Putin a koala. Reálné závěry G20

Putin a koala. Reálné závěry G20

17.11.2014

crimson alter

 

Nebudu vás nudit mluvením o tom, nakolik je odjezd před „poslední snídaní“ v souladu s diplomatickou etiketou, zda se povedlo autralskému premiéru chytit Putina „pod krkem“ a nebudu veřejně hádat na téma, co chtěl říct Kreml vysláním eskadry bojových plavidel k břehům Austrálie. Tyto užitečné činnosti necháme tisku. Setkání G20 bylo o něčem jiném.

V medzinárodnej politike existujú dve železné pravidla:


1. Bez ohľadu o čom sa diskutuje, reč ide vždy o peniazoch.
2. Politika je koncentrovaný prejav ekonomiky.

Putin absolútne presne naznačil hlavnú a jedinú serióznu tému samitu - reforma MMF (Medzinárodný Menový Fond). Pre bežných ľudí a dokonca aj mnohých "expertov" je absolútne nepochopiteľné prečo Moskva a presnejšie skupina BRICS sa tak aktívne snaží "dokopať" USA v pláne zmeny riadenia MMF, veď z ich pohľadu 90-te roky sú už dávno minulosť. V skutočnosti, G20 ako formát komunikácie TOP krajín, vznikol v prvom rade kvôli tomu, aby prerozdelil svetové sféry vplyvu v kontexte globálnej finančnej krízy. A zmena formátu dohľadu nad MMF hralo kľúčovú úlohu.

Berte toto ako hotovú vec: Za rok, dva, svet načne ďalšia vlna krízy (vysvetlené nižšie), štruktúrne problémy ktoré viedli k prvej vlne v 2008 roku neboli odstránené. Relatívne skoordinovaná činnosť svetového spoločenstva 2. vlnu dokázala oddialiť, to preto aby prerozdelenie post-krízového sveta nedostalo ošklivú a chaotickú podobu svetovej vojny, alebo série tvrdých regionálnych konfliktov. G20 bol vymyslený ako pokojná konferencia, no nie PO vojne, ale NAMIESTO vojny.

V kontexte krízy sa stalo zrejmým, že zoznam lídrov svetovej ekonomiky a globálnej politiky ostane viac-menej rovnaký, zmení sa ale pomer síl a radikálne sa zmenia sféry vplyvu. Zhruba povedané, schudobnejú všetci, no niektoré krajiny budú na tom lepšie ako druhé. A líderi týchto schudobnených krajín budú môcť "vykúpiť" druhoradých hráčov doslova za kopejku, vymeniac ich "dlhy" (alebo iné formy finančno/ekonomickej podpory) za prístup k zdrojom a politickú kontrolu. Tak ako nikomu z existujúcej globálnej politickej elity sa nechcelo radikálne meniť globálnu finančnú štruktúru, tak v otázke dohodnutého prerozdelenia sfér vplyvu mal ako nástroj slúžiť MMF. Schéma - klasická, plne funkčná, my sme si ju na sebe vyskúšali v 90-tich a celkom nedávno si ju na sebe vyskúšalo aj Grécko a Ukrajina. Plné riadenie zvonku na oplátku minimálne finančné výdavky za drakonskych podmienok. Z psychologického uhla pohľadu to ma aj pozitívum: Napríklad krajiny východnej Európy a pobaltské štáty si už zvykli sa úplne podriaďovať MMF, a je dobré ak sa kolónia príliš nevzpiera pri zmene pána.

Na samite v 2010 roku bol na G20 dosiahnutý kompromis: USA zrušia svoj "kontrolný balík" MMF, a tento kolonizátorský nástroj prejde pod kolektívne riadenie, v ktorom Čína, Rusko, India, Brazília, Nemecko, Francúzsko, Turecko a ďalší získajú významnú pozíciu a možnosť riadiť regionálne operácie vo Fonde. Za tento ústupok, USA dostali právo ponechať si plnú slobodu pri vyčíňaní na svojom kontinente, a zapojenie celého sveta pomôcť zmäkčiť pád americkej ekonomiky, v kontexte krízy.

Veľká časť americkej elity prijala tento dohovor ako dýku do chrbta. Konkrétne o týchto problémoch hovoril Obama, keď prosil Medvedeva "odkázať V.V.P" že po voľbách bude u neho viac možností. Nevyšlo to - radikálna časť americkej elity vystrojila Obamovi "tichý puč", prevzala kontrolu nad armádou a zahraničnou politikou. Zrejme, Obamu mohli pritlačiť aj na osobnej úrovni - pohroziť kompromitáciou, alebo fyzickou likvidáciou. Kongres zablokoval rozhodnutie Obamy ohľadom MMF a Biely Dom vyhlásil odstúpenie od dohody (?Белый Дом объявил дефолт по договоренностям?). Na to spustil sériu rozsiahlych regionálnych vojen a majdanov, s cieľom zachrániť svoju hegemóniu v post-krízovej periode. Najzaujímavejšie na tom je to, že USA v tomto smere nemajú prakticky žiadnych spojencov. Európska Únia pracuje len z prinútenia a dokonca aj Kanada sa chystá predávať svoju naftu za Juany. To isté robí aj Katar.

V apríly 2014, G19 dal USA ultimátum: Washington odovzdá kontrolu nad MMF do konca roka, inak všetky dohody padnú. Ultimátum sa dokonca prejavilo v oficiálnych prehláseniach v médiách. BRICS začali budovať paralelný finančný systém: Rozvojovú Banku Brics a zásoby valutných rezerv na zámenu MMF. Odpoveď USA vidíme na Ukrajine, Sýrii a správaní sa IGIL.

Putin prišiel na samit G20 nie len ako ruský líder, ale aj ako neformálny hovorca BRICS - v roli rázneho a rozvážneho politika, presadzujúceho záujmy rozvíjajúcich sa krajín. V tomto ohľade Putin na rovinu oznámil že USA porušili dohodu o MMF, že politické faktory vplývajú na cenu za ropu a že Rusko je pripravené na ľubovoľný scenár rozvinutia situácie. Netreba sa diviť že Putin je teraz cieľom psychickej hystérie anglosaských politikov a médií. Pokojné a ironické správanie Putina ich vytáča do nepríčetnosti.

Rusko naráža na novú vlnu globálnej turbulentnosti v celkom dobrej forme, k závisti mnohým iným krajinám. Rusko sa môže pochváliť tromi kľúčovými výhodami: 1. Trhová bilancia - v pluse. Predávame svetu viac ako z neho dovážame. 2. Energetická bilancia - v pluse. Máme viac energonosičov, ako naša ekonomika potrebuje. USA, Japonsko, celá Európa aj Čína sa nemôžu pochváliť energetickou sebestačnosťou. 3. Potravinová bilancia - v pluse. S výnimkou hovädziny, produkujeme toľko koľko potrebujeme, dokonca môžeme uvažovať o exporte. Rusko je jeden z najväčších exportérov obilia na planéte, tým sa nemohol pochváliť ani Sovietsky Zväz.

Môžem dať hrubé prirovnanie: Bez Ajfonov (iPhone) svet v čase krízy spokojne prežije, ale bez obilia - nie.

Samit v Austrálií bol poslednou šancou pred stornovaním "mäkkých dohôd", dosiahnutých v roku 2010. Putin jasne oznámil, že dohodnúť sa nepodarilo: Obamovi sa nepodarilo dohodnúť o MMF s americkou stranou. Teraz nás čaká epocha turbulentnosti, ekonomickej, politickej aj vojenskej. BRICS sa budú snažiť byť opornými bodmi v dvíhajúcom sa chaose.

Hneď ako začalo byť jasné že veci okolo MMF sa nepohnú, ruský líder zafixoval pracovné plány so svojimi kolegami z BRICS a odišiel. O čem dále mluvit? Je třeba se připravovat na intenzivní ekonomickou válku.

 

Путин и коала. Реальные итоги G20 vyšlo 16.11.

 

Diskusní téma: Putin a koala. Reálné závěry G20

Pepe Escobar

Jarda | 19.11.2014

Hlasi v podobnem duchu
http://www.opednews.com/populum/pagem.php?f=G20-in-Australia-Buffoons-by-Pepe-Escobar-Brics_Global-Banking-Cartel_Media_Putin-141118-370.html

Neveslo se

jarda | 19.11.2014

O rusku za demokracie
http://www.voltairenet.org/article185870.html

Pjakin

jardob | 18.11.2014

hovoril dnes v podstate o tom istom (od 4-tej minuty)
https://www.youtube.com/watch?v=w2t0_v9-jmA

Něco oficiálního k tématu

Pe-tri | 17.11.2014

http://www.senatorskykuryr.cz/ekonomika/525-g20-chce-dosahnout-rustu-svych-ekonomik-o-2-1-procenta

Re: Něco oficiálního k tématu

Pe-tri | 18.11.2014

http://zpravy.idnes.cz/australie-a-cina-se-dohodly-na-volnem-obchodu-f3r-/zahranicni.aspx?c=A141117_074658_zahranicni_cen

Hra o čas, vítězná bitva nebo zákeřné lavírování ?

Austrálie obětována (západem) záměrně ? Nakolik to může uspokojit Čínu a tím pádem zpomalit kolaps dolaru, respektive spolupráci Číny s Ruskem na něm ?
P.

eva

eva | 17.11.2014

http://www.youtube.com/watch?v=8dEkqHDYnvE
TauRus - vojnu GP potrebuje valku - odporučam pozrieť uvedené video

Re: eva

ТаuRus | 17.11.2014

Omlouvám se, ale to video mě nepřesvědčilo a souvilost s údájným přáním GP rozpoutat celosvětovou válku jsem tam nenašel.

Re: eva

Hоx | 17.11.2014

asi takto - GP by válku i chtěl, ale nemůže si ji dovolit, protože není schopen zajistit že by se z ní nestala termojaderná, kteráž by vymazala z povrchu planety i jeho.

Re: Re: eva

Andrej | 17.11.2014

skor preto že, GP nás potrebuje ako zdroj.Seba by mienil zachrániť odchodom,mozno jeden z tych 22 by odisiel,alebo ani 1 a ostatných by nechali siváci na "verím v boha", ved im to je jedno a oni oklamu aj seba navzajom, co sa prejavilo aj na hitelrovi ked spaloval zidov aj ked sam bol zid,preto ze ti druhi boli malo radikalni a tak to vyuzil a spravil z radikalnych "obete" ale horeli iba spriazneni s nami slovanmi...pokial sa mu- GP niekedy v minulosti nepodarilo ovladnut tak kludne nechal vykapat vsetko - znicict cele svety a zachranit sa to podarilo tiež nasim silam častejšie hadam ... proste je vojna stale a to je nasa evolucia.

Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 17.11.2014

GPP sú korporátny démoni a časť z nich určite precitol zo svojho démonizmu a rozsvietilo im, že pomsta za Atlantídu nestojí za zničenie ľudstva.

Malá vsuvka podľa hopijských a indiánskych legiend globálna katastrofa ktorá prekreslila mapu sveta a zničila Atlantídu bola dôsledkom vojny a v nej použitých "strašných zbraní".
Na kom chceli/chcú pomstiť?
Na zdravšej časti ľudstva to je na časti Indiánov ako Hopi a na Rusoch resp. Slovanoch lebo ich predkovia boli protivníci v tej vojne.

Za predpokladu, že "šediví" sú aktívni na Zemi (štatisticky vzaté život vo vesmíre je skôr zákonitosť než výnimka) tak poskytnúť žrecské znalosti pre ľudí so zvieracím typom psychiky je dosť rafinovaný spôsob vedenia vojny.

KSB ktoré predáva žrecské vedomosti a zabezpečuje vytvorenie ľudského typu psychiky vtedy ešte nebolo. Zaznobin čiastočne opísal dôvody.

Podotýkam predkovia Hopi a predkovia Slovanov mali ľudský svetonázor a typ psychiky.

Re: Re: Re: Re: eva

jardob | 17.11.2014

Vdaka Oracle 911, zaujimavy komentar.

Re: Re: Re: Re: eva

Lux | 18.11.2014

Ahoj Oracle,

do ktorého orákulu chodíš pre tie informácie čo si tu uviedol?

Ináč indiáni kmeňa Hopi sú vzdialení príbuzní Aztékov a sú pred vymretím - je ich do 10 000 ks v rezervácii. Porozmýšľaj, ak by mali ľudskú psychiku, dostali by sa do rezervácie a ako národ (kmeň) by boli pred zánikom, alebo ako národ by až tak degradovali aj so svojimi vodcami, šamanmi a tradíciami ?
Čo myslíš? Dopustila by to ľudská psychika?

Doporučujem ti prečítať si knihu od VP:
Nešťastné dedičstvo Atlantídy, aby si sa dostal viacej do obrazu, ako to bolo so zánikom minulej civilizácie a nepreberal šedivákov a "strašnú vojnu" asi Dobrých a Zlých alebo Svetlých s Temnými podľa verzie Hopi a iných mýtov, či cielených dezinfo, ktoré zaplevelili net..

Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 18.11.2014

Čo je/bola prvá vec čo urobila GPP v Amerike po genocíde, ktorá de facto ešte trvá?

To isté čo v Rusku, zaviedli vnútorne napätý systém ktorý posúva ľudský stroj psychiky do ríše zvierat a práve v tom hrajú veľkú rolu rezervácie. V ktorých majú Indiáni 1-2 z 3 možnosti:
1) Žiť podľa tradícií predkov a byť Človekom ale to znamená horšie materiálne podmienky alebo opustiť rezerváciu mať lepšie materiálne podmienky a stať sa zombie. Čo je tichá genocída.
2) Oddávať sa šamanizmu/kresťanstvu, ktorá je vstupná brána narkománie a individuálneho démonizmu (mentálne silných jedincov vhodné aj na post VP ZSSR je málo), čo je forma genocídy.
3) Otvoriť kasíno, čo je vstupná brána korporátneho démonizmu a forma tichej genocídy.

Ďalšia vec démoni nech sú akokoľvek korporátne založený nemajú možnosť dopracovať sa k tým veciam k čomu dopracovali VP ZSSR v KSB.
Dôvod je jednoduchý démoni NEMAJÚ ZHORA DANÉ ROZLÍŠENIE na čo a prečo.
Takže odkiaľ mali tie vedomosti?

Otázka si kedy sa potopila Atlantída, pred koľkými rokmi a z akého obdobia čerpali svoje vedomosti VP ZSSR?
Pýtam sa to preto, lebo mohlo dôjsť aj k chybe.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Lux | 19.11.2014

Hej, hej, Oraculus nedá sa ti uprieť kreativita rozvoja určitých infoblokov, ktoré si už absorboval.
Z kontextu tvojej odpovede som vyrozumel, že rusky asi nevieš, čo je škoda, lebo po prečítaní doporučovanej práce Печальное наследие Атлантиды by ti asi viaceré veci boli jasnejšie, resp. by ti rozšírili panorámu obzoru (skús prípadne cez nejaký prekladač).

K otázkam:
Treba si uvedomiť, že bývalí znachari - hierofantos boli kedysi žreci. Tým mali prístup k mnohým info, ktoré sa zachovali v noosfére (po globálnej katastrófe mnohé zanikli, lebo prestali mať dodávku "ľudskej myšlienkovej energie"). Po čase teda skĺzli (degradovali) z Človeka na korporátneho Démona, ktorý má ešte dosť vo výbave a v pohode uriadi zombíkov a zvieratká, navyše sa mnohé inFormácie odovzdávali zásadne len ústne v úzkom kruhu 22 - ky, často aj za prítomnosti bežných žrecov, či znacharov pretože povedzme intonácia (fonéma) hieroglifiky im umožňovala výmenu infa medzi vyššie zasvätenými, bez toho že by im porozumeli nižší.
Dnes tiež globálne výmena infa medzi povedzme vyššími masonmi , rabinátom a výkonnými zasvätencami beží v priamom prenose, či v tlači a drvivá väčšina ľudí si to ani nevšimne. Zväčša až keď je matrica už dostatočne "upečená" a prejavuje sa výraznejšie v realite - dnes napr. "cvičenie" so Zemanom. Takto sa globálne dôležité info uchovávalo len medzi zasvätenými.
Po degradácií sa museli v prognostike spoľahnúť aj na tzv. inštitút orákulov, kde veštkyne boli mladé dievčatá, špeciálne vyberané z roľníckych rodín, ktoré dokázali sčítať určité infa z noosférických modulov (dievčatá do puberty, žijúce v prírodnom prostredí, majú vysoko rozvinuté vnímanie intuitívnej info a pomáhali im šamanskými nástrojmi vo forme špecifickej drogy). Samozrejme veštby vykladali čiastočne zasvätení znachari, napr. ako Plutarchos, ktorý bol veľkňaz Delfského orákulu, tak aby to bolo výhodné realizovanému projektu.
Dnes prognostiku robia špičkoví vedci povedzme typu Stephena Hawkinga apod. a s tými sa v zákulisí pracuje, lebo ako si správne poznamenal Rozlíšenie už nemajú. Aj preto je vývoj v globálnych procesoch teraz značne chaotickejší. Je to aj z dôvodu postrezonančného času, keď už korporátna disciplína masonov, rabinátu , hierarchov cirkvi dostáva vážne trhliny a navyše začínajú pôsobiť aj negujúce matrice a moduly v noosfére.

Čo sa týka skazy Atlantídy, tak v prácach VP sa uvádza širšie obdobie pred 10 000-13 000 rokmi, pričom túto info čerpali z iných zdrojov. Pri podrobnejšej analýze sa dá ísť ešte do užšieho pásma (orientácia určitých fragmentov pyramíd na pásmo Orionu, či Síria, vek Sfingy určená nepriamym spôsobom, fragmenty nasmerovania stavieb v Andách a na Yucatáne, metódy určenia veku "bleskového" zamrznutia mamutov na Sibíri ai.), niekde k roku 10 500 p.n.l. s chybou niekoľko sto rokov.
Došlo s najväčšou pravdepodobnosťou k astrofyzikálnej katastrófe (podľa niektorých starodávnych mýtov neboli na oblohe náš dnešný Mesiac, ani Venuša).

Treba si uvedomiť, že s najväčšou pravdepodobnosťou žiaden z členov VP nedosiahol plne Ľudskú psychiku, ktorá by mu umožnila robiť onakvejšie "zázraky".
To si vyžaduje "správnych" rodičov, aby sa jedinec už len počal v "dobrých" rodinných egregoroch, nezaťažený genetickými záťažami rodu, mal úplne adekvátny proces výchovy, keď sa formuje osobnosť a charakteristiky budúceho Človeka, život musí prežívať v lone prírody atď.
Nezvratný typ psychiky Človek musí dosiahnúť do obdobia pohlavného dospievania, lebo potom sa už nedajú niektoré infomoduly "opraviť", či nanovo vyvinúť, či "nainštalovať"..

Čo sa týka indiánov, tak si pozri ako je definovaný dav - stádo, tlupa..
Z toho by vyplývalo, že sú jasní zombíci.
Pouvažuj, prečo mohlo dôjsť ku genocíde indiánov "bielym mužom" ?
Aký podiel viny majú na tom ich náčelníci a šamani a aký bežné stádo kmeňov indiánov po celej Amerike ?
Prečo nepoužívali v predkolumbovskej Amerike koleso, keď ho poznali (sú vyobrazené na mnohých stélach, či basreliéfoch ich monumentov), aký to malo následok?
Kedy degradovali, keď ich "bohovia" sú zobrazovaní ako bieli, bradatí a vysokí jedinci a v mýtoch im priniesli poznatky o poľnohospodárstve, remeselnej výrobe, matematike, astronómií, zákonodárstve ai.?

Ako chápeš objektívny zákon príčinno-následkových väzieb v súvislosti s indiánmi a ich genocídou ?
V čom pochybili, keď asi vieš, že v supersystémoch je vina kolektívna?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 20.11.2014

Transliterovaná Ruština mi nerobí problémy, nerobí mi problémy, ani bukvica (myslím abecedu) ale ako náhle príde na reč na azbuku, som v koncoch.
Ktorý informačný modul v mojej hlave protestuje?

K téme:
Bývalí žreci dokázali pracovať aj s informačnými poľami aj s biopoľami (odtiaľ pochádzajú šamanistické praktiky aj Indiánov) a súčasne mali tie znalosti, ktoré teraz uverejňuje VP ZSSR. Asi im chýbalo adekvátny pojmový aparát a asi to ani nepotrebovali.

Teraz bavíme o civilizácií/kultúrach spred viac než 10000 rokov. A trocha teraz odbočím, pokiaľ je kultúra spoločnosti správne nastavená tak v dospelej populácií prevláda typ psychiky Človek a má mechanizmy a zdroje na: prácu ľuďmi so psychikou zviera, zombie a démon aby sa pozdvihli na úroveň Človeka a držali démonov mimo mocenské štruktúry resp. keď kvôli kríze nie sú zdroje tak odsunuli ich za hranicu spoločnosti (po globálnej vojne/katastrofe zväčša nie sú na takéto veci zdroje).
Takže vynára sa otázka resp. 2:
Prečo nezafungovali ochranné mechanizmy Atlantickej spoločnosti, že démoni dostali k moci a čo bolo vo veci, že spoločnosť Atlantídy skĺzla tak hlboko?

Z tohto pohľadu intervencia zvonka, zo strany nepriateľskej 3. strany je celkom logická.

Trocha genetiky (znova sa odbočím) síce každý ľudský tvor má potenciál stať sa Človekom ale práca resp. úsilie na jeho dosiahnutie sa rôzni. Vo veci je distribúcia génov medzi rôznymi populáciami, skratka členovia niektorých populácií ťažko sa dopracujú k psychike Človeka a iné populácie ťažko vyprodukujú niečo nižšie ako démon alebo zombie.

V tomto ohľade hrá kultúra spoločnosti nezanedbateľnú úlohu, totiž keď sa zosúladia kultúrne procesy s genetickými procesmi spoločnosti alebo etnika či časti populácie tak spoločnosť môže rásť alebo degradovať.

Takže hyperborejci (za predpokladu že legendy o vysokých blonďatých a bradatých "bohoch" zo severu sú pravdivé resp. neskreslené) nastavili kultúru a tradície indiánov tak aby spoločnosť smerovala k tomu aby v nej prevládla typ psychiky Človek, príklad kultúrneho programovania: http://www.nanticokeindians.org/tale_of_two_wolves.cfm

Predpokladám, že keby Španieli došli na Ameriku cca o 200-250 rokov neskôr tak namiesto vtedajšej Aztéckej civilizácie by našli civilizáciu s ľudským typom psychiky.
Musím podotknúť, že démoni tam tiež prevzali vedúcu úlohu resp. démonizmus prebral úlohu, dokazujú to krvavé rituáli a to spomalilo potrebné procesy.
Ako mohli démoni obísť tie zabudované ochranné systémy tak v Amerike ako aj v Egypte?

Mne to stále vychádza na pomoc od 3. nepriateľskej strany.

Mimochodom indiánske legendy spomínajú, že vojna medzi Atlantídou a krajinou Mu malo za následok potopenie kontinentov. Ja mám podozrenie, že Atlanťania viedli vojnu na 2 frontoch tak ako Nemci počas 1 a 2. svetovej vojny. Druhá fronta asi bola tá s Hyperboreou resp. zemou ktorá sa teraz nazýva Hyperborea.
Ešte jednu vec musím spomenúť, podľa legiend jazero Titicaca bolo zátokou s prístavným mestom kam sa Mu evakuovalo a nejaký čas po potopení Atlantídy kvôli geologickým zmenám vody zátoky prevalili cez mesto keď sa zo zátoky stalo jazero. Podľa všetkého to bol prudký proces, čo predkovia Hopi asi nezažili ale predkovia Aztékov určite, preto je rozdieľ medzi Aztéckym a Hopijským počítaním "Sĺnk"-epoch.

PS:Musím doplniť svoj výrok, malo by tam byť:
"Žiť podľa tradícií predkov a STAŤ SA A BYŤ Človekom, ale to znamená horšie materiálne podmienky alebo opustiť rezerváciu mať lepšie materiálne podmienky a stať sa zombie. Čo je tichá genocída."

PSS: Pred asi 2 mesiacmi asi udo spomínal, že znachari môžu byť inosexuáli, lebo spracúvajú informácie inak, a ja som povedal, že je to slepá cesta lebo inosexuáli sú pod úrovňou zvierat a takéto spoločenstvo sa rozpadne v priebehu pár generácií (asi som spomínal 1 generáciu).
Vtedy som to nevedel vyargumentovať, teraz áno, ide o to, že jeden alebo niekoľko informačných systémov regulujúci ľudskú reprodukciu teda sexualitu nefunguje správne, čo má vplyv aj na iné veci.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Hоx | 22.11.2014

Oracle, kdybys měl zájem hodil jsem tu nástroj na transliteraci ODT souborů, jde s tím transliterovat celé knihy za pár vteřin: leva-net.webnode.cz/kniha-navstev/uzitecne-informace/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 23.11.2014

Je niečo aj na transliteráciu PDF súborov?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Hоx | 25.11.2014

neznám nic, ale PDF většinou jde celkem dobře převést na Word a následně ODT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Lux | 22.11.2014

Ahoj Oraculus,

proti značne upravenej a zjednodušenej pôvodnej hieroglyfike bukvice, ktorú dokaličili vedome i podvedome aj ruskí znachari počas vývoja ich civilizácie, čo dnes poznáme ako azbuku, protestujú asi nekompatibilné moduly tvojho rodového biopoľa - pravdepodobne tvoji predkovia vyrastali mimo informačných modulov, kde sa bukvica používala, resp. boli voči nej nie priateľsky naLadení.

Čo sa týka šamanizmu, tak je to jeden z prvých vývojových religióznych systémov do kamennej doby "padnutých" ľudí po globálnej katastrófe. Dnešní šamani po svete však už sú do značnej miery zdegenerovaní, pretože nedokážu vstupovať do bioinformačných polí noosféry bez protéz - rôzných drog, ktoré im rozširujú vedomie (rôzné fajčenia peyotlu, ópia, narkotizujúcich rastlín alebo pitie rôzných lektvárov a odvarov s podobnými účinkami ai.). To má za následok rôznu chybu pri ščítaní in-Formácie, ako aj pri jej dekódovaní (síce jasne vidia, ale nie vždy adekvátne chápu). Snáď je ti trošku jasné, že kmeň vedený takýmto šamanom a jemu veriacim náčelníkom nemôže spieť k Ľudskosti a v tomto prípade sa hovorí o blaho namierených démonoch (šaman, náčelník, rada starešinov) a zbytok kmeňa je jasná tlupa, stádo, ktorá sa spolieha na vodcov stáda. Ak je ich vnímanie neadekvátne Životu (niet tam žrečesta - chápanie reči Života), tak to vedie k degenerácií celého stáda až po vymretie, ako to bolo a je v rôznych formách u indiánov. Dnes sa napr. v rezerváciach spíjajú a sfetuvávajú pod obraz ich psov - preddefinovaný proces autodeštrukcie pri nenaplňovaní ich potenciálu.

Treba si uvedomiť, že žiaden človek nie je úplnym zvieratkom, zombíkom, či démonom, ale určitou zmesou, kde v jeho psychike prevládajú určité stereotypy správania, a tak potom možno hovoriť o nejakom type psychiky (prevládajúcom).
Takže skutočných Človekom za celú históriu ľudstva bolo veľmi málo (tu by sme mohli analyzovať napr. psychiku Človeka Ježiša=Issu, ale to by bolo na celú obšírnu kapitolu). Veď aj Diogénes behal s rozsvieteným lampášom za bieleho dňa a hľadal Človeka!

Atlantída, ktorá dominovala minulej civilizácii bola biogénna a evolúčny proces k Ľudskej civilizácii nezvládla, a preto bola ako "nereformovateľná" zničená zásahom Zhora. Výmena infa napr. bežala na telepatickej úrovni (oveľa rýchlejšia komunikačná výmena inFormácii-obrazov) a Démoni, ktorí ju ovládli vytvárali v psychike pracujúcich nástrojov (bežných smrteľníkov) falošné obrazy (pozri napr. film Planéta opíc, kde opičiaci prenásledujúci ľudí naraz videli horiace hradby a pod.). Keďže inFormácia je jednou zložkou z objektívne existujúceho systému strojovania Objektívnej reality MIM, tak jej pokazenie vedie k neadekvátnemu vnímaniu a chápaniu reálnych procesov vo Vesmíre. A k defektom s-troj-enia si svojej budúcnosti. Preto taká masívna dezinfo kampaň médeiných prostriedkov informovania ovčanov vo svete dnešnej technokratickej spoločnosti.

Atlantída sa nikde nepotopila ako sa tvrdí v rôznych ezoterických traktátoch, ináč by už dávno bola echolokáciou a snímkami z vesmíru objavená.
Pri astrofyzikálnej katastrófe došlo k posunom zemskej kôry asi o 20-25° a Atlantída sa presunula na juh a dnes ju poznáme pod názvom Antarktída (pozri napr. stredoveké mapy Mercatora,Oranteusa Finaeusa, Piri Reisa, kde je vyobrazená bez alebo s čiastočným ľadovým pokryvom, s riekami a pohoriami a je tvorená z dvoch hlavných ostrovov). Posun potvrdzujú aj napr. obelisky a slnečné hodiny v Egypte, ktoré sa zachovali po katastrófe, ako aj Sfinga symbolizujúca epochu Leva a jej smerovanie k Síriusu pod určitým uhlom pri rannej rovnodennosti pri tzv. precesii Zeme s periódou 25 776 rokov (Platónsky rok). Za ten čas "prejde" Zem všetky zodiakálne súhvezdia. Biblický klam bol postavený na epochu Rýb, keď symbolika ranného kresťanstva bola prešpikované rybími symbolmi (aj dnes na "počesť" zimného slnovratu sa šrotí pri narodení "boha" ryba - kapor..:)) ). Dnes našťastie už sme v epoche Vodnára a budeme pomaly spieť v inFormačnej spoločnosti k Človeku.

Čo sa týka Aztékov a conquistadorov, tak antropogenetici by z teba nemali radosť...:)
V podstate všetky známejšie civilizácie po globálnej katastrófe sa vyvíjali tisíce rokov a boli nevyhnutné určité objektívne podmienky na ich vývoj - niekoľko tisíc km dlhé územie, hory a rieky, vhodná klíma, dostatok zdrojov ai.
Preživší z Atlantídskych Vládcov (prežili asi len tí morálnejší - viď napr. mýty o Utnapištimovi, či Noemovi) museli konať po katastrófe tzv. civilizačnú funkciu u kmeňov, ktoré prežili (sami by nemali najmenšiu šancu prežiť v daných podmienkach). Pri analýze vyše 600 mýtov po celom svete, ktoré zvestujú o celosvetovej potope sa zistilo, že majú množstvo zhodných fragmentov - "bohovia" boli vysokí, bieli, bradatí a veľmi múdri, prišli z mora alebo prileteli zo vzduchu, naučili poloopičiakov základné techniky poľnohospodárstva, remesiel, vied, zaviedli im určité civilizačné zákony a používali rôzne zázračné techniky a aj zbrane..
Čo myslíš, ako sa stavali také monumenty, ktoré sú v Andách, alebo pyramídy, stavby v Baalbeku, či sochy s kamennými klobúkmi na sochách Veľkonočných ostrovoch ?
"A slovom chrámy a mestá rozbíjali..."
A Aztékovia a ich predchodcovia mali podvedomý zákaz na používanie kolesa, čo je základ akéhokoľvek technického pokroku. Tým americkí indiáni boli svojimi vodcami a znacharmi zavedení na hranu priepasti a mnohí sa do nej aj zrútili. Biblická agresívna civilizácia ich "zožrala", lebo sa vyvíjala pod opaterou GP viac v duchu evolúcie Homo sapiens s., ak chápeš.

Inosexualita a GP má veľmi racionálny základ a nebral by som to len tak ako nejakú ničím nepodloženú hypotézu..
Muž je podvedome závislý na žene a deťoch, čiže my dnes žijeme v skrytom matriarcháte, čo sa prejavuje rôznymi kultúrnymi obáločkami v duchu basic instinctu (napr. to bolo dobre vidieť nedávno v TV, kde femme fatale Anča Nagyová máva cez inštikty so zvieratkom bývalým priemerom ČR doktorom prírodných vied Petrom Nečasom, keď išli na súdne pojednávanie v otázke zneužitia štátnch služieb, podobne ako Anča Nagyová-Veľká kývala s Mečiarom..:)) ).
Inosexuáli takto nemôžu byť podvedome ovládaní...a GP často používa prepracovanú techniku tejto podvedomej závislosti cez tzv. inštitút židovských žien, ktoré potom ovplyvňujú významných mužov v smere vyhovujúcom Biblickému projektu.
Z mýtov je známe, že bohovia žili aj tisíc pozemských liet. Aký by sme z toho mohli urobiť uzáver ?
Ak uvážime, že každý jedinec na Zemi spadá pod viacero agregátnych riadiacích biopolí a vieme, že sú hierarchicky usporiadané, tak aj keď budeš inosexuál a budeš vedieť vstupovať do globálneho=GP agregátu, tak sa na veci príliš veľa nezmení..
Navyše tento agregát= egregor bude mimo frekvenčného príjmu "normálnych" ľudkov, čo myslíš?
A keď dokážeš techniku prenosu duše do iného hmotného tela a navyše ti z byvalej civilizácie zostali inFormácie o technikách reparovania a výmeny poškodených orgánov, tak...
Sci-fi alebo až tak veľmi ani nie?
Ak uvážime, že poznatky rozvinutého potenciálu človeka, aj z minulej civilizácie, ktoré si postupne razia cestu na úroveň vedomia, sú veľmi pozoruhodné.
Stačí si pozieť čo dokázal zo-stroj-iť napr. taký Sai Baba (viď Posledný Gambit), a to je "len" prejav egregoru budhizmu, ktorý má iba pár tisíc rokov!
A je aj viacero ďalších nepriamych dôkazov podvedomého pôsobenia na inosexuálov. Prečo sú tak vyhľadávaní v TV Médei a v umeleckej sfére a ako by do toho mohol zapadať povedzme mason Breivik (do lóži sú inosexuáli prijímaní prednostne) pri matricovom riadení ľudstva, čo myslíš?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 23.11.2014

Čo sa týka mojich predkov, môže byť pravda, akože tá časť, že sú mimo kultúry azbuky.

Súhlas ohľadom šamanizmu s doplňujúcimi poznámkami:
1) Existujú šamanistické praktiky, ktoré otvoria dvere vnímania bez použitia halucinogénov. Je známi príklad apačskej bojovnice ktorá podľa všetkého dokázala vycítiť Amerických vojakov len tým, že sa naladila na agregátne biopolia krajiny. Dokázala to po tom, čo niekoľko týždňov postila.
2) Šaman nezaobíde bez určitých žrecskích znalostí a tým myslím minimálne stavbu vesmíru a akým spôsobom komunikuje Boh.

Čo sa týka vývoja, genetika je exaktná veda, spontánne mutácie sú málokedy prospešné napr. vyšší bazálny metabolizmus a distribúcia tepla severanov či Eskimákov za relatívne krátky čas t.j. pár tisíc rokov nemohli sa vyvinúť a stať sa dominantnou črtou v populácií.

Ďalšia vec, keď v populácií prevláda zvieracký, zombie alebo démonický typ psychiky t.j. egoizmus v krajnosti po veľkej katastrofe v žiadnom prípade sa spoločnosť bez vonkajšej pomoci sa nevyštverá z problémov, ale degraduje na zviera dôvody ste uviedli u Indiánov.

Čo sa týka inosexuálov, myslím si, že bola jasná moja poznámka. GPP nie sú inosexuáli, hoci využívajú ich služby pri riadení spoločnosti.
Čo sa týka informačných a agregátnich biopolí to je otázka ich kvalít a cieľov. Môžeme o nich povedať, že väčšina súčasných je pre ľudí vyslovene škodlivá a tým pádom nižšie z nich môžu manažovať aj inosexuály. Na vyššie potrebujete mať v poriadku všetky systémy, to nevylučuje ale démonizmus

V čom sa rozchádzame je pre-dilúviálny a praveký dejepis.
Prvá vec podľa legiend bohovia PRIŠLI ZO SEVERU, preto sa nazývajú boreálci v Európe (Boreas Grécky boh severného vetra).
Druhá vec, legendy či už staro-Egyptské zaznamenané Platónom, Maorské legendy, Hopijské, Majské (Popul Wuh) alebo Čínske hovoria o potope pravlasti. To znamená, že aspoň 1 kontinent sa potopil celkom nedávno dôsledkom katastrofy (to nevylučuje možnosť katastrôf s podobnými výsledkami staršieho dáta).
Tretia vec, posunutie zemskej osi mohlo mať na triku nejedna katastrofa aj staršieho dáta ako potopenie Atlantídy tým pádom civilizácia ktorá tam prekvitala mohla sa odsťahovať aj do Afriky aj do J. Ameriky.

Netvrdím, že katastrofa Atlantídy nezmietla z povrchu tú technicky vyspelú civilizáciu, netvrdím, že to nebola ich chyba a tiež netvrdím, že niekoľko morálne zdatnejších či chytrejších znacharov (Enoch/Henoch) Atlantídy neprežilo. Tvrdím len, že výklad niektorých vecí je nesprávny (čo pripúšťa aj autorský kolektív).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Lux | 25.11.2014

Ahoj Oraculus,

súhlas - hladovka, alebo dlhodobý pôst o chlebe a vode (pramenitej) v neznečistenej prírode prečisťuje kondenzátory, odpory, tranzistory i integrované obvody v ľudskom organizme a človek sa tak môže naLadiť na príjem jemnejších NF frekvencií vyšších hierarchií Vesmíru. Napr. takto bývalí svätí (myslím tým skutočné morálne autority) hľadali príjem Ducha Svätého (celovesmírnej Miery). Každý orgán totiž kmitá v rôznej frekvencii a súLad celého organizmu sa dosahuje len keď všetky časti prijímača fungujú v optimálnom režime. Keď máš zle nastavené rádio, tak nedostatočne porozumieš, na pozadí šumu, príslušnej reči na danej frekvencii...:))

Čo sa týka šamanov, tak sčasti súhlas. Šamani však od prvobytných spoločností už nie sú prevážne žrecmi (len v niektorých aspektoch) a zaúča ich po tzv. šamanskej nemoci (egregor si vyberá nového adepta) starý šaman, ktorý na sebe zažil niečo podobné a vidí tak "vyvoleného". Podobne si egregor tibetského budhizmu vyberá dalajlámu (vraj reinkarnáciu predchádzajúceho, lebo malý adept vie napr. mnoho podrobností z jeho "bývalého" života). A v tom prípade je to už démon, "posadnutý" príslušným egregorom (kmeňa alebo religióznym).

GP asi s určitou pravdepodobnosťou sú inosexuáli. Je na to viacero výrazných náznakov z histórie, ktoré niekedy môžeme rozobrať hlbšie.
Spomeniem len príklad, keď bližšia periféria GP z Byzancie zasväcovala vladára na Rusi do "najväčšieho tajomstva" moci. Po veľkej žranici musel nastaviť riťku a byzantský emisár ho "potešil" svojim vtáčikom. Na čo zostal úplne ohromený a ...nepochopil.

Mýty:
U nich ide o to, ako si vieš ich alegóriu a symbolizmus vysvetliť. Pritom treba mať na pamäti, že boli upravené do formy, ktorá vyhovovala znacharom na ohlupovanie stáda.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 29.11.2014

Čo sa týka šamanov, tí v súčasnosti nemajú ľudský svetonázor a áno v súčasnosti sú riadený egregormi ako naopak. Keď to nevyplynulo z toho čo som napísal tak sa ospravedlňujem.

GP nie sú inosexuáli, a ani nemôžu byť. Dôvod tohto tvrdenia je čiastočne ukryté v textoch o tandemovom riadení. Vo veci je to, že inosexuáli sú zväčša promiskuitní a zameraní na uspokojenie najnižších túžob. Všetko to znamená, že GP kvôli egyptskému Domu života, ktorá sa v nejakej forme určite zachovala do dnešných dní nie sú zameraný na uspokojenie týchto túžob, teda môžu sa venovať dôležitejším veciam.
To ale znamená, že "elity" napojené na nich sú inosexuáli, napr. politické a ostatné elity Anglicka (celevriťki) sú pedofili, viď škandál: http://www.davidicke.com/headlines/79139-the-british-establishment-paedophiles-everywhere/
http://libertyblitzkrieg.com/2014/11/22/in-great-britain-protecting-pedophile-politicians-is-a-matter-of-national-security/
A je tu vážne podozrenie, že bývalé a súčasné vedenie EU napr. H. van Rompuy je tiež pedofil. Ostatne ďalší pôsob kontroly pre prípad vymknutia sa kontroly.

Mýty, iste je tu riziko prekrútenia, ale všetky mýty sa nemohli byť prekrútené bez toho aby sa v nich zachovalo riadni kus pravdy.

S tým súvisí ďalšia vec, po veľkej katastrofe zachránená časť Atlantídy sa nemohla samovoľne vyštverať z marazmu. Trochu teraz odbočím a prinesiem analógiu zo súčasnosti, Američania majú prevažne typ psychiky zviera a zombie a americký čierny piatok ktorý je dňom predvianočného výpredaja v USA má za následok to, že Američania sa správajú ako zver (a nemám na mysli len bitky), pozrite si sami:
http://www.zerohedge.com/news/2014-11-28/%E2%80%9C-unstoppable-zombie-holiday%E2%80%9D-%E2%80%93-humanity-shudders-america-exports-black-friday-world

Čo sa stane s takou spoločnosťou keď ju zasiahne globálna katastrofa?
Mám také tušenie, že keď sa porovná ich správanie v takto vypätej situácií s Pápuanským ľudožrútom, tak ten ľudožrút vyjde ako kultivovaný človek!

Tým chcem povedať, že síce zvieracie automatizmy v krízových situáciách u človeka prevládnu nech je z akejkoľvek zdegenerovanej alebo vyvinutej spoločnosti, ale je tu rozdiel v prejavoch. Ten zo zombifikovanej alebo "zvieracej" spoločnosti bude myslieť len na seba možno na rodinu a bude sa riadiť heslami "každý za seba a ostatný nech idú do pekla" a "po mne potopa". Ten zo spoločnosti s ľudským strojom psychiky bude riadiť inými štandardmi pri poslúchaní svojich automatizmov.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 29.11.2014

Menšie doplnenie:
http://www.zerohedge.com/news/2014-11-29/people-vs-animals-31-years-black-friday-america

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

popolvár | 29.11.2014

trosicka sa zamiesam ohladom samanov:
- posun vedomia pomocou halucigénov vyuzíva samanizmus Juznej Ameriky.
- Severná Amerika rozvinula spôsob pomocou monotónneho bubnovania, synchrónneho s "tepom" Zeme. Niektoré seroamerické kmene to este doplnovali aj tancom. Predstavitelkou samanizmu severoamerického typu je na Slovensku Zora Fresová, manzelka predsedu SDKÚ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 30.11.2014

Skôr sa vyjasnilo pár vecí.

Základná črta šamanizmu je naladenie na biopolia a na egregor či už je to miestny, kultúrny, národný alebo planetárny je druhoradý, pretože základ šamanizmu je priama manipulácia s biopoľami a egregormi.

V podstate je jedno aký spôsob sa zvolí na naladenie, háčik je niekde inde, lebo pokiaľ šaman nemá mozaikový bohocentrický svetonázor a dostatočne pevný stroj psychiky Človek, nastanú sa tie problémy čo sme tu preberali lebo egregori a cudzie biopolia prevezmú riadenie nad človekom-šamanom.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Lux | 30.11.2014

Asi by si šamanizmus vyžadoval samostatný článok, tak len veľmi, veľmi zjednodušene:

Šamanizmus sa zrodil spolu s totemizmom, rozvíjal sa i vo fetišizme a animizme. Základnou súčasťou šamanských rituálov je "mágia". Ľudia v čase jeho vzniku boli veľmi religiózni a verili silam duchov (t.j. egregorov) a tí, čo boli na ich pôsobenie citlivejší, dostali poverenie robiť šamanov.
Ide teda o prístup k egregorom, do kolektívneho podvedomia daného kmeňa. Skutoční šamani na rozdiel od mágov, koldunov, znacharov skoro vždy robili verejný "dialóg" s duchmi, v otvorenom rituáli, keď vstupovali do tranzu, a potom dávali v rôznej symbolike pre kmeň dôležitú riadiacu info.
Tranz môžeme definovať ako stav čiastočného odpojenia vedomia a čiastočné zvýšenie možností priameho podvedomého prístupu do svojho podvedomia a cez to potom do oblasti kolektívneho podvedomia daného kmeňa.
Počas tranzu dokáže šaman čítať časť egregoriálnej info a je viac zombie egregoru ako manager riadiaci algoritmiku egregoru, teda jedinec schopný vplývať svojou vôľou na "ducha" v smere svojho výberu, cieľa (čo dokáže napr. GP, ktorý pozná "kľúče" vstupu do mnohých egregorov, ktoré sám vytvoril, a najmä do hierarchicky najvyššieho pozemského, globálneho riadiaceho egregoru, v ktorých plní funkciu "managera" daného agregátneho biopoľa).

Čiže ide v podstate o umenie vstupovať do egregorov-biopolí a využívať sčasti riadenie egregoriálnej algoritmiky (matrice), postupovať po matrici pri hľadaní potrebnej info a nalaďovať svoju psychiku na tzv. matricové uzly egregoru.
Šaman následne robí transláciu toku informácie v rôznych hlasových, pohybových symboloch-kódoch, ktoré po skončení tranzu mohol sčasti rozšifrovať a taktiež aj niektorí členovia kmeňa. Každý na šamanský rituál odreaguje svojimi myšlienkami, a tak sa to "premelie" cez kolektívne podvedomie a realizuje sa určitá korekcia algoritmiky egregoru.

Kultúra šamanizmu sa zachovala doteraz a viacerí mali možnosť na vlastné oči vidieť, čo prebieha po iniciácii šamana egregorom. Ten sa následne stáva jeho otrokom - zombíkom s démonickými prvkami psychiky.
Po iniciácii je väčšia časť psychiky riadená iniciačným egregorom a v tom je celý "kľúč" k chápaniu všetkých subkultúr védicko-znacharskej kultúry, ktorá zamenila šamanizmus - až po dnešné dni.

V nasledných obdobiach, keď nastúpil boj o lepšiu ekologickú nišu pri raste populácie na Zemi, šamanizmus postupne degradoval. To znamenalo prechod k triedne rozvrstvenej spoločnosti a moci sa chopili nadkmeňové znacharské štruktúry - spočiatku žreci pôsobiaci v prospech svojho kmeňa, či väčšej štruktúry. Tí z viacerých dôvodov neskôr degradovali na znacharov regionálnej alebo globálnej úrovne.

Nie je známe kedy presne došlo k degradácii šamanizmu, ale HNR predurčil "magické" schopnosti ľudí (sú v potenciále ich rozvoja), ale nemôžu vystúpiť za určité hranice. Šamani-mágovia, znachari ovládajúci egregoriálnu mágiu postupne stratili schopnosť slobodného prenikania do egregorov a museli začať používať určité protézy - halucinogény, alkohol, bubnovanie, bojové tance ai.
Tieto prostriedky na rýchlejší vstup do tranzu majú aj vedľajšie účinky - kazí sa prirodzené biopole človeka, zhoršuje sa kvalita sčítania info z egregoru a zamieňa sa egregoriálna informácia za určité abstrakcie.
Takto je to v drvivej väčšine po celom svete, žiaden kontinent nevynímajúc.

Pri bubnovaní a bojových tancoch sa tvoria v organizme rovnaké látky (len v menšej miere) ako pri používaní halucinogénov. Ich vplyv je dvojaký:
1) Aktivizujú prácu ľavej hemisféry, ktorá zodpovedá za abstraktnú logiku, a to rozvíja fantáziu sčasti odtrhnutú od Objektívnej reality.
2) Kazí sa biopole človeka, blokuje sa normálna obmena infa medzi ním a okolitým svetom a zároveň sa poškodzuje a oslabuje práca pravej hemisféry, čím vzniká neadekvátny príjem vonkajšej informácie psychikou.
Uvažuje sa aj, že halucinogény a "halucinogenné praktiky" boli podhodené šamanom "zvonku", t.j. od tých, čo chápali viac (znalejších démonov)..:))

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 01.12.2014

Keď šamanizmus tak:
-bez halucinogénov;
-s plným strojom psychiky Človek a so svetonázorom bohocentrická mozaika.
Z toho dôvodu, že inak je to slepá ulička.
Teraz otázka, aj vlastné telom vyrobené endogénne látky kazia celkové biopole?
Veď napr. endokanabitoly regulujú množstvo funkcií v tele, a prakticky každý pozná pocit "z dobre vykonanej práce", na druhú stranu sú tu aj závisláci na adrenalíne, ktorí zomierajú skôr lebo vyvádzajú hlúposti.
Takže podľa mňa ide o tú mieru keď celá vec v prípade endogénnych látok prestane byť prospešná, a práve tie verejné rituály regulujú tieto záležitosti, lebo inak by šlo o zneužívanie vlastných telových systémov.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Lux | 01.12.2014

Keď budeš mať Ľudský s-troj psychiky s bohocentrickou mozaikou Oraculus, tak už nebudeš šaman, ale malý "boh"...:))

Dokážeš to, čo napr. Ježiš - chodiť po vode, oživovať mŕtvych ľudí, meniť víno na vodu (hoci v Biblii je to presne naopak, v súlade s cieľmi 5. priority ZHN) a iné "zázraky", ako napr. zvukom dvíhať státonové monolity, aké sú v pyramídach v Egypte alebo v Cuscu, či inde apod. (to sa napr. zachovalo v istých juhoamerických mýtoch, ako schopnosť "bohov" typu Viracochu).
Dokážeš ľahko vstupovať a vystupovať z ľubovoľného egregoru, pohybovať sa v čase a ako námestník Boha na Zemi riadiť algoritmiku egregorov v súlade s Jeho zámermi atď., čo sa ešte mnohých ľudkom zdá ako sci-fi, ale je to všetko založené do potenciálu človeka.
Avšak defektná kultúra od splodenia potomka (v realite ešte ďaleko skôr - vplyv biopolí rodičov) všemožne bráni rozvoju jeho poznavacieho a tvorivého potenciálu, aby sa stal Človekom, námestníkom Boha.

K otázke:
Ak biochemické látky (endorfíny a iné "hormóny šťastia") vznikajú v organizme prirodzeným spôsobom, pri naplňovaní potenciálu človeka - spoločensky prospešná práca, či umelecká a tvorivá činnosť, šport pre zdravé telo a ducha, učenie sa apod. - s morálnymi cieľmi, tak vznikajú iba také, ktoré sú preddefinované v potenciálovej matrici jedinca a tým pádom nemôžu škodiť. Dali by sa napr. asi nájsť na nete Kirlianove fotografie biopoľa človeka (tzv. ezoterická aura) - pri normálnom stave a pri ovplyvnení nejakou drogou.
Tí senzibili, čo vidia "auru" človeka, by mohli povedať, aké to má neblahé následky. Priemerný vek dožitia "zdatného" narkomana býva 7-9 rokov a aj po vysadení tvrdších drog bývajú častým následkom psychické deviácie - niektoré riadiace moduly sa v psychike človeka deformujú alebo ničia a mozog nie je potom schopný adekvátne odrážať Objektívnu realitu - stačí sa napr. pozrieť na vizáž a počúvať rečový prejav bývalého narkomana Richarda Müllera..
A "adrenalínoví závisláci" sa často pohybujú na hrane Božieho dopustenia, a tak si zvyšujú neúmerne pravdepodobnosť nehody, až po odchod do inej formy existencie, ak hranicu súhrnne prekročia..

Podobne aj pri tzv. jóge - pokiaľ ju budeš cvičiť pre zdravé telo a radosť z pohybu, zvyšovanie schopnosti koncentrácie a nepôjdeš do vyšších stupňov s "ťažkými" meditáciami a mantrami (dochádza taktiež k zmenám biochemických procesov človeka a napájaniu sa na príslušný egregor), tak telo produkuje "normálnu" biochémiu v prospech organizmu človeka.

Preto platí Objektívny zákon: Kvalita ľudského života závisí od jeho reálnej morálky a miery chápania vecí obecných, či vesmírnych.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: eva

Oracle 911 | 03.12.2014

Skutočný žrec nie ten znachar ktorý si ponechal tento názov pomáha ostatným dosiahnuť ten "Ľudský stroj psychiky s bohocentrickou mozaikou". Ostatne platí, "koňa k vode môžeš priviesť, ale napiť musí sám".

Ja by som trochu veci upresnil medzi skutočným žrecom a šamanom s takým strojom psychiky ako sme zadefinovali je jediný rozdiel, a tým je "kvalita mozaiky" t.j. aké hrubé alebo jemné sú kamienky, čo je funkciou vedomostí, a v krízových situáciách sa uchovávajú len životne dôležité informácie t.j. dochádza k zjednodušovaniu.

BTW: je tu ešte jedna možnosť prečo je pre mňa stráviteľnejšia bukvica než azbuka. Vo veci je asi to, že moje rozlíšenie a cit pre mieru je posunuté resp. nevyladené.

Re: Re: eva

hox | 17.11.2014

Tak, tak Hox dobre uvažuješ. Nemyslím že, by týmto šialencom dovolili zničiť prekrásnu planetu ZEM. Ľudia budú umierať a odchádzať do iných realit, kždý podľa zásluhy včetne vojnochtivých predátorov.

Re: Re: Re: eva

Andrej | 17.11.2014

iba my v spojení s našimi silami im v tom možme zabraniť-vždy to tak bolo a to v zmysle hesla "KED CHCES MIER, PRIPRAV SA NA VOJNU" co je naše stare príslovie od našich predkov.

Re: Re: Re: Re: eva

andrej | 17.11.2014

Oj milý Andrejko vojna stále je najmä informačná a psychická. Vieš aká je zábava pozorovať ľudí v mojom veku (dôchodkovom), koľko hluposti stvárajú a ešte sú na to pyšní. Keby som zastavila 10 ľudí na ulici a spýtala sa ich, či vedia kto sú, prečo sú na zemi a kám po smrti odídu či veria, že existujú iné civilizácie vo vesmíre Čo myslíš, aká dopoveď, by bola. Možno 9 z 10, by si poklepali na čelo. A tu je pes zakopaný - nevedomosť neochota typ zombi.

video

J. | 17.11.2014

Toto austrálsky policajti od Putina určite nečakali :)

https://www.youtube.com/watch?v=bybisJUJ--8

Re: video

Andrej | 17.11.2014

mal to tam pod kontrolou- zabezpecil sa , poistil sa ,zrejme...

Souhlasím s TauRusem

Winston Smith | 17.11.2014

" toto je cistý blud ", "Autor nema ani sajnu" ,,,
To jsou přeci Andreji slova někoho, kdo ví a zná. Povězte tedy víc - mentorování je forma z jiného světa, než Leva-netu ..

Re: Souhlasím s TauRusem

Andrej | 17.11.2014

chyba mu konceptualne vzdelanie,chapanie globalnej politiky- tomu co to pisal "crime alterovi" podpisanemu. Je tam vela chýb, dokonca ani nevie, kedy bola prva vlna krízy- v roku 2001- krach internetovej bubliny, co si vsimli aj amateri- burzoví traderi...to tu nepatri takyto clanok, ved tu to je o globále a o veciach co sa traderom na virtualnej burze ani nesniva zial, a on vie menej ako tito traderi...politiku GP som opisal v odpovedi TauRus-ovi...dodavam ze GP podnecoval neustale testy bômb, GP umoznil vznik roznych mierových platform, pretože sme ho k tomu donútili my ludia -VP...a nie koli tomu že GP parazit je taký dobrosrdečný že sám by nám pomahal a vytvaral G20 koli mieru ako tvrdi autor co je jedna z najvážnejších chýb v tom článku.

Re: Re: Souhlasím s TauRusem

Pe-tri | 17.11.2014

Andreji, neberu ti tvé aktuální úvahy (dosažený stav poznání) a ani o nich nemám v úmyslu vést polemiku, jen za sebe chci říct, že pro mne jsou kompletně mylné a zavádějící. To jen aby to nevypadalo tak, že kdo mlčí souhlasí. Já nesouhlasím. Toť vše.
P.

Re: Re: Souhlasím s TauRusem

Kyborg | 18.11.2014

Ja som cele vedy precital a aj ich knihu jednym hltom, ale ak nevidis miestami nepodlozenu glorifikaciu tak si asi este moc nedozrel. A to ich strasenie pred koncom r. 2012...na koho energiu tym pracovali, podumaj. Ani Taurusove otazky si nikaj nevyvratil. Len dogaticky citujes. Zarodok fanatizmu... hadaj pri akom izme to koncieva.

Re: Re: Re: Souhlasím s TauRusem

Andrej | 18.11.2014

2012- písali že žiadny koniec sveta, ako tvrdia zmanipulovani mayovia,takze pozitivne, vzhladom na to, že v tomto obdobi vo veku vlka ,vlk všetko slabe zahubí a všetko silne posilni, takže turbulentna doba...ale vsak to je realita...ocividne si informaciu ziskal, ale mas problem ju spracovať.snaž sa lepsie.

Re: Re: Souhlasím s TauRusem

Hоx | 18.11.2014

jen poznámka, pod "VP" se tady rozumí autorský kolektiv Vnitřní prediktor SSSR, který vytvořil KOB publikací Mrtvé vody v roce 91 a poté ještě cca 50-60 knih a stovek menších prací... čili asi něco jiného, než pod "VP" rozumíš ty.

Re: Re: Re: Souhlasím s TauRusem

Andrej | 18.11.2014

VP sssr ma svoj zdroj v noosfére alebo z celeho vesmíru kt. existoval davno predtým ako sssr...takže sa na to pozeram v omnoho širšom kontexte a ked pouzivam vasu skratku VP tak len preto, aby som si s vami rozumel,nakolko je to presné pomenovanie z vyzsie uvedeneho dovodu a hodí sa mi na komunikaciu.

Re: Re: Re: Re: Souhlasím s TauRusem

Hоx | 18.11.2014

s něčím se dá souhlasit, ale zapomněl jsi IMHO na jejich vlastní nasazení, píli, schopnosti včetně intelektu, osobní morálku, rozlišení... nejen sosání z noosféry... podobných sosačů jsou a byli stovky, ale mrtvá voda zatím jen jedna.

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím s TauRusem

Andrej | 18.11.2014

súhlas...boli to tí, ktorí využili a iste aj rozvinuli svoje schoposti a možnosti.

Re: Re: Souhlasím s TauRusem

Sugar | 18.11.2014

Andreji - kaleidoskop jak vysity, ci hrusky s jabkama, vyber si.

GP potřebuje válku

Andrej | 17.11.2014

aby uvrhol ludstvo do doby kamennej a dokazal ho ovladat,tak ako sa to uz na tejto planete niekolko krat stalo, prave vdaka akej takej vyspelosti mame takyto stadard aky mame aspon minimalny a prave koli nemu sa mu veci vymkli s pod kontroly a preto uz len koriguje...GP potrebuje chaos a my potrebujeme klud...

Re: GP potřebuje válku

ТаuRus | 17.11.2014

Takže, podle tebe, GP nevadí, že globální válka se může zvrhnout v jadernou?
Sám, podle tebe, má jakou šancí v takové válce přežít?
Nebo má kontrolu i v této oblasti? Máš představu o světových zásobách jaderných zbraní na planetě?

6.priorita vyřešení celosvětové kríze možná byla účinná před sto léty, ale dnes, vzhledem k riziku zníčení života na zemí, je zcela nepoužitelná.

Re: Re: GP potřebuje válku

Andrej | 17.11.2014

všetko sa riadi podla najlepsieho mozneho variantu podla toho, koľko pozitivnej energie sa nahromadí v noosférach alebo jednoduchsie podla VP (s-vedomie), no a GP pokial môže, tak robí pre nas to najhorsie aby nas zotročil- to GP je našim evolučným pohonom, pretože- ked proti nemu bojujeme...Ano, samozrejme ze centrala GP sa ochráni v podzemí alebo mimo planety.Takisto ako VP. Rozumejte, to, že nie je jadrova vojna je preto, že my sme proti tomu ved v systeme GP pracuju ludia,pretože parazit-žiadne vlastne zdroje a pripominam este raz najlepsi mozny variant znamena, že GP je podriadený VP...

Re: Re: Re: GP potřebuje válku

ТаuRus | 17.11.2014

Koho si představuješ pod pojmem GP a VP?

Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

Andrej | 17.11.2014

Globalny prediktor a Vnútorný prediktor

Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

ТаuRus | 17.11.2014

Na to jsem se neptál. Napsál jsi takovou větu:
"Ano, samozrejme ze centrala GP sa ochráni v podzemí alebo mimo planety.Takisto ako VP".

Proto vzníkla otázka, máš představu, kdo je za timto označením?
/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

Andrej | 17.11.2014

pisal som aj - GP parazit-blizsie dalej v texte, a VP my ludia a nase s-vedomie alebo prvopočiatočná energia ktoru nikto nikdy nepoznal a je zdroj všetkeho, horsie povedane boh, ale nik ho nevidel ako napr. ani absolutnu pravdu nikto z nas nepozna, len vieme-dokažeme násť správnu cestu k nej/k bohu, no a vlastne takto s nami ten boh komunikuje, ked sme s nim na jednej línii, cez ktoru je vlastne v nás a my sme jedným z jeho prejavov tak ako cela priroda,pretože ta prvopočiatočná energia ako sa šíri dalej do priestoru modifikuje na viacero druhov a my sme spojením niektorých z nich. No a GP konkretnejsie ak chces, tak siví, klonovaní, teda bez duše, bez spojenia so s-vedomím a preto vytvára hierarchickú pyramídu kde jeden druhému su si navzájom pánmi a iba tak dokážu fungovať pretože su bez tvorivých schopností - stroje.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

ТаuRus | 17.11.2014

Tohle jsi četl?

Globálny prediktor – parazit (GPP)

Více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/globalny-prediktor-parazit-gpp-/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

Andrej | 17.11.2014

Ano s tým súhlasím, na tejto planete to zrejme tak je, ale tí 22 majú tiež svojho pána. GPP je pomenovanie - pojem pre tuto zem a pre tých 22, to sedí...oni su tu prišelci poverení byť tu GPP a niekto ich tu vyslal.ten niekto to uz su tí ktorých som opisoval.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

ТаuRus | 17.11.2014

Ale VP je popsál, jako lidí, kteří se zachránili po zániku Atlantidy, ne, jako dosazené jinou vesmírnou civilizací "šedými", jak jsi se zmíňoval.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

Andrej | 17.11.2014

Atlantania už boli ovladni protivníkom, ktoreho som opisal, teda z opisom od VP suhlas.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

ТаuRus | 17.11.2014

No, nebudu se přít, nevím, kde jsi svoje znalosti získal, z jakých zdrojů a nakolik seriozních. Zatím jsem na takové nenarazil, ani v odtajněných materiálech KGB a jejích pokusech mimoslmyslového vnímání (generál Savin, o kterém se domnívám, že je jedním z autorů VP SSSR, protože jsem našel hodně shod v práci VP a jeho publikacích), který mluví o tom, že pokud civilizace vyšla za hranice své "sluneční" soustavy, musí být na takové morální úrovní, která vylučuje jakékoli války a parazitování jedných bytostí na druhých. A takové kontakty měli.
http://www.lazarev.ru/news/17-news/774--------2013---720p-hd.html

P.S.Takže s tvým vnímáním reality nesouhlasím, hlávně v otázce "šedých", kterými straší různé ezoterické weby a pokleslý filmový průmysl.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

Andrej | 17.11.2014

1.Civilizacia je pojem označujuci zmanipulovanu spoločnosť, rozumej civilizovanu=spravovanú,ovládanú,pretvorenu na niečí obraz. www.vedy.sk -ked to cele preluskas, budes vediet o com pisem,nasa kultura bola vedicka a vzdy bude,leva net a KSB je len pojmovy aparat aby aj ludia, ktorí sa stránia, ako to to oni nazyvaju "ezoteriky" mohli približovať k pôvodným védam, pretože tie veci z véd su pre nás úplne normálna vec na základe ktorej sa daju popísať všetky procesy- aj fyzykálne vo vesmíre,jednoducho máme všetko aj materialno, aj duchovno...ide o to, že v určitom minulom období nám mozog fungoval na 3% miesto predtým 100%,nasa matika ale pozna skor 1000%,preto vsetci tí slovanskí bohovia,aby to bolo zjednodušené(energie),naši predkovia nám to tak pripravili, a preto aj KSB- aby sme sa vracali k tomu lebo duchovno proste existuje, ale dnes to nazývate ezoterikou a odmietate, tak KSB je proste pojmovy aparat prisposobeny vnímaniu dnešnej spoločnosti...
2.vieš, šedý sa démonizuju možno niekde, kde to chcu zneužiť a vytvoriť ilúziu pocitu bezmocnosti... my nie , my hovoríme že boli vytvorení ,pretože sme sa ako druh, nie len tu na zemi odmietli vyvýjať.existuju svety, kde taketo problemy nemaju, ale tam sa dostaneme ked budeme na to mať ochotu vyvýjať sa aj bez nátlaku. Ber to tak, že protivník proste existuje, o tom nie je pochýb, a ako si ho nazveš to je jedno, a protivník je len náš test a je slabý ako mucha, pokial ho dokažeme identifikovať, tak sme vyhrali šmahom ruky, protivnikova sila spočíva v jeho lži a v našej nevedomosti, ktorej akonáhle sa zbavíme -mame vyhrane...takže žiadny strach , len treba chcieť skúmať a učiť sa-to je náš hlavný boj proti nemu a to je zaroveň naša evolúcia na tomto svete.
3.k Savinovi-zrejme písal podla toho, ako najlepsie vedel a dokazal zo svojho pohladu podla svojich moznosti,alebo je aj horsia varianta- najlepsi klamar obcas hovori pravdu, ale to dufam, že nie...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

ТаuRus | 17.11.2014

Takže, čerpáš svoje vědomosti z vědy.sk.
Odkud oni čerpají svoje informace? Ukážou zdroje?
Proč u ních není možná diskuze, čeho se bojí?
Nechtějí konfrontovat svoje informace s jiným názorem? Vše se musí brát na víru? A kde bereš jistotu, že jsou to opravdu vědy a ne co se za vědy vydává?
To je jen k zamyšlení.
Nakolik vědická slovánská společnost byla úspěšná? Proč se stáhla do ústrání a nechala zde řádit GP? Přroč nevykonávala práci aspoň vnítřního prediktora pro Rusko, pro které poslední tísicíletí bylo jedním z nejkrvavějších? Proč svoje vědomosti přídrželi pro sobe nedáli je lidém, dovolili, aby s námi manipulovali, a začali je částečně odtajňovat až poté, co se zde objevil VP SSSR? Za tisíc let se nenašla vhodnější příležitost?
Jakou dnešní volchvové nabízí alternativu KSB?
KSB není jen pojmový aparát, jak tvrdíš. Je to nejrozsáhlejší koncepce, která zasahuje do všech oborů lidské činnosti i do duchovna, i do té "ezoteriky", ke všemu ještě vysvětluje "proč" a "jak" to funguje.
Nestačí přečíst pár článků, aby jsi hned měl "jasno". Každopádně, podle toho, co zde prezentuješ, je vidět, že "jasno" ještě zdaleká nemáš. Ale je to věc určitě napravitelná. Takže, hodně zdaru a radosti z poznání.:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

J. | 17.11.2014

vedy.sk propagujú davo-elitarizmus, už to by malo stačiť na rozsvietenie červenej kontrolky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

Andrej | 17.11.2014

vedy.sk su absolutne proti davo-elitarizmu...študujte...rodina mala hlavu rodiny,hlavy rodín volili hlavu rodín v dedine (stotnika), stotnici volili svoju hlavu, atd atd...az ku kniežatám,chánom...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP potřebuje válku

ТаuRus | 17.11.2014

A volchvy kdo volil?
Věc není ani o tom, jestli je někdo volil nebo se volili sámi. Věc je v tom, že z těmi znalostmi, které měli, neseznámili posledního člověka na venkově...Nejvíce věděli oni, podstatně méně knězové, ještě méně stotníci atd. atd...nakládali s tím podobně, jako žreci v Egyptě, i když až takový tlupo-elitarism jako v Egyptě neměli, ano víc dbali na svědomí a spravedlnost. Slovanská společnost byla čistčí. Ale v otázce vědění rovnou příležitost všichni neměli.

Blud

Andrej | 17.11.2014

tak ale toto je cistý blud """ Relatívne skoordinovaná činnosť svetového spoločenstva 2. vlnu dokázala oddialiť, to preto aby prerozdelenie post-krízového sveta nedostalo ošklivú a chaotickú podobu svetovej vojny, alebo série tvrdých regionálnych konfliktov. G20 bol vymyslený ako pokojná konferencia, no nie PO vojne, ale NAMIESTO vojny."""

Autor nema ani sajnu o konceptualnej moci a o napríklad uz len o tom ze GP vojnu potrebuje co najskor, vsak bolo mu v tom zabranene na základe noosféry ked napriklad pretiehli dlhovy strop ,cim sa zabranilo krachu na zapade a poskytol sa čas na swapy atd atd...dalej citat je asi uz starat casu...

Re: Blud

ТаuRus | 17.11.2014

"Autor nema ani sajnu o konceptualnej moci a o napríklad uz len o tom ze GP vojnu potrebuje co najskor"

GP potřebuje válku? To je mi novina...Podle čeho soudíš?

Re: Re: Blud

Andrej | 17.11.2014

hore som to teda odpisal..., no a kedze vzdy ma nieco este napadne ako doplnok tak dodavam: uzavrel by som to tak, že su tam v tom članku extremne chyby - vážne hrúbky- to je zle zle zle,ale samozrejme najde sa tam aj kusok pravdy, no ale pozname velmi dobre, že najlepsi klamar aspon obcas hvori pravdu...samozrejme aby nadobidol doveryhodnosť,otazka je ci to ten autor robi zamerne alebo nevedome,zistite ak chcete,mne tťo staci ze som identifikoval a idem dalej...caka ma DVTR a konecne sa rozbieham po chybe ktoru som spravil v auguste vypitim jedneho piva - som bol mesiac uplne mimo-ze som sa DVTR ani nechytil - apatia pocit mimózy ako keby to ku mne nepatrilo som sa citil...a horko tazko som sa rozbiehal druhy mesiac no a teraz uz hadam to pojde lepsie a lepsie...

Přidat nový příspěvek