baviť o vytvorení rôznych bublikácii aj pre menej chápavú časť spoločnosti, ale v prvom rade si uvedom, že správnym prístupom a štúdiom KSB Ty si 'chodiaci manuál':).
/Postrcit posunut ukazat predviest zobrazit usmernit to su pojmy o ktore mi ide./ - To čo si napísal sa dá tiež povedať aj ako Konať s mierou vzhľadom na aktuálnu situáciu v čo najlepšom súlade s HNR.
/Putin to za Slovensko neurobi./ - Je jasné, že smerovanie Putina treba brať ako štartér a nie ako auto na ktorom sa budeme voziť.
/Špina v politike v mediach atd. bude pokracovat a budeme si tu pisat do nekonecna?/ - Ja to vnímam tak, ako sa hovorí - Mysli globálne, konaj lokálne. Veď začni od svojho okolia. Nemusia to hneď byť debaty o politike a GP. Začni postupným tvorením vzťahov s okolím založených na dôvere, spolupatričnosti, zodpovednosti, pravdovravnosti a podobne. Nemám na mysli kostolný prístup, ale sám musíš vedieť čo najsprávnejšie vyhodnotiť aký momentálny(miera) prístup,otázky,konverzáciu a podobne použiť pri tvorení vzťahov s ostatnými.
/Rad si precitam co robi GP ale viest vlakno pre mna ani pre Slovensko nema prakticky vyznam/ - To je čo za kapitulácia?:). Je potrebné vnímať aj jemné zmeny v okolí, aj keď je jasné, že v Rusku je to na intenzívnejšej úrovni.
/Co vieme (ja zatial malo) venujme sebe a Slovensku/ - V začiatkoch som bol omámený (v dobrom zmysle) smerovaním Ruska v réžii Putina, ale už ma To čoraz viacej ťahá k zujímaniu sa aj o dianie na Slovensku. Proste nevnímam Slovensko ako bezvýznamnú súčasť ale ako Časť globálneho procesu, kde svojím spoločným pričinením spolupôsobíme na smerovanie tohto procesu.
Re: Re: Re: Jak to vidíte?
ci s posunom, alebo obohraná pesnicka - cize presunutie kosiara pre ovce na iné miesto, resp. prerozdelenie oviec na uz vydojené, ostrihané a dalsej produkcie neschopné a tie, co este mozno strihat... - to vsetko zálezí len a len na tom, kto a sakým úmyslom tieto nové modely strojí... Ci sa dáme oblbnút falosnou reklamou, alebo konecne dokázeme oddelit zrno od pliev - to zálezí len a len na gramotnosti ludí - len oni podla chápania a svojej mravnosti (avlastnej obcianskej odvahe - statocnosti) môzu rozhodnút, co sa podporí a zrealizuje...
Ad. zlozitost KOB/DOTU - v úvode DOTU - DVTR je to dostatocne vysvetlené - proste bud sa s tým popasujes, alebo ostanes blbý... ani na vysokej skriptá nezjednodusovali pre lenivcov a menej chápajúcich, ak chceli vybudovat primerane vzdelané kádre... Je tu dost vselijakých sprievodných materiálov. Áno dnesok je o pohodlí, o pozadovaní hotových vecí na podnose s minimálnou osobnou snahou a námahou... Tak ako so zábavou - v minulasti sa ludia zabávali, teraz ocakávajú, ze ich niekto zabávat bude...
Ad politika a nielen tvoj vztah k nej ako mravného cloveka - stítis sa spinavosti - aj preto zámerne dlhodobo sa k politike priraduje prívlastok "spinavá" - a tak väcsinou sa do nej drali spinavci, a tých pár cistých sa bud umazalo, alebo to vzdalo... - lebo ich bolo málo. Preto je potrebné pracovat na sebe a aktívne sa zapájat do vecí verejných, bud ako politik, alebo kontrolovat prácu politikov, poukazovat na preslapy a prehmaty - aspon na komunálnej úrovni.
Nájdi si vo svojom okolí spriaznencov a kandidujte do komunálnej politiky - spravís nieco pre seba, svojich potomkov, svoj kraj a poslanci, pokial viem, tak sú aj platení za svoju prácu. Ja este toto volebné obdobie chcem zotrvat v zahranicí, ale do nasledujúcich volieb sa uz aktívne zapojím. Teraz len pasívne - podporou tých, ktorým dôverujem a ktorí nasli to odhodlanie zabojovat...
Re: Re: Re: Re: Jak to vidíte?
Re: Re: Re: Jak to vidíte?
Nikto ľudstvu túto alternatívu nenúka, nikto o nej otvorene nehovorí. Putinove Rusko vraví: my hovoríme pravdu a je na vás, na ľuďoch, aby ste si vybrali svet, v ktorom chcete žiť. Vidí sa mi to málo. Neexistuje spoločenská objednávka, neexistuje ponuka politikov, ktorí sú zaradom skorumpovaní, zaslepení a verne slúžiaci vyššej moci.
Najviac by som uvítal, keby sa tento informačný, alebo iný web stal aj určitým hnutím, ktoré bude predstavovať stále väčší spoločenský vplyv, bude reprezentovať silu, ktorá má budúcnosť, ktorá ľuďom otvára oči, ktorá sa stane hybnou silou vývoja ľudstva.
Geneticky sú na to vybavení len Slovania, Rusko začalo, Putin prosí o podporu más. Východní Slovania sú ničení v koloniálnom systéme USA - EÚ, preto sa musia zjednotiť v cieľoch a spolupracovať s Putinovým Ruskom. Lebo v dejinách žiadny malý národ neuspel, vid. Slovania v Podunajskej nížine, tisíc rokov boli kultúrne a fyzicky ničení Nemcami a Frankami, kresťanstvom, v zastúpení maďarizáciou. Slovania boli nepremožiteľnou silou, ale porazili sa sami nejednotou, rozhádaním sa, bojom o moc a riťovlezectvom do nemeckej a kresťanskej moci, Pravoslávie bolo prekrížené kresťanstvom a slúži na ovládnutie a osprosťovanie más.
Chce to len rozum a silu vôle, toto bohovia ľudstvu nedopriali, lebo by konkurovali samotným bohom! Ale božské gény sú v nás, lebo bohovia si brali ľudské manželky.
Re: Re: Re: Re: Jak to vidíte?
určite sa dá súhlasiť s niektorými pasážami, čo píšeš, ako napr.:
"spoločnosť, ktorá koná rozumne na základe vedomostí a poznania a nie na základe viery v niečo, spoločnosť, ktorá spolupracuje na prospech všetkých aj jedinca v nej, nastáva duchovný rozvoj spoločnosti a následne jedinca."
No neraz tu bolo zdôrazňované, že nie všetky vedomosti a poznanie a tobôž knihy, ktoré sú široko dostupné a rôzne piárené sú úplne pravdivé, tak ako sú podané, aby si človek urobil "definitívny" obraz a začal pracovať pre duchovný rozvoj seba a ľudstva.
Základom KSB/DVTR je, že existuje Najvyššie hierarchické riadenie Vesmíru, ktoré dostalo v relígiach všeobecné pomenovanie Boh.
Pýtam sa teda, či si už niečo naštudoval z tu predkladaných materiálov a ak áno, prečo veríš:
Zachariášovi Sitchinovi, azerbajdžanskému judaistovi v "jeho" bohov??
Nemyslíš, že historický mýtus mohol byť aj oveľa prozaickejší, ako ufoši v podaní Sitchina? Povedzme typu: filmu "Bohovia sa museli zblázniť", ak chápeš, kam tým mierím.
A Nibiru k nám tiež roku 2012 nedoletela..:))
Prečo svetonázorove stojíš na pozícii polyteizmu?
Myslíš si snáď, že nejakí bohovia môžu veselo sexovať s ľudským plebsom?
Hej, v antických mýtoch je to tiež normálne, ale tu by sme sa už dostali až k ich tvorcom-"bohom", ako aj k tvorcom egregoru JHVH, ktorého algoritmika zatienila intelekt aj Sitchina a ten urobil len určitú transláciu ďalšej variácie historického mýtu z jeho algoritmiky - klamania más na 2. priorite ZHN.
Skús nájsť bežne v predaji, napr. v Martinuse, diela tzv. revizionistov, nie až tak vzdialenej minulosti (povedzme Zündela, Grafa, prof. Faurissona ai.). Všetci boli a sú kruto prenásledovaní, boli surovo zbití, vybuchovali im bomby pri domoch, alebo ich niekto podpálil, boli vláčení po rôznych vykonštruovaných súdoch a väznení apod.
Prečo sú teda diela Sitchina alebo jeho kolegu v "ufológií" von Dänikena voľne dostupné a nikto Dänikenovi nebráni robiť si piár (nedávno bol aj v Blave), keď asi vieš, že v súčasnom globálnom systéme existuje skrytá biblická inkvizícia voči tým, čo verejne prezentujú systému nebezpečnú pravdu a nesúhlasia s doktrínami biblického systému ( viď "revizionisti" )?
To by znamenalo, že ich úvahy silne zavádzajú stádo a nie sú nebezpečné pre systém, čo myslíš?
A samozrejme nielen Slovania sú geneticky vybavení na prekonanie davo-elitárneho biblického systému. Tu musia pomôcť všetci, čo sa budú chcieť stať Ľuďmi a nie zostať divochmi v nejakej púšti K´al´ah´ari alebo na Muráňskej planine, či v Iz´ra´el´i...
Re: Jak to vidíte?
Takže zatím se to tedy v EU skutečně jeví trochu schizmatické. Na jedné straně mnohovektorový, řízený nárůst chaosu v Evropě, coby nástroj k jejímu rozkladu a na straně druhé, plán na její uzavřenou a daleko systémověji provázanější integraci s USA coby nástroj (jeden z nich) přežití v nastupující válce civilizací. Až tak či tak, rozhodně to vypadá jako by se někdo minimálně dvojkolejně připravoval na přicházející nevyhnutelnou globální konfrontaci. Zdá se že jedna kolej se připravuje na situaci, kdy konfrontace bude odstartována na finanční úrovni (integrace EU s USA), kdežto druhá kolej připravuje půdu pro start na úrovni sociální (široká občanská neposlušnost s nezanedbatelným "přínosem motivovaných/obelhaných imigrantů").
V tomto kontextu mi Merkelová připadá jako hráč stojící na straně integrace neb se domnívá, že to je méně bolestná cesta vedoucí alespoň k udržení Německa v pozici budoucí regionální elity. Nemyslím si že vidí možnost v návratu k plné státní suverenitě Německa.
Lokální koalice zemí (Visegrad) sice možné jsou, avšak musel by se najít kvalifikovaný účel (dočasně sdílený vektor cílů), který by je spojoval a živil. Ve variantě sociálního startu konfrontace pak je jejich pravděpodobnost jejich vzniku, dle mne, menší než ve verzi finančního startu.
P.
...
" my kontrolujeme, a jestli bude třeba, zařídíme vám problémy u vás."
Až globálna elita kontroluje regionálnu elitu v USA, potom by mal nasledovať nejaký trest vyššieho kalibru, ako útok na poliša so sekerou..) To totiž regionálne elity nijako nedojme.A ono nejde ani o trest, ale ide o to, že ten kto má skutočnú moc a kontrolu a Pjakin tvrdí, že globálna elita ju má, tak by nemal pripúšťať také podpásovky, ako to, že zabili šéfa Total na území Ruska. Ak sa takéto veci dejú a nie je to jediný útok, tak potom globálna elita má nedostatočnú kontrolu nad regionálnou elitou v USA, pretože tá sa nebojí robiť také skutky ako bol aj tento a nebojí sa preto,že za to nie je potrestaná. To je základná logika.Zločinec sa totiž len vtedy stiahne ,až sa bojí pritiakcie, trestu.A ten trest má byť dostatočne účinný, aby si zločinec zvážil, či chce príslušný zločin spáchať.
Takže, až neuvidím, že globálna elita zariadila tej regionálnej "skutočné problémy" ,tak to stále zostáva len v rovine zbožného želania.
Re: ...
absurdnu "dokonalu kontrolu"
s kontrolou "dostatocnou"?
Media su zbranou 3.priority vseobecnych vojenskych prostriedkov vedenia informacnej vojny.
Globalne jelita operuju hlavne na 1.priorite (najvyssej) = konceptualne technologie konstruovania bazalnych kulturologickych matric, ako takych.
Snazia sa riadit kolektivne podvedomie davu s prijatelnymi statistickymi odchylkami.
Ak niekoho na dialku nepriamo i fyzicky likviduju, zostava otazkou, do akej urovne su lokalne jelita schopne aktivitu takej urovne identifikovat a zaviest protiopatrenia, resp. symetricku, alebo lepsie asymetricku odpoved.
Starocne, ci od-konca i tisicrocne skusenosti s prislusnymi technologiami vedenia info-wars, nie je prosto lahke dobehnut za par rokov-desatroci.
V sachu, i v kartach nebyva na skodu mysliet nie len na 1-2 (k)roky dopredu.
Navyse su straty periferie z vojenskeho hladiska prijatelne, ci dokonca uplne zanedbatelne. Hlavne vzdialenej. S tym musi "zasvateny" kolaborant vzdy ratat napriek doCasnym momentalnym benefitom.
Dalsou aktualnou otazkou je skor, ako mohol pOsol konat tak, aby nedoslo k hornej obriezke po doruceni spravy dobrej..
To ako mementol pre prebudzajucich sa lokalnych hracov, aspirujucich na uroven globalnu, ze by sa z neznalosti objektivnych praVidiel zbytocnym neprijemnostiam buduCnosti vyhli.
Re: Re: ...
pretože regionálna elita sa svojím správaním vymkla spod kontroly globálnej elity, z toho vyplýva, že globálna elita nemá ani "dostatočnú kontrolu". Dôkazom je aj to, že ku svojej hre muselo GP pozvať Putina a Rusko, ktoré GP stáročia nenávidí a chce zničiť.
Riešiš tiež otázku adekvátnosti schopnosti chápania regionálnej elity.
Myslíš, že výstraha vo forme útoku na toho policajta je adekvátna odpoveď globálnej elity pre regionálnu ? Myslíš, že toto stačí ? Že to pochopili natoĺko, aby zmenili svoje správanie a politiku ?Ja tvrdím, že nie.Veď čoho sa už može obávať regionálna elita. Len straty moci a straty života.V politike, v otázke moci platí stále len zákon silnejšieho, rovnako ako v prírode. Až zlo nedostane adekvátnu reakciu, adekvátnu odpoveď na svoj zločin, tak sa rozhodne nezmení.
Re: Re: Re: ...
Chápajícím stačí, šlo ne o to, NA koho (policajt), ale KDO (útočil). Pokud regionální elity USA měly dosud dojem že ISIL je jejich "hračka", teď už mají důvod přemýšlet...
Re: Re: Re: ...
Re: Re: Re: Re: ...
Re: Re: Re: ...
Re: ...
Regionální elita USA vyšla z pod kontroly GP, souhlas, to je jeden ze současných problémů, které GP řeší.
Re: Re: ...
Napríklad ten útok na šéfa Total. Niekto dal príkaz, niekto to realizoval. GP iste vie, kto dal príkaz na tú vraždu. Pokiaľ ten, kto dal príkaz na vraždu nebude adekvátne potrestaný, tak výstraha zostane neúčinná.
Re: Re: Re: ...
Nesouhlas, symetrická odpověd je ta nejméně účinná. To, zda bude potrestaný ten konkrétní člověk, který dal příkaz, je z pohledu GP dle mého zcela nepodstatné. Ten šéf totalu pro ně byl jen řadový pěšák, nic více.
Re: Re: Re: Re: ...
iste máš pravdu v tom, že asymetrická odpoveď je účinejšia, veď ju úspešne používa aj Putinove Rusko.
Ale sposob odpovede je hodne individuálna záležitosť podĺa situácie.
Napríklad si spomeň na odpoveď Stalina Trockému, ako Trocký skončil, zomrel a malo to výrazný efekt v svetovej politike.Pričom iste uznáš, že Stalin bol dostatočne konceptuálne gramotný.
Re: Re: Re: Re: Re: ...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
- kdyby Stalin chtěl Trockého fyzicky zlikvidovat, udělá to ještě v Rusku. Honit pak "vyexilovaného" Trockého po světě a snažit se ho trefit do hlavy zrovna cepínem - to by bylo fest ujeté. :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Boli to tvrdé mocenské boje a Stalin musel myslieť aj na jeho stúpencov. Až, keď ich oslabil si mohol dovoliť ho zlikvidovať.Ono, politický boj, vrátane likvidácií oponentov nie je o tom, kto najrýchlejšie tasí kolt, ale je to o šachu, kde útočník si pripraví pozíciu a až vtedy zlikviduje silnú figúru, keď oslabí jej obranu..) Takže skor je "ujetý" tvoj názor.)
Re: Re: Re: ...
Myslis, ze usaChunta vyjde do NYTimes a povie redaktorovi:
Snazili sme sa uchvatit svetovu moc na seba a oni nam zabili kamosa. Zly, zly globalny prediktor. My sme predsa lepsi(zodpovednejsi?) paraziti, ako on.
Re: Re: Re: Re: ...
Súdim podľa toho, že regionálna elita stále koná kroky proti globálnej elite a vymkla sa spod kontroly GP.Nejde len o tento konkrétny príklad vraždy, ale o situáciu za pár posledných rokov.
Re: Re: Re: Re: Re: ...
Teens.
Avsak na hieRaTicky nizsej, ci maximalne rovnakej urovni vojenskych prostriedkov, ako GPP.
Tak vsak logicky vojnu vyhrat nemozu.
Iba ak bitku.
Schlacht, jatky.
Nejaky ten inDependence day.
aMaterizmus, ako na donBaskom nebi.
Quod licet Iovi, non licet bovi.
saTurnaLie.
Re: ...
Ruské Putinovské vedenie pritom politikou posledného desaťročia práve odstránil tieto stabilizačné faktory a tým pádom elity sa začali žrať navzájom.
Príklad Západné ropné spoločnosti dostali na čas výnimky z pod sankcií voči Rusku, ktoré Obamova "vláda" odvolala.
V tomto svetle, stále si myslíte, že je to len zbožné želanie?
Re: Re: ...
Ale ja som reagoval na niečo iné..
Přidat nový příspěvek
Před bědami se nesehni, na Boha se spolehni.
Historie není věda, historie je v davově-"elitárních" společnostech nástroj řízení.
Nikdy nevíte, před jakými neštěstími Vás zachránila obyčejná smůla.