Změna scénáře na Ukrajině (aktualizováno)

22.02.2014

 

Na Ukrajině se státu USA podařilo dosáhnout vítězství – změnit scénář vybíjení napětí. Avšak je to jen taktický úspěch, ačkoliv se vztahuje k bázové části scénáře.

Osnovou bezperspektivnosti všeho majdanovského úsilí na Ukrajině byla smlouva mezi Ruskem a Ukrajinou, uzavřená 17. prosince 2013, o nákupu Ruskem eurobondů Ukrajiny za 15 miliard dolarů. Ta dohoda vyvedla Ukrajinu na přímé vztahy s Globálním prediktorem, mimo USA. Ta dohoda dávala automaticky garance státní a osobní bezpečnosti ukrajinským vůdcům. USA nezůstala jiná varianta, než nechat vybít „zbraň“, kterou v prvním dějství postavili na scénu Ukrajiny - Majdan. Ale rozhodli se vybít ho skrze výstřel – prudkou eskalací situace s následným (tím vyzvaným) plošným očištěním celé Ukrajiny od „majdanutých“.

Ale ten „výstřel“ vystrašil „zbabělce“. Výsledkem toho:
 

21.2.2014, 16:28 - Rusko odložilo transfer druhé části finanční pomoci Ukrajině (interfax.ru)

klíčová věta zprávy: … už v pátek se vědělo, že Ukrajina odmítla pokračovat v emisi eurobondů, o čemž informovala Irskou burzu obligací.

 

Jinými slovy, vedení Ukrajiny se dobrovolně vrátilo pod jurisdikci USA, což bylo také reflektováno:

 

21.2.2014, CNN: Velvyslanec USA na Ukrajině: Janukovyč musí zůstat.

Janukovyč musí i nadále zůstat v úřadu, oznámil velvyslanec USA v Kyjevě Geoffrey Pyatt. Ale, podle názorů diplomata, prezident musí změnit ústavu a politickou konstrukci země. (russian.rt.com/inotv/2014-02-21/Posol-SSHA-na-Ukraine-YAnukovich)

 

Pokud by USA potřebovalo na Ukrajině jiný scénář, kromě rozpoutání občanské války v plném měřítku, USA by musely vyměnit prezidenta. Ale za účelem „vybití“ Majdanu za účelem, za jakým byl i „nabit“, a konkrétně, rozpoutání občanské války na Ukrajině, je třeba konkrétně Janukovyč.

Janukovyč si přerušením činnosti smlouvy o vydání eurobondů Ukrajinou podepsal rozsudek: být potrestán jako Kaddáfí. Nijak jinak.

Janukovyč si pro sebe vybral.

Ale celkově pro Ukrajinu okolnosti nejsou tak tragické, jak se může zdát na první pohled. Například proto, že americký scénář rozpoutání občanské války na Ukrajině je naprosto neslučitelný se zájmy jak států Evropy, tak i evropského nadstátního řízení, protože v případě úspěchu přijde válka garantovaně i do Evropy. To nebude lokální konflikt typu jugoslávského, kde státy NATO družně bombardovali Srbsko, aby pomohli kosovským banditům. Jen oněch 15 jaderných reaktorů na Ukrajině, to pro Evropu není nějaká Fukušima na druhém konci světa.

 

Zopakujeme:

Stát USA dosáhl na Ukrajině TAKTICKÉHO úspěchu. Ale celkově, STRATEGICKY, boj o Ukrajinu prohrává.

Ukrajina má stále možnost vyhnout se občanské válce. Byla-li by vůle.

 

Смена сценария на Украине vyšlo 22.2. na fct-altai.ru

 

Aktualizace (23.2.)

Vzhledem k množství chaosu a vypouštěným dezinformací, k aktuálnímu stavu, o čem se příliš nepochybuje:

  1. Janukovyč se s pomocí dvou letadel přemístil do Charkova, kde vystoupil s projevem k občanům, ve kterém se distancoval od všech dřívějších dohod s povstalci a podepisování úkazů a zákonů.
  2. V Charkově včera proběhl sjezd poslanců všech úrovní jižní a východní Ukrajiny, který přijal očekávanou rezoluci, jejíž podstata tkví v tom, že jihovýchod (všechny oblasti zastoupené na sjezdu) neuznává legitimitu "nové vlády" a jakýchkoliv jejich rozhodnutí, ale vyjadřuje podporu celostnosti Ukrajiny. Janukovyč se na sjezdu neobjevil.
  3. Tymošenková byla spěšně vypuštěna na svobodu a ihned se vydala směrem na Majdan, řešit následky vzpoury.
  4. V několika oblastech východní Ukrajiny byly pokusy ze strany militantů zaútočit na místní administrativy, ale skončili spíš komicky, situace na Východě a Jihu je klidná a normální.
  5. Rada (parlament) v Kyjevě razítkuje jeden za druhým úkazy, které nemají jakoukoliv právní sílu a nesplňují elementární právní normy.

 

(zdroj: chipstone.livejournal.com/ )

 

Diskusní téma: Změna scénáře na Ukrajině

EU ma zmysel pre humor )))

eru24 24.02.2014
ЕС будет убеждать Россию не подрывать экономическую помощь Украине — заявил глава британского МИД Уильям Хейг, сообщает агентство УНИАН со ссылкой на 5-й канал украинского ТВ, который показал выступление главы внешнеполитического ведомства Великобритании.

pre tych, ktori nerozumeju rusky, EU sa bude snazit presvedcit Rusko, aby neukoncila ekonomicku pomoc Ukrajine..... ))))

no a na vychode Ukrajiny je veselo, v Sevastopole sa buduje domoobrana proti majdanovcom, v Kerci zamenili ukrajinsku vlajku ruskou a zaroven vyzvy na prehodnotenie pripojenia Krymu k Ukrajine, v Charkove sa zatial klud, len majdanovci a antimajdanovci po sebe pokrikuju, je ochranovany pamatnik Leninovi

niekto pisal, ze chcu zakazat rusky jazyk na Ukrajine, a zaroven, ze ak sa dostane opozicia nelegalne k moci, Krym sa oddeli od Ukrajiny, to som ale na ruskych nenasla

lcc - spam

Slovan 24.02.2014
HOX - mazať príspevky kohokoľvek je dosť zradné.
lcc - je podľa mňa vírus v pustený na tieto stránky, ale keďže sa môžem mýliť navrhujem.
Ak sa dá, vytvor mu prosím samostatný blok diskusie na každú tému a môže sa tam prejavovať. Kto sa bude chcieť s ním pretláčať, tak by si ho tam našiel. Možno naivné riešenie, ale takto spamuje celú diskusiu ( ináč bez neho, celkom podnetnú ).

Re: lcc - spam

Hox 24.02.2014
Souhlas, proto nemažu, ale přesouvám. Pokud nechat věci volný průběh, jeden jedinec může klidně zlikvidovat možnost normální diskuse všem ostatním, pokud mazat, začne křičet o cenzuře. Takže buď, a nebo... jdu třetí cestou.

Re: Re: lcc - spam

Hox 24.02.2014
až na výjimky, samozřejmě (příspěvky, které začínaly "pro méně chápavé: .." nebo "všem naivním:.." . Ale to jsem jasně napsal níže.

Re: Re: Re: lcc - spam

Slovan 24.02.2014
Aha - už som zaregistroval presúvanie.
Za mňa vďaka.

Re: Re: Re: lcc - spam

michal 24.02.2014
Hox,

tak nepresúvate a nemažete aj mnohé osobné invektívy, ktoré sú namierené na osoby, ktoré majú odlišný názor ako vačšina, tam ste už menej prísny...tam už jedno slovíčko, ktoré nie je kóšer s pravidlami nie je podstatné...príklad je nick paprsek :

"Nežvaňte, vemte si kvér a jděte je pobít, když toho máte plné příspěvky.

Nesmysly - vy nemáte relevantní příspěvky. Bájíte o válce a snažíte se ji přivolat.

Věštíte z křišťálové koule? Asi se vám zamlžila - běžte se sám bít za Rusy - no honem, to chce čin - udělejte sám to, k čemu podněcujete... jinak to vypadá dost nevěrohodně, když chcete, aby se šli bít jiní... Posíláte jiné do války a sám sedíte na zadku? Nepřipadáte si směšně?

Jste dvojčata - už jste se přestali maskovat a programuje čtenáře k rezignaci už zároveň a za sebou? Nechte toho, pak přijde součet všech smutků - co jste vyvolali na vás. A co když jste rozesmutnili stovky lidí? Myslím to s vámi dobře. Měli by jste se vzpamatovat a začít myslet na sebe a ne na své peníze, ty vás totiž s deprese nevykoupí."

atď,

Ja chápem, že je prácne a nepríjemné robiť cenzúru príspevkov, ale keď ste sa do toho pustil, tak by sa zišla vačšia objektivita a nie mazať a presúvať príspevky nickov, ktorí podľa vás ničia diskusiu hlavne tým, že nemajú vačšinový názor ostatných nickov.Tam ste fakt prísny a háklivý na akékoľvek porušenie pravidiel, ktoré u iných prehliadnete....Dokaz máte vyššie...
Ale, pochopil som, že diskusiu vediete v určitom duchu a názorovom prúde.Povodne som predpokladal, že pojde v diskusií o objektivitu a práve roznosť názorov a aj opačných ako vačšina dáva príležitosť na dobrú argumentáciu a diskusiu, pokiaľ admin správne usmerní obe strany a nielen jeden názor na problematiku..Tak to tu však nie je,opačný názor tu obťažuje... preto je fakt lepšie sa stiahnúť a neobťažovať vás a ani nickov v tejto diskusií, ktorým sú iné názory nepríjemné a chcú mať "mentálnu pohodu" aj v diskusii.Uľahčí vám to prácu, pohodu a spokojnosť vačšiny, čo tu píšu..Ja už sem písať nebudem, nerád obťažujem a predpokladám, že aj nick Icc to pochopí rovnako...Želám vám a vašej práci mnoho úspechov, pretože si tiež želám víťazstvo dobra pre ľudstvo,o čo sa v súčasnosti snaží le politika Ruska za Putina.



Re: Re: Re: Re: lcc - spam

jelena 24.02.2014
Michal,

DA

Re: Re: Re: Re: lcc - spam

Hox 24.02.2014
předpoklad, že mám čas procházet diskuse a sledovat vše, je mylný. Jinak, pokud se podíváš, dokud se tady neobjevil Icc, nikdo podobné výrazové prostředky nepotřeboval. Nebýt provokativního stylu příspěvků, podobná reakce by také nebyla.

Re: Re: Re: Re: lcc - spam

Hox 24.02.2014
ale ještě jednou zopakuji, co se mi možná předtím nepovedlo dostatečně vyjádřit - nejde o názor, ale způsob prezentace, styl příspěvku a jeho úroveň. "Pravidla" diskuse se dobře povedlo shrnout popolvárovi výše:

Ad situácia k príspevkom, mazaniu a presúvaniu: týka sa to všetkých - svoj názor skúsiť zdôvodniť vlastnými úvahami a nie spôsobom - linkom na iný zdroj a argumentom, že je to tam uvedené, tak to musí byť pravda, alebo aj iní majú ten istý názor. Plus ak oponenta nepresvedčíme, tak nie do okola stále trvať na svojom. Každý má právo na svoju mozaiku. Je pravda, že sa tu vytvoril istý myšlienkový prúd, prúd opierajúci sa o KOB, ale to neznamená, že nemôžu zaznieť aj iné názory. Ale ako som uviedol vyššie, nech to spĺňa náležitú formu a úroveň. žiadne emočné úlety do emotívnych invektív. HOX, presúvaj, či maž všetky takéto príspevky, či moje, taurusove, udove, Icc, Miroslavove... Je to jedno. Hulvátov máme dosť v parlamente. "Starých" takto upozorniť, že sa nechali strhnúť do starých, nevhodných koľají a nových - nech sa naučia pravidlá. Možno je vhodné do vymazaného príspevku, či presunutého doplniť dôvod... Napomenutý diskutujúci má vždy možnosť prepísať príspevok, jeho časť do vecnej roviny a znova zverejniť. Isto lepšie, ako urazeným egom sa ohradzovať...

venezuela

lcc 23.02.2014
[přesunuto - http://pastebin.com/Jzinn65V ]

že by ešte šanca?

lcc 23.02.2014
http://www.czechfreepress.cz/evropa/neodejdu-janukovic-obvinil-opozici-z-prevratu-vyzyva-eu-aby-plnila-sve-povinnosti.html

Re: že by ešte šanca?

eru24 23.02.2014
Tak EU spolu s USA vyprovokovala prevrat.

normálny príspevok , neosobný

lcc 23.02.2014
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3538-na-ukrajine-se-ted-rozviji-sorosem-financovany-libyjsky-scenar

Icc

Hox 23.02.2014
přečti si prosím to, co jsem napsal níže ve zdůvodnění toho, proč tady nemají co dělat sprosté slova a konflikty v osobní rovině. Pak si z odstupem přečti své příspěvky od té doby. Sklouzlo to přesně do té roviny, která je pro všechny strany vyčerpávající a nikomu nic nedá. Zamysli se nad tím, díky komu. Já osobně, ani většina lidí zde, nemá za cíl nikoho o ničem přesvědčovat, napsal jsem argument jednou, kdo ho chtěl slyšet slyšel, není důvod psát to 10x. Nesouhlasíš - v pořádku. Co v pořádku není je psát to 10x a nakonec začít nálepkovat ty, kdo mají jiný názor. To je ta osobní rovina, o které jsem mluvil. Zcela konkrétně: příspěvky typu těch, začínající větou "Všem naivním: ...." budu rovnou bez čtení mazat.
Je to jednoduché - pokud nejsi schopen formulovat názory a myšlenky bez sklouzávání do osobní roviny a vyvolávání konfrontace s ostatními, vůbec sem nepiš. Tvrdošíjná snaha, aby ostatní uznali tvůj subjektivní pohled jako pravdu, je také forma vyvolávání konfrontace.

Re: Icc

lcc 23.02.2014
Ja sa ale 10x neopakujem, píšem zakaždým niečo iné .Iné argumenty a odkazy na stránky a texty, ktoré podporujú môj názor a že ich nie je málo. Každopádne ide len o názor , ktorý evidentnenie je ojedinelý .
Ešte by ma zaujímal tvoj . Rád by som vedel tvoj názor jako sa dá z tej šlamastiky vybŕdnuť.

Re: Re: Icc

Hox 23.02.2014
těžko o něčem mluvit, pokud neuznáváš argumenty/hodnocení spoluhráče. Například ohledně situaci v Sýrii. Napsal jsem svoje hodnocení, ty jsi napsal že je to zbožné přání a nesmysl. Tady pro mě končí smysl další diskuse.
ad řešení - v seckci články/globální politika, články/ukrajina a články/rusko jsou desítky analýz a textů na dané téma. Pokud si je prostuduješ, získáš zhruba povědomí o mém pohledu na věc.

...

lcc 23.02.2014
Ešte naivným .... ak si myslíte, že bude európe alebo USA vadiť ,ak bude v parlamente a kancelárii nového prezidenta Ukrajiny vyseť obraz Hitlera a Banderu ,tak sa veľmi mýlite. Pokiaľ bude Ukrajina proamerická a protiruská , tak nebude vadiť nič. To máte jako so Saudskou arábiou alebo Katarom na jednej strane , nepochybne autoritárskymi a nedemokratickými režimami,ktoré sú ale dobré ,pretože sú na "správnej strane" barikády a napr.Sýriou , ktorá je na nesprávnej strane barikády.

Vo vzťahu u Ukrajine bolo Rusko od začiatku hodnotené jako agresor - poskytnutie 15 mld. bolo hodnotené ako vydieranie,čiže agresia. V tomto smere nemá Rusko čo stratiť ani faktickou agresiou na Ukrajine ,přitom nemusí ísť o priamu agresiu ,ale o podporu juhu a východu politicky, finančne, mediálne. V krajnom prípade samozrejme aj vojensky. Ide totiž o všetko .

Re: ...

eru24 23.02.2014
A i ci Rusku naozaj ide, ty vies? Mas Putin za hlupaka? Ty si myslis, ze Rusko moze len tak, mirnix dirnix vletiet na Ukrajinu? Ono nema za sebou taku infromacnu kampan ako USA. uvidime ako sa to nakoniec vyvrbi.

Re: Re: ...

lcc 23.02.2014
Rusko bolo zlé, je zlé a bude zlé pre západ nech by spravilo čokoľvek.
Veď so zober mediálnu histériu okolo olympiády, rusko je vykreslovaná jako barbarská krajina .
Čo už len môže Rusko stratiť vo vzťahu k západu? So západom sa musí jednať tvrdo, mali ich v prípade zasahovania do Ukrajiny okamžite vydierať zastavením dodávok plynu a ropy, a upozorniť ich , že okamžite vojensky zasiahne, pokiaľ bude západ podporovať rozbroje . Tak by bolo ešte horšie,je tam toho,západu sa aj tak nikdy nezavďačia. Nikdy.

Re: Re: Re: ...

eru24 23.02.2014
Tu nejde o Zapad, ale o obyvatelov vychodnej Ukrajiny, vletiet tam len tak, mohla by sa cast proruskych obcanov obratit proti nemu, podobne ako cast armady, ktora je k nemu priatelsky naklonena. Uvidime po OH, tam sa ukaze.

Re: Re: Re: Re: ...

lcc 23.02.2014
Veď ich o to sami požiadali.

....proruská časť by sa mala obrátiť proti Rusku....to nejako nesedí :-) Po ZOH sa neukáže nič, všetko podstatné sa už ukázalo, ide o to , či má Putin odvahu a či za ním stojí armáda,nič viac.

Re: Re: Re: Re: Re: ...

eru24 23.02.2014
Kedy ich poziadali?

Re: Re: Re: Re: Re: ...

paprsek 24.02.2014
Nežvaňte, vemte si kvér a jděte je pobít, když toho máte plné příspěvky. Nemáte žádné právo podněcovat k násilí a někomu radit, udělejte to sám.

to Hox

lcc 23.02.2014
Odkedy som dostal dútku, tak to tu skĺzlo hodne do osobnej a emocionálnej roviny ,zaujímavé, že mojim kvázi oponentom je to blahosklonne prepáčené.
Ja chápem,že toto je proruská stránka ,ale bolo by vhodné si zložiť ružové okuliare a pozrieť sa triezvo na věc. Je to v záujme Ruska .

Re: to Hox

učiteľ 23.02.2014
Pozri sa, Rusku môžu byť udalosti na Ukrajine aj ukradnuté. Ak nebudú Kyjevskí vandali poslúchať, tak sa im vypnú kohútiky plynu a to aj nám na Slovensku :(
Navyše, v záujme Ruska...pozri, RF je najgigantickejší štát na Zemi, vyzbrojený jadrovými hlavicami. Aj keby celá útočná sila armády USA vpadla do Ruska, oni sa tam vyslovene stratia, tá zem by ich pohltila, tak je rozľahá. Skončili by ešte horšie ako Mongoli, Švédi, Francúzi a Nemci v minulosti. Ani živý Stvoriteľ by nedopustil, aby Antikrist = Anglosasy+židovské bankárske klany, vojensky ovládli akokoľvek Rusko. Toto sú fakty, a nie ateistické klamstvá o sile EU a ZLONATO. Tieto zločinecké organizáciu neboli, teraz sú, a čoskoro opäť nebudú. Rusko je v porovnaní s nimi večné, hoci tiež ho čaká kataklyzma.

Re: Re: to Hox

lcc 23.02.2014
Na stvoriteľa by som sa nespoliehal, zatiaľ v histórii každá krajina vrátane Ruska má len to,čo získala zbraňami, čo vybojovala vlastnou krvou.
Rusko je večné...... no to si mnohí mysleli aj o ZSSR :-)
Toto nie sú relevantné příspěvky ,toto sú báje a povesti.
NATO je stále bližšie a bližšie . Na Čínu by som sa nespoliehal, tá vždy videla sibír jako svoju šancu . Rusko musí začať bojovať a nie stále ustupovať.

Re: Re: Re: to Hox

František 23.02.2014
[přesunuto http://pastebin.com/3JyMZc5X ]

Re: Re: Re: to Hox

paprsek 24.02.2014
Nesmysly - vy nemáte relevantní příspěvky. Bájíte o válce a snažíte se ji přivolat. NATO je pořád stejně daleko - lži a lži. A navíc k čemu by asi tak bylo, když už nikdo nebude vedle nebo za USA bojovat - NATO je odsouzeno k zániku - jen co bude trochu času, tak to odpískají.

Re: Re: Re: Re: to Hox

dav1 24.02.2014
nato je blíž a např. české stíhačky chránili/ní pobaltský vzdušný prostor.

Re: Re: Re: Re: Re: to Hox

paprsek 24.02.2014
Od začátku Majdanu, co?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to Hox

dav1 24.02.2014
no to jistě ne a myslím,že to tak nikdo nemyslel.trocha kritického pohledu neuškodí a pokud jo tak jsme v háji....

dalsi

lcc 23.02.2014
http://www.czechfreepress.cz/evropa/nacisticky-statni-prevrat-na-ukrajine-by-mel-byt-tvrde-a-krvave-potlacen-armadou-na-kyjevske-radnici-visi-obraz-hitlera-osvoboditele-a-zapad-vsemu-nadsene-tleska.html

zaujímavý link

lcc 23.02.2014
http://janica9.wordpress.com/2014/02/23/931790/#more-931790

...

lcc 23.02.2014
A nie je to len môj názor.

http://blisty.cz/art/72271.html

Rusko musí zakročiť maximálne tvrdo ako je schopné, inak má Putin majdan do roka na Čevenom náměstí.

Re: ...

paprsek 23.02.2014
Vtipné...

Ukrajinu zachrání MMF? Větší vtip jsem už dlouho neslyšela... a to má být demonstrace pravdy a správnosti?

Re: Re: ...

Daniela I. 23.02.2014
A prečo nie? Šak MMF má veľmi vitálnu temer 90 ročnú šéfku, hádam ešte stihne spracovať aspoň 300 stránkovú zmluvu s podmienkami, za akých poskytne zopár virtuálych doľárikov za solídny, aspoň 20 % úrok ;-)
Mňa rozrehotal ten záver, a nie len ten....

Re: ...

eru24 23.02.2014
Tak on uz ho mal a ako dopadol. )))

...

lcc 23.02.2014
Všetko rečičky . O stave krajiny hovorí stav armády a jej loajalita. Nie k prezidentovi, ale ku "krajine". Keby bola na ukrajine armáda, resp.vedenie armády , ktoré nie je vlastizradné ,tak by bol dávno vyhlásený výnimočný stav a Majdan rozmašírovaný
obrněnou technikou a vojskom . To je jediná šanca jako zachrániť Ukrajinu . Armáda mala tlačiť na prezidenta alebo prevztiať sama vládu . Keď sa fašisti a banderovci neboja robiť to čo robia + celá zvyšná opozícia ,ktorá im robí garde, tak sa armáda nemala báť rázne zakročiť aj za cenu tisícov mrtvych banditov a grázlov na náměstí. Slušní alebo súdni ľudia by boli po vyhlásení výnimočného stavu veľmi rýchlo zdupkali a ten zvyšok ozbrojených grázlov mal byť pomletý .
Nejde o prístup k EU alebo k Rusku , ide o zachovanie a udržanie
poriadku v krajine, udržanie jej celistvosti,čiže ide o všetko . Vtedy treba konať. Teraz je už samozrejme neskoro .
USA by to tak urobili a som si istý ,že aj každá európska krajina ,
pretože ide o rozvrat krajiny a to nemôže nitko tolerovať .
Jaceňuk, Kličko, všetci títo "vodcovia " platení a vedení západom
mali byť okamžite zatknutý a súdení za vlastizradu. A bol by okamžite pokoj,to vám garantujem. Tak sa správa silný štát.
Hádam si niekto nemyslí,že by to čo sa dialo na Majdane , sa mohlo diať v nejakej inej krajine európy alebo USA . Možno pár hodín, všetci "vodcovia" by skočili za katrom na 25 rokov a 5000 ľudí by stĺkli do krvi ,resp.všetkých tých ktorí by nerozumne zostali " bojovať" :-) .
Všetky tie reči o tom,čo je pre Rusko výhodné a ako vlastne vyhráva, sú nezmysly a hľadanie nejakého zdôvodnenia a ospravedlnenia porážky. Jediným víťazstvom pre Rusko z geopolitického hľadiska je mať pod svojim vplyvom celú Ukrajinu , všetko ostatné je prehra. Je to len ďalšie oklieštenie ruského vplyvu a priblíženie sa k jeho hraniciam. Na ničom inom USA nepracujú od vojny .
Ešte je čas udržať a anektovať východnú ukrajinu a krym, ak to Rusko neurobí............ bude to prejav jeho najväčšej slabosti , bez ohľadu na egregora, vysoké frekvencie,nízke frekvencie a HDTV ,HIS,ABS,ASP a čo koľvek chcete . Môžete si vybrať.

Re: ...

DOHODA 23.02.2014
Vidím, že si rozumný človek. Tvoje postrehy si spolu overíme v praxi, keď v r. 2019 vypukne krvavá revolúcia v Taliansku. Len dúfam, že niesi nejaký sedemdesiatnik, čo si o 5 rokov možno zomrie..:(

Re: Re: ...

lcc 23.02.2014
[přesunuto http://pastebin.com/gy92hvMf ]

Re: ...

eru24 23.02.2014
Ukrajinska armada je rozdelena na prozapadnu cast a provychodnu, som zvedava, ako to mienis riesit. :lol:

Re: Re: ...

lcc 23.02.2014
Tak, že východná časť bude brániť východ a juh s podporou Ruska a odtrhne sa od západnej časti a pričlení k Rusku. That´s the way. V súčasnej situácii už ani njič iné nie je možné urobiť. Ukrajina nemôže zostať celá.Ak ano a juh a západ krajiny cukne,tak bude ruská menšina ( 17% ) vyhnaná z Ukrajiny .A západ a USA to budú podporovať . Tak jako podporovali kosovských albáncov a dopustili vyhnanie státisícov srbov z ich historických území. Ak Rusko nezaberie "proruskú" čaasť Ukrajiny, všetci rusi budú odtiaľ banderovcami vyhnaní. Západ sa bude tváriť ,že sa nič nedeje . Prečo? Pretože to bude proti Rusku . Všetko čo je proti Rusku je dobré pre západ. Očakával by som,že na proruskej stránke je to jasné.

Re: Re: ...

michal 23.02.2014
Musím ešte jasne doplniť, že keď Rusko vojensky nepodporí východnú Ukrajinu, a to je zásadná vec, potom je len otázkou času, kedy ju stratí a obyvateľstvo ruského povodu zažije osud Srbov v Kosove...Bude to taká hanba Ruska že stratí akýkoľvek medzinárodný kredit a doveru, ktorý si pracne za Putina budovalo..Dúfam, že toto Putin už nedovolí...

Re: Re: Re: ...

Jojo krt 23.02.2014
To sa asi nestane, nakoľko na východe žije početná ruská menšina na rozdiel od Srbska a Rusi sa už predsa vyjadrili, že sú pripravený,ak to bude potrebné vybojovať za svojich aj vojnu. A tiež sa jedná o strategický Sevastopol a Krym. Preto už tá Riceová popredu varuje, že aby si Rusi nedovolili zasiahnuť.

Re: Re: Re: ...

paprsek 24.02.2014
Věštíte z křišťálové koule? Asi se vám zamlžila - běžte se sám bít za Rusy - no honem, to chce čin - udělejte sám to, k čemu podněcujete... jinak to vypadá dost nevěrohodně, když chcete, aby se šli bít jiní... Posíláte jiné do války a sám sedíte na zadku? Nepřipadáte si směšně?

Re: Re: Re: ...

paprsek 24.02.2014
A jinak nemusíte mít strach - když bude vojenský zásah skutečně nevyhnutelný - určitě proběhne... ale těžko - je velice málo lidí, kromě vás, kdo si přeje válčit. Takže vás ta většina lehce převáží a nic na tom nezmění ani ty štváčské průpovídky.

Re: ...

paprsek 24.02.2014
Běžte zatknout pěkně celý Majdan sám - a honem.

Jinak podněcujete k válce, šíříte poplašné zprávy a programujete čtenáře, že válka je nevyhnutelná. Vemte si zbraň a jděte to vyřešit, když to máte za správné řešení, většina lidí si takovéto řešení nepřeje, ale když to uděláte vy, jedině dobře - nikdo, kromě vás, si ruce od krve neumaže a tak to bude dle vesmírných zákonů dobře. Sklidíte, co sejete.

Re: Re: ...

paprsek 24.02.2014
Vesmírná zákony stojí totiž nade všemi pozemskými, které nejsou v souladu s těmi vesmírnými - ať už vyznáváte jakýkoliv etický kodex.

Re: Re: ...

Jojo krt 24.02.2014
To paprsek:

Prečo tak prskáte. Ja si nič podobné neželám ani si nemyslím, že vojna je nevyhnutná. Iba konštatujem fakty, ktoré sa dajú overiť na stránkach agentúr. Prečo mám pred tým zatvárať oči. A bohužiaľ tie udalosti poukazujú na možný vývoj v ozbrojený konflikt, ak sa sily, ktoré sa o vyvolanie konfliktu snažia nespamätajú a nestiahnu späť. Preto možno z diplomatických dôvodov vyhlásila ruská strana ochotu bojovať s úmyslom provokatérov odstrašiť od ich úmyslov. A americká strana z diplomatických dôvodov odstrašuje ruskú od zásahu.

Re: ...Jediným víťazstvom pre Rusko

Zdeněk 24.02.2014
bylo a doposud je, vojensky nezasahovat. Na to právě čekají všichni svobodní a demokratičtí protagonisté za oponou. Na Ukrajině vyrostla zmanipulovaná generace, živená lstí a lží a rozvratem morálních hodnot, made in West, která Rusy nenávidí. Toho vědecky využívá pátá kolona vedená protagonisty ze zahraničí. Za několik měsíců budou Ukrajinci na dně-bez zásahu ruské armády. Pak teprve dojde k lámání chleba. A může to být-což přeju především Ukrajincům, i mírovou cestou.

nikdy nehovor nikdy

dusan 23.02.2014
myslel som si že sa sem nevrátim ale srdce povedalo niečo iné, ok, je tu veľa názorov. keď som videl začiatok tých udalostí, vzpomenul som si na článok na evrazii - volal sa razlom. Vtedy ma prestne napadla otázka či treba ukrainu celú alebo len jej časť. teraz to vidím takto - rusko potrebuje nejaký obranný val proti prenikaniu a týmto je ideálne východná ukraina - ale bez západu - galícia, rusíni načo. toto je plánovaný rozpad ukrainy a revolucionáry im rusom v tom pomáhajú. niekde tu bolo spomínané niečo o ekonomike - peniaze, jedlo , fabriky - ak sa nemýlim východ je na tom najlepšie, takže je dosť možné že rusko hovorí o jednotnej ukraine ale pripravovalo razlom už možno 5 rokov, toto by vysvetlovalo chovanie viacerých politilkov.... východ ako polorusko, stred ako satelit a západ nech si zoberie únia ... a načasovanie na olympijské hry, lebo počas podobných sviatkov partnery z washinktonu radi robia bordel, takže sa to dá vykladať aj tak že majdan poslúžil na rozdelovanie kariet a ak sú rusi šikovný majú tromfy
du

Ja si nemozem pomoct,

eru24 23.02.2014
ale mne sa tu nieco nezda. Timosenkova sedela hlavne za to, ze podpisala vyhodnu zmluvu pre Rusko /Gazprom/ a nevyhodnu pre Ukrajinu, prorusky Janukovyc, najprv suhlasil s podpisom zmluvy s EU a povolil cvicenia NATO v Ciernom mori. Moznoze budeme este prekvapeni. ))) uvidme, po OH sa ukaze, aku medicinu, a ci vobec nejaku, vymyslelo Rusko na Ukrajinu.

Re: Ja si nemozem pomoct,

m 23.02.2014
to nebyla smlouva výhodná pro gazprom, ale pro vexláky z jakejchsi ostrovů, přes které ukrajina ruský plyn kupovala

zde ctu ruzne "predpovedi" vycucane z palce

Vlk 23.02.2014
o brzkem vstupu ukrajiny do nato a eu..vzhledem k tomu,ze do cca. peti let se rozpadne oboji,nema smysl takoveto "prognosy" vuec cist nebo je mit za relevantni...kazdy stat pak bude kopat vicemene za sebe...a bude to dychanek ve srovnani s tim,co zrejme ceka partu lidi na opacnem konci atlantiku...u nas se tomu rika/lo valcovani plechu..
i kdyz,po kazdem ocisteni nastava novy,zdravy rust...

V Sevastopoli vítali príslušníkov milície a Berkutu kvetmi

slav 23.02.2014
http://hlavnespravy.sk/nie-cela-ukrajina-sa-tesi-z-vitazstva-revolucie/224161

Re: V Sevastopoli vítali príslušníkov milície a Berkutu kvetmi

marcus 23.02.2014
Rusko neprehráva, práve naopak Rusko vyhralo. Mnohojazyčnú Ukrajinu nevevelo kočírovať ako spojenca. Tie krajiny, kde má spojencov, musia chcieť s Rusmi ťahať za jeden povraz. Na Ukrajine je to len východná časť. Rusko Ukrajinu nemohlo rozbiť, bolo by za agresora. Západ Ukrajiny je zmesou národov a hlavne protiruských, čo bolo pre Putina príťažou. Výhodnejšie bolo počkať kým chazari vyvolajú konflikt a východ urobí referendum o pripojení k Rusku. Čistá práca. Roberie si len malinu a problém zostane na západe.

Re: Re: V Sevastopoli vítali príslušníkov milície a Berkutu kvetmi

slav 23.02.2014
tento rozhovor je tiež veľmi zaujímavý
http://deliandiver.org/2014/02/rozhovor-s-alexandrem-duginem-o-krizi-na-ukrajine.html

Re: Re: V Sevastopoli vítali príslušníkov milície a Berkutu kvetmi

michal 23.02.2014
Geniální myšlenka, žel u mě naráží na jedno výrazné ale;

Je jedno, že na jihovýchodě Ukrajiny bude Rusko de facto hájit zájmy svých občanů. Za agresora bude označeno v každém případě. Tím spíše když v těchto oblastech Ukrajiny nečiní ruský podíl obyvatelstva v průměru více jak 70%. Ze zbývajících 30% se jistě najde někdo, kdo bude vyřvávat o okupaci.

Re: Re: Re: V Sevastopoli vítali príslušníkov milície a Berkutu kvetmi

lcc 23.02.2014
Presne a výstižne .

Re: Re: Re: V Sevastopoli vítali príslušníkov milície a Berkutu kvetmi

Jojo krt 23.02.2014
No hodne záleží akú budú mať životnú úroveň oných30% v odtrhnutých oblastiach oproti chudobnejšiemu západu. Podobnosť s našou maďarskou menšinou, ktorá sa jednoho času po anexii ocitla v oveľa chudobnejšom Maďarsku by mohla ako ilustrácia pomôcť.

co koluje po polskom nete

eru24 23.02.2014
http://ic1.static.km.ru/sites/default/files/imagecache/620/illustrations/article/2014/2/22/1601334_598069936935977_294369390_n.jpg

Re: co koluje po polskom nete

Hox 23.02.2014
signál, pro koho byl vypuštění Tymošenkové vhodným krokem: http://www.blisty.cz/art/72262.html

Re: Re: co koluje po polskom nete

Daniela I. 23.02.2014
Vlci sa začnú hrýzť medzi sebou o žvanec a zlo vybíjať medzi sebou.

Re: co koluje po polskom nete

popolvár 23.02.2014
...len prečo Zakarpatskú ukrajinu maďarom, keď bola v 1.ČSR?
Alebo za chvíľu tam bude aj delenie naších zemí?

izraelci s banderovci "v jedné posteli" na euromejdanu

m 23.02.2014
(oficiálně odvysíláno v ČT), rozhovor s ukrajinskou židovkou moderoval žid Kubal, takže je to koshér zdroj
http://www.youtube.com/watch?v=doKQBUXZ51g
http://afinabul.blog.cz/1402/tak-nam-zidi-zase-vypustili-golema
http://rafzen.wordpress.com/2013/12/03/kliczko-lubawicz-kaczynski-and/
a velmi typické: Ukrajinský rabín vyzval kyjevské židy k emigraci
http://www.blisty.cz/art/72260.html

Re: izraelci s banderovci "v jedné posteli" na euromejdanu

legionar 23.02.2014
no a teraz len rozoznat kto je dobry a kto zly žid :-D

...

eru24 23.02.2014
A tou dobou charkovsky gubernator a primator utiekli, podla vyjadreni opozicie, do Ruska, s Donecka pohranicnici nepovolili odlet Janukovicovi. Uvidime, co sa bude diat na Vychode.

Pobeda bude za nami

Slovan 23.02.2014
...Na Ukrajine v Kieve nie je zabrana moc, ale teritórium.
Kutuzov vzdal Moskvu a došiel do Paríža....
http://fct-altai.ru/

Niektoré porazenecké špekulácie nemajú ani vnútornu silu, ani objektívne opodstatnenie.
Mejdan aj olympijské hry sa končia a nastúpi reálna politika.

Co takto

Maros 23.02.2014
Jedina mozna vyhra Ruska je ked ludia pochopia co sa deje. To teraz robia ina moznost nieje a ked im ostane vychod ukrainy tak to bude obrovska vyhra. Viac nepotrebuju zapad by odcerpaval zdroje lebo nieje zivota schopny "tuto chybu spravili Rusi z vychodnym nemeckom"tak ako maju ine staty svoje regiony nie kazdy je natom rovnak dobre. Co sa tika rakiet a nata je to uplne jedno to je saskaren "a to sa tiez iba obrati proti usama lebo ich budu brat ako agresora divaci"pre ludi konvencna vojna nebude a ako to niekdo uz spomenul Rusko nemoze zasiahnut silovo a ta cast ukrainy ktora sa k Rusku pripoji musi byt stabylna a na vyzsej urovni toto je boj na vela rokov" preto aj priemisel bol budovany na vychode". Tak ako Rusko dostalo priucku po rozpade vychodneho bloku tak maju taktiku dobru osobne tam vidim ze uspech sa dostavi nechcite vsetko hned to nejde.Niekdo tu aj spominal ze Rusko este takuto nakladacku nedostalo a to je blbost ked teda nieco o Rusku vies. Moje poznatky su take ze ked do Ruska udres zmensi sa ale potom narastie este viac ako pred uderom. Pozri si dejiny a das mi za pravdu. To je tutovka. A tiez to nebolo hned. Kazda viditelna vec operacia je zlomok casu toho co niekoho stoji jej priprava. To je aj v beznom zivote.


Zdravim Slovanov

Re: Co takto

jelena 23.02.2014
Věřím, že se stane zázrak.

Re: Co takto

popolvár 23.02.2014
slušné úvahy... Chcelo by to možno rozpitvať na celý článok... Treba si uvedomiť, že Rusko tiež nie je jednoliate a jednotné aj čo sa týka Koncepcie. A pridávať si ešte problémy s násilným robením poriadku na Ukrajine... Rozšíriť rady vlastnej piatej kolóny o vášne vzájomných krívd medzi Ukrajincami a Rusmi - to je to najmenej, čo potrebuje. Jak sa vraví: "Pomôž si sám, aj Boh ti pomôže!" To isté sa týka aj Ukrajiny: Pomôž si sama, ukáž, že stojíš o reálnu pomoc a pomôžeme... Ako? Myslím si, že Rusko ukázalo jasne a deklarovateľne, čím a ako vie Ukrajine pomôcť, skutočne pomôcť a nie za vlastné prachy sanovať korytá oligarchov a mafiánov. Myslím si, že z dôb Chruščova sa dostatočne poučilo.
A EÚ a USA? No rozpínať sa za každú cenu a stať sa žalárom národov - to pochovalo už nejedno impérium...
Vráťme sa k DVTR, k stupňom moci. Najvyššia je konceptuálna, za ňou je ideologická... Vieme, kto je nositeľom ideologickej moci v dnešných časoch a čiu koncepciu propagujú...
Skutočná konfrontácia, reálna, ktorá môže zmeniť pomer síl medzi koncepciami musí prebiehať na všetkých piatich úrovniach moci a každá koncepcia musí mať synchrónne súkolesie jej podriadených štyroch úrovní... To má zatiaľ najlepšie zabehnuté Biblická koncepcia GPP.
Čo má Rusko? Na prvej úrovni - Konceptuálna moc - na tom sú lepšie - je ľudskejšia a má podporu HNR.
Ideologická moc - tu to aj v Rusku ešte stále nie je jednoznačné, myslím si, že ešte stále má v tradičných médiach prevahu Biblický koncept. Zákonodárna a výkonná - ani tam to ešte stále nie je jednoznačné, stále je to na hrane, kam to preváži. Súdna? Asi tiež tak... Proste prioritou Ruska musí byť skonsolidovanie mechanizmu všetkých piatich foriem moci predovšetkým doma, na vlastnej pôde. V tomto porovnaní je rusko ešte stále v nevýhode, jej koncept ťahá v potýčkach za kratší koniec. Strategicky má navrh, ale aktuálna taktika musí zodpovedať momentálnym reálnym možnostiam.

Re: Co takto

Věžák 25.02.2014
Prosím o trpělivost a větší míru nadhledu. Tohle je geopolitický konflikt, a ne fotbalový zápas. Rozdělení Ukrajiny znamená US rakety a zaměřovací radary zase blíže Moskvě a jejímu odstrašovacímu potencionálu. pod kontinuálním útokem, Rusko hraje o ČAS, kontextu Ukrajiny miniaturu projektu Gotgota. Ten ČAS je esenciální, vezmeme-li v úvahu, že další okamžik LEHMAN, ale asi tak čtyřicetkrát větší, zahrnující i globální krach trhu státních obligací je za rohem. Někteří experti hovoří o termínu tak blízkém jako 1. březen 2014, jiní konec 2. nebo 3. kvartálu 2014, největší optimisté o roce 2015. Západ nemá peníze pro vlastní provoz, řešení vlastních problémů, spadne-li jim i jen část Ukrajiny na krk,
není to ani Pyrrhovo vítězství-to je průser-přikterém insolvence odhalí lháře a podvodníky. Rusům teď stačí vyjádřit podporu ukrajinskému Východu a čekat ... a mezi tím skoupit stategické podniky a surovinové zdroje na Ukrajině za babku. O zbytek se postará čas a ti bohem preferovaní Atlanté. P.S. Kdo a čím naplní MMF devizové kufry pro Ukrajinu, když nikdo nic nemá, kromě keců ve zfetované Babylonské věži, a každý si na to bude muset vypůjčit, pokud mu někdo půjčí? proč by Putin dnes vstupoval do ukrajinského ringu, když může čekat, až mu zralá hruška spadne do RF klína dobrovolně a ráda. Ono to není jen o Rusku, ale o členství v perspektivní Euroasii v kontastu se zaprděným statusem polské kolonie-periférie periférií projektu majitelů FED-tedy EU. Tedy žádný zázrak, geopolitcká a finanční gravitace.

OH Soči

jelena 22.02.2014
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3749-rusko-pod-utokem.aspx
Rusko pod útokem
Autor: Dr. Paul Craig Roberts | Publikováno: 22.2.2014
…………………Spousta Rusů zaspalo dobu, ale klub Izborsk se je pokouší probudit. V článku (z 12. února) v ruském deníku Zavtra strategičtí a vojenští experti varovali, že používání protestů západem ke zvrácení rozhodnutí ukrajinské vlády nepřipojit se k Evropské unii vytvořilo situaci, ve které je puč fašistických elementů možný. Takový puč by vyústil v bratrovražednou válku na Ukrajině a představoval by vážnou „strategickou hrozbu pro Ruskou federaci“.

Experti došli k závěru, že pokud by takový puč uspěl, následky pro Rusko by byly tyto:
Ztráta Sevastopolu jako základny Černomořské flotily Ruské federace
Vyhnání Rusů z východní a jižní Ukrajiny, což by vedlo k záplavě uprchlíků
Ztráta výrobních kapacit v Kyjevě, Dněpropetrovsku a Charkově, kde jsou vykonávány smluvní práce pro ruské ozbrojené síly
Potlačení rusky mluvící populace násilným poukrajinštěním
Zřízení vojenských základem USA a NATO na Ukrajině, včetně Krymu, a zřízení výcvikových středisek pro teroristy, kteří by byli vypuštěni na Kavkaz, Povolží a možná na Sibiř
Šíření organizovaných kyjevských protestů do měst Ruské federace s neruskými národnostmi

Ruští stratégové to uzavřeli tím, že „považují situaci vytvářející se na Ukrajině za katastrofickou pro budoucnost Ruska“.

Co je třeba udělat? Zde strategičtí experti, kteří situaci analyzovali správně, selhávají. Volají po státní mediální kampani, aby se odhalila povaha přebírání moci, která probíhá, a aby ruská vláda uplatnila Budapešťské memorandum z r. 1994 a svolala se konference vládních představitelů Ruska, Ukrajiny, USA a Británie, která by se zabývala hrozbami pro Ukrajinu. V případě, že by jedna nebo více stran Budapešťské memorandum, řídící suverenitu Ukrajiny, anulovala, tak experti navrhují, aby ruská vláda, pomocí precedentu z vyjednávání Kennedy-Chruščev, která vyřešila Kubánskou raketovou krizi v r. 1962, vyjednala přímo s Washingtonem řešení vyvíjející se krize na Ukrajině.

To je čirý výplod fantazie. Tito experti si hoví v sebeklamu. Washington je pachatelem krize na Ukrajině a má v úmyslu Ukrajinu převzít z přesně těch důvodů, které experti uvádí. Je to dokonalý plán na destabilizaci Ruska a pro znegování Putinovy úspěšné diplomacie při zabránění amerického vojenského útoku na Sýrii a Irán.

V podstatě pokud Washington na Ukrajině uspěje, Rusko bude eliminováno jako překážka americké světové nadvlády, zůstane jen Čína.

Mám podezření, že Ukrajina měla dosáhnout bodu varu v době, kdy jsou Putin a Rusko zaměstnáni olympiádou v Soči, což by Rusko zanechalo nepřipraveným. Existuje jen málo pochyb, že Rusko čelí velké strategické hrozbě. Jaké jsou skutečné možnosti Ruska? Zcela určitě k těmto možnostem nepatří jakákoliv dobrá vůle Washingtonu.

Rusko by možná mohlo jednat podle amerického scénáře. Pokud má Rusko bezpilotní letouny, mohlo by tyto drony Rusko použít stejně, jako Washington, tedy k vraždění vůdců Washingtonem financovaných protestů. Nebo by Rusko mohlo poslat týmy zvláštních jednotek, aby zlikvidovaly agenty, kteří působí proti Rusku. Pokud bude EU nadále podporovat destabilizaci na Ukrajině, mohlo by Rusko zastavit dodávky ropy a plynu evropským loutkovým státům Washingtonu.

Případně by mohla ruská armáda okupovat západní Ukrajinu, zatímco by se připravovalo rozdělení Ukrajiny, která byla donedávna 200 let součástí Ruska. Je jisté, že většina obyvatel východní Ukrajiny dává přednost Rusku před EU. Je dokonce možné, že elementy s vymytou makovicí na západní polovině by mohly přestat vypouštět pěnu od huby na dostatečně dlouhou dobu, aby pochopily, že být v rukách USA/EU znamená být vykraden a okraden, jako Lotyšsko nebo Řecko.

Uvádím zde ty nejméně nebezpečné následky krize, kterou Washington a jeho stupidní evropské loutky vytvořily, a nečiním zde žádná doporučení Rusku. Nejhorším následkem je nebezpečná válka. Pokud budou Rusové nečinně sedět na zadku, stane se pro ně situace neúnosná. Jak se bude Ukrajina přibližovat k členství v NATO a jak bude doházet k potlačování ruské populace, bude muset ruská vláda na Ukrajinu zaútočit a svrhnout cizácký režim, nebo před Američany kapitulovat. Pravděpodobným výsledkem drzé strategické hrozby, kterou Washington staví před Rusko, by byla jaderná válka.

Neokonzervativní Victoria Nuland sedí ve své kanceláři amerického ministerstva zahraničí a spokojeně vybírá členy příští ukrajinské vlády. Zapomínají USA na riziko, že zasahování Washingtonu do vnitřních záležitostí Ukrajiny a Ruska může vyvolat jadernou válku? Jsou si prezident Obama a kongres vědomi, že existuje náměstkyně ministra zahraničí, která provokuje Armageddon?
Bezstarostní Američané tomu nevěnují pozornost a netuší, že hrstka neokonzervativních ideologů tlačí svět k destrukci.
Russia Under Attack vyšel 14. února 2014 na rinf.com. Překlad v ceně 547 Kč Zvědavec. www.zvedavec.org

Re: OH Soči

michal 23.02.2014
Jelena,
Pokud budou Rusové nečinně sedět na zadku, stane se pro ně situace neúnosná. Jak se bude Ukrajina přibližovat k členství v NATO a jak bude doházet k potlačování ruské populace, bude muset ruská vláda na Ukrajinu zaútočit a svrhnout cizácký režim, nebo před Američany kapitulovat. Pravděpodobným výsledkem drzé strategické hrozby, kterou Washington staví před Rusko, by byla "
"
A tu som bol takmer kameňovaný od istých nickov len preto, že som napísal, že západ bude rýchlo tlačiť Ukrajinu do NATO...

ach tie emócie...

popolvár 22.02.2014
...čo ste sa všetci nechali tak rozhádzať?
Všetko sú to len špekulácie, pričom všetky tromfy na stôl stále nie sú položené.
Vráťte sa k príspevkom zhruba z pred mesiaca, či dva: možné scenáre, aj rozpad Ukrajiny. Historické časti Ruska sa pripoja k Rusku. Veď k Ukrajine ich pridelil až Chruščov. Rusko si priamy vplyv a hranice posunie viac na západ /analógia delenia Poľska v 1939./ Poľsko sa ulakomí a narobí problémy s anektovaním Haliče - Banderovci. Celkovo ekonomicky a populačne to Rusko posilní a západ bude mať čo robiť s nespokojnou západnou Ukrajinou. A tá nespokojnosť porastie, až sa im otvoria oči - sľuby sa sľubujú... EÚ nemá síl na ekonomickú sanáciu západnej Ukrajiny. Už som to dávnejšie písal, že to len nakopí problémy EÚ a urýchli jej rozpad.
A tie jadrové elektrárne na Ukrajine - zabudnite na veľkú a horúcu vojnu - jadrový mrak by vyhladil celú EÚ. Ešte teraz sú dosratí z Černobylu. To, čo sa pre nás zdá teraz ako prehra idei slovanstva, je možno dôležitý krok v širších súvislostiach a vyššej hre ako si vieme predstaviť.
Plus nezabudnime na veľkú investíciu Templeton fondov do Ukrajinských cenných papierov.
Ja sa v každom prípade vyhnem emočným vzruchom. Proste to budem sledovať ako šachovú hru na vysokej úrovni a učiť sa pozorovaním. A isto si ušetrím svoje vnímanie od hysterických reakcií niektorých "analytikov"...
Dnes som napríklad absolvoval zaujímavý seminár a tam bola spomenutá téma tzv. svetových prúdov /nemá to nič spoločné s politikou a pod./ Proste sú to energetické toky, ktoré pre niektoré aspekty sú konštruktívne a pre niektoré deštruktívne v danom momente. A niečo začať v daný moment, aj keď na prvý pohľad s veľkým počiatočným úspechom, môže znamenať záverečnú katastrofu a nezvratné vyčerpanie a zničenie aktéra. Znova vravím - pracujeme v našich úvahách len so zjavnými faktami. A tie nikdy neboli a ani nie sú rozhodujúce. Skutočná moc a tromfy sú za oponou.
Takže môžte sa tu emočne vybíjať, každý obhajovať svoju pravdu podloženú svojimi faktami... aj tak ohľadom Ukrajiny maximálne reálne môžte len seba vzdelávať a teórie DVTR sledovať priamo v praxi.
Ad Janukovič a v podstate celá Ukrajina - ich len momentálne dobiehajú následky ich nesprávnych rozhodnutí a krokov z minulosti /dá sa povedať "karma" terajšieho života/. V DVTR o tom pojednáva jedná celá kapitola...

Tak...a zlá je opozícia!!! :)

http://slovak.ruvr.ru/2014_02_22/V-rozhovore-s-Kerrym-sa-Lavrov-vyjadril-o-degradacii-situacii-na-Ukrajine/ 22.02.2014
,,Majdanoví extrémisti" nechcú poslúchať opozíciu, ktorá prevzala vedenie. Teraz usáci čo urobia? http://slovak.ruvr.ru/2014_02_22/V-rozhovore-s-Kerrym-sa-Lavrov-vyjadril-o-degradacii-situacii-na-Ukrajine/

Re: Tak...a zlá je opozícia!!! :)

Rajka 22.02.2014
pomýlila som si riadky :)

---

eru24 22.02.2014
A my vieme, ake ma zaujmy Putin? Co spravi? Vieme naozaj aka je situcia, ake su kontakty s Tymosenko a inymi? Alebo si niekto mysli, ze Nemecko bude chciet nastvat Rusko, ked maju spolu tak vynikajuce vztahy, minimalne obchodne? Preboha, ved Rusko ma momentlane za sebou Cinu!

orgonet

ivanek 22.02.2014
mrkněte na orgonet , píše tam jeden chlap co byl ve Lvově myslim před tydnem, . . . .veškeré mediální(zaručené) zprávy z ukrajiny jsou vše jen nebudu psat pravda,ale realita. . A na základě tohoto něco předpovídat a promýšlet. ..stojí za to na to mrknout je to sic zas jen jeden pohled,ale mod někoho kdo tam prostě byl

Re: orgonet

lcc 22.02.2014
daj link

...

lcc 22.02.2014
Keď si Rusko nedokáže spraviť poriadok na doslova vlastnom dvore , ako môže vyhrať v Sýrii ?
Nemyslel som si, že to bude také jednoduché a rýchle. Rusko prestalo byť veľmocou za pár týždňov. To čo sa snažilo vybudovať za Putina, určité postavenie a rešpekt vo svete, stratilo
na jednom Kyjevskom námestí ,ktoré by američani vypratali za pár hodín ,ak by sa také niečo stalo napr.vo Washingtone.
Môžete sa nádejať jako nechete ,ale toto je jako masaker rímskych légií v Teutónskom lese , popravde ten nemal taký vplyv na Rím jako bude mať strata Ukrajiny na Rusko .

Re: ...

Hox 22.02.2014
ohledně Sýrie, tam není otázka "ako", už se stalo. USA a Západ se dva roky pokoušejí svrhnout Asada a s pomocí Sýrie vyvolat na blízkém východě velkou válku, s pomocí které destabilizovat Rusko, ale nepodařilo se jim nic, konkrétně pro USA je Sýrie kompletní selhání. V těchto dnes Assad likviduje poslední izolované centra odporu (operace v Jabrudu). Bez činnosti Ruska by Sýrie zopakovala libyjský scénář tak před dvěma lety, tzn. Putinovi se dva roky daří neutralizovat snahy USA v Sýrii a během toho je kompletně diskreditovat v očích světové věřejnosti. Dění v Sýrii a na Ukrajině je pochopitelně ze strany USA útokem na Rusko, Sýrie a Ukrajina je jen proxy dějiště. Za týden dva bude jasněji, "balit" to nyní je předčasné. jak někdo poznamenal níže, v pondělí nastupuje Putin "do práce", výraznější krok bude nejspíš po víkendu. Doteď to je stále z větší roviny "boj buldoků pod kobercem", kvůli olympiádě.

Re: Re: ...

lcc 22.02.2014
Hoxi ,

prepustenie Chodorkovského, Pussy Riots ....Putin musí byť cvok alebo má zlých poradcov. To sú náznaky ,kroky bez opory v logike. Prepustenie Timošenkovej ani nehovorím .
Čas na to ,aby sa s tým dalo niečo spraviť Rusko prepáslo na olympiáde . USA to vedeli a preto to popohnali tak rýchlo ako to išlo.
To že Assad likviduje posledné centra odporu je bluf , zbožné prianie , nemá žiadnu šancu , teraz už vôbec nie .
Tvrdenie ,že Putin po nástupe do práce niečo zmení, je rovnako ilúzia. Keby Rusko bolo mohlo niečo urobiť, tak by to urobilo. To tak nefunguje, že Putin sa ide bavkať na olympiádu a za ten čas mu ukradú tretinu európskej časti bývalého Ruska.
V takejto kaši Rusko od vojny ešte nebolo a z hľadiska sily Putina .......no zatiaľ stratil viac jako tí před ním, čo sa týka dôležitosti územia. Rozpad Ruska bola jedna věc, ale siahnutie na jeho historické územia je druhá vec. A ľavý breh Dnepru a Krym takými sú . Američani to evidentne nehrajú při stene a bez škrupulí si zobrali čo chceli a víťazstvo patrí im momentálne.
Rozdelenie Ukrajiny by mohlo byť zmiernením porážky Rusov,ale Putin Janukoviča v Charkove nepodržal podľa posledných informácií a nesúhlasil s rozdelením Ukrajiny . Takže pravdepodobne príde o celú Ukrajinu .
Možno sa mýlim ,ale nenachádzam nejaký záchytný bod,ktorý by mohlo moje domnienky vyvrátiť.

Re: Re: Re: ...

Vasiľ 22.02.2014
Nič v zlom, ale už mám toho od Vás naozaj dosť.

Re: Re: Re: Re: ...

Stretnutie 23.02.2014
Aj ja !!! Uplakaný Icc, čo to hovoríš ?Rusko máme radi a je to naša nádej.Ideš mi na nervy s tými porazeneckými,ufňukanými rečami,prepáč,ale takto nie.

Re: Re: ...

? 22.02.2014
On by mozna mel putin lehce obratit pravidla hry a vyslat zase jaderne rakety na kubu

Re: ...

michal 22.02.2014
Keby nejaké veľvyslanectvo v USA rozdávalo 100 dol. denne každému účastnikovi, čo bude stáť na námestí a robiť bordel, tak by hneď dostalo nótu a aj vyhostenie dotyčných ľudí a amíci by to vyriešili za pár hodín, "demokraticky". Je smutné, že vláda Ukrajiny nezvládla ani zatknúť tých, čo podnecovali tento prevrat a ani dovoliť Berkutu, aby tam urobil poriadok a nechali to tak, aby sa to len viac rozhorelo a "revolucionári" boli smelší a drzejší. No je to ich vec, ale poukazuje to na neschopnosť ukrajinskej vlády a prezidenta vyriešiť legálne, ako to robia iné štáty snahu o štátny prevrat, ktorý je organizovaný, riadený, financovaný a má konkrétnych vodcov...Za chyby sa platí...USA by takto, takmer zadarmo nikdy nepustilo štát, ktorý kontroluje...

Re: Re: ...

Hox 22.02.2014
jistě, v ideálním případě by to tak mělo proběhnout, to by ale Ukrajina musela být suverénní stát na všech šesti prioritách zobecněných prostředků kontroly/komunikace/agrese. Jsou jisté objektivní důvody, proč tak Janukovyč nemohl postupovat, a proč kdyby to udělal, zahrál by přesně do not americkému scénáři a situace by dnes byla mnohem horší.

Re: Re: Re: ...

lcc 22.02.2014
Hoxi ,
..............šest priorít, nízkofrekvenčné,vysokofrekvenčné .......pre krista pána, Rusko prišlo definitívne minimálne o západ Ukrajiny ,
keby nejakou vojnou ,ale na jednom malom náměstí !!!!
To je neuveriteľné a znamená to ,že niečo sa deje na pozadí, prečo Rusko ustupuje stále viac a viac. Je to vysoká politika a zrejme tomu my tu nerozumieme ,ale neviem si predstaviť, že by sa Texas odtrhol od USA a vyhlásil samostatnosť . To určite nie je možné, na to ber jed ,ale že nebude podobný problém aj v Bielorusku,tak na to by som veru v tomto okamihu nevsádzal.

Re: Re: Re: Re: ...

Vasiľ 22.02.2014
Tak ako sa píše v DVTR - pri predpovedaní, prognózovaní treba byť opatrným, pretože niekedy býva zdrojom deštruktívneho matricového formovania budúcnosti. Alebo po Slevensky - nemaľuj čerta na stenu.

Prečo tu vlastne s takou vervou obhajujete Vaše názory? Vyjadrili ste ich, v poriadku - beriem na vedomie. Treba to však toľko rozmazávať? komu to prospeje?

Re: Re: Re: Re: Re: ...

lcc 22.02.2014
Ja neobhajujem svoje názory , zhrnul som len to čo sa doteraz stalo a deje a buďte si istý, že mi to nie je príjemné .
Mne je jedno,čo sa píše v DVTR, povedzte mi jednu možnosť - reálnu - jako by mohlo získať Rusko západnú Ukrajinu späť.
To ešte nevieme ako dopadne východná Ukrajina .
McCain je idiot, ktorý asi o DVTR nič nevie ,ale vie na 100% ako rozvracať krajiny .
Komu to prospeje? Je to len názor vychádzajúci zo zúčasnej situácie , nikto nič nerozmazáva, to je už v médiách rozmazané až až. Veď to máte v priamom prenose . ˇČerta na stenu ? Veď ste ho mali na tribúne - McCaina :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

paprsek 23.02.2014
Po té vaší informační kampani si právě nejsem jistá, spíš naopak. Důvěru, přes proklamace rozhodně nebudíte.
Žádné shrnutí - jen výběr toho špatného... čirá manipulace, jakoby jste byl na jiných stránkách - neumíte číst, co se tu poslední týden napsalo?

skrytý zmysel

y 22.02.2014
filmu Gravitácia

http://gifakt.ru/archives/index/gravitaciya-dlya-elit-skrytyj-smysl/

:-)

lcc 22.02.2014
" USA tvrdia, že budú spolu so svojimi partnermi presadzovať silnú, prosperujúcu a jednotnú Ukrajinu.
Biely dom sa vo svojom oficiálnom stanovisku vyjadril, že vývoj na Ukrajine zblízka sleduje. Zastáva princíp, že budúcnosť krajiny si vyberajú samotní ľudia.
Sergej Lavrov sa na porušenie včera vyjednaných dohôd sťažoval telefonicky šéfovi americkej diplomacie Johnovi Kerrymu. "


.....nič v zlom páni, ale Rusko prehralo na celej čiare . Nikto ich neberie vážne , nikto .

Re: :-)

michal 22.02.2014
Tak ide to rýchlo :
KYJEV - Ukrajinský parlament odvolal dnes z funkcie prezidenta Viktora Janukovyča a stanovil termín predčasných prezidentských volieb na 25. mája tohto roku. Celkovo 328 zo 450 poslancov ukrajinského parlamnentu rozhodlo, že Viktor Janukovyč už ďalej nemôže vykonávať svoje ústavné právomoci, oznámila agentúra Reuters.

Teraz by sa hodili nejaké myšlienky, ako to Rusko bude riešiť...Ako toto chce zvrátiť..Ale konkrétne a nie pocity...

Re: Re: :-)

Hox 22.02.2014
a rozhodovali poslanci s pistolí u hlavy, nebo bez?

tenhle parlament už nikdo nebere vážně. Východ a jih Ukrajiny už "zakopal", připravil zákopy, domobranu, berkut, vlastní armáda, parlament... zafungovala samorganizace zespodu, sjednocuje se pod heslem vyhnat fašisty z ukrajiny. Na krymu je strategická základna ruska, je sci-fi myslet si, že rusko nebude rozhodně bránit ukrajinu, hlavně jihovýchod. Že by připadl například Sevastopol USA se jednoduše nemůže stát za žádných okolností.

Re: Re: Re: :-)

michal 22.02.2014
Dúfam, že máš pravdu a rád by som videl aktivitu Ruska..pretože USA chápe len demonštráciu sily..

Re: Re: Re: :-)

lcc 22.02.2014
Sci-fi bol kedysi aj rozpad Ruska a zjednotenie Nemecka :-)

Možno, že Rusko udrží ľavý breh Dnepru ,ale aj tak je to obrovská strategická porážka . To je akoby bola prehraná bitka
při Kursku . S Ruskom sa už nebude nitko baviť o ničom, pretože nie je o čom a ani prečo. Prečo sa baviť s niekým, kto nevie spraviť rázny krok ,kto nie je schopný brániť vlastné záujmy.
To je jako prestrený obrus na stole pre USA . Jenom posnídat :-)
Kyjevská Rus.......bývávalo. To sa bude Rusom ťažko tráviť. Ale možno ich to zjednotí a pochopia ,že oni sú cieľom . Možno.

Re: Re: Re: Re: :-)

Hox 22.02.2014
nicméně, intelektuální elity Západu (periferie GP) si myslí opak a považují Putina za nejvlivnějšího politika světa, a Rusko za hráče, bez jehož účasti není možné řešit žádné globální problémy dnešního světa.

Re: Re: Re: Re: Re: :-)

michal 22.02.2014
Myslíš si, že Putin získa západnú Ukrajinu naspať do svoje sféry vplyvu ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-)

Hox 22.02.2014
nevím jestli Putin, ale Rusko a Ukrajina se časem spojí (nízkofrekvenční procesy mají v delším časovém úseky vždy převahu nad vysokofrekvenčními). Tj. ukrajina se možná i rozdělí, západ oddělí, ale jen na čas. Jen otázka těch úplně západních oblastí, kromě podkarpatské Rusi, je asi otevřená, ty nikdy nebyly vlastně ruské, patří spíš historicky polsku. Lvov třeba nebylo nikdy ruské město, kromě posledních 100 let.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-)

michal 22.02.2014
OK

Re: Re: Re: Re: :-)

taurus 22.02.2014
A jaký rázný krok bys představoval? Vtrhnout tam s armádou, když polovina obyvatel podporovala Majdan a fandila Kličkovi?
To by dopadlo, jako v 68. v Československu. Tehdy sice nedopustili revoluci, ale popudili proti sebe většinu obyvatel. A za 20 let se to vymstilo. Dokud se Majdan neprojevil v plné své kráse a lidé nepochopili, kam je táhnou, jakákoli intervence ze strany Ruska je nejenže zbytečná, ale, naopak, škodlivá. To by okamžitě na Ukrajině začala partizánská válka a splnil by se odvěký sen anglo-sasů poštvat Rusy proti sebe. S rozkoši by se dívali, jak se Rusové navzájem vybíjejí a přidávali by polínka do ohně v podobě zbraní a peněz. To by podle tebe byl ten správný rázný krok, který má Rusko udělat?
Už jsem zde psal, že války se nevyhrávají jen zbraněma, naopak, to už je ta poslední možnost, když už není zbytí. Mnohem důležitější je vyhrát nejdříve válku informační. A sám vidíš, že i u nás, kde veškerá média jen lžou, lidé už se nenechávají opit rohlíkem a poměrně zdravě usuzují.
Rusko mimo jiné vede proti Americe válku ekonomickou - snaží se zbavit dolar jeho výsadního postavení, jako rezervní měny a poměrně úspěšně. Rusko vede s Amerikou válku i ideologickou, i konceptuální. Proč asi tolik lidí v Americe a ve světě fandí Putinovi? Protože se tvrdě postavil proti sodomizaci společnosti a proti parazitování jedné mocnosti nad celým světem. Už v roce 2007 v Mnichově měl slavný projev, která naše televize dosud neukázala, ale díky internetu se o tom lidé dozvídají.
Jít za někoho umírat je sice hezké, ale musí to mít aspoň nějaký smysl a dlouhodobý výsledek. Ten dlouhodobý výsledek zajistíš jen tím, když vyhraješ válku za umy lidí.
Ukrajinu Putin nepustí a nedovolí, aby páchali genocidu na ruském obyvatelstvu. Dokonce existuje doktrína, která zavazuje Rusko bránit svoje etnikum kdekoli na světě.
Rusové už dávno chápou, že cílem jsou oni, to bys musel přečíst nějaké ruské články nebo se podívat na ruské televizní pořady.
A když o Sýrii říkali, že jí nesmějí pustit, protože dalším cílem by bylo Rusko, tak o Ukrajině to platí dvojnásob.
Tu taktiku, jak přehrát Američany na Ukrajině, nech na Putinovi a jeho týmu. Opravdu tam nesedí žádní blbcí, loňský rok je tomu příkladem, kdy Putin vyhrával jednu bitvu za druhou.
Ještě jednou ti říkám, že Ukrajinu nepustí, protože za ní je Moskva!

Re: Re: Re: Re: Re: :-)

lcc 22.02.2014
Ok .

Re: :-)

23.02.2014
Sliby se slibují, blázni (Icc..) se radují..
nebo
Jedna vlaštovka jaro nedělá..

Dej si měsíc pohov a pak budeme všichni moudřejší. Ty taky nevíš, co bude zítra, takže asi tak. A promiň, tebe tady taky nikdo nebere vážně, opravdu nikdo.. Měj se..

kapitulacia sša

jardob 22.02.2014
Tak mi napadlo, GP nepotrebuje silnu ameriku, preto podporili zdvihnutie ich dlhoveho stropu.. A istotne ratali s tym, co sa vlastne deje.. Vznikol efekt topiaceho sa, ktory sa chyta kazdej slamky, a stahuje so sebou vsetkych.. Cize, tento krok zvysil agresivitu, ale aj rozduchal strategicke myslenie sša, aby oddialili svoj pad, a vseliakymi podlymi trikmi (ktore su im vlastne), vycicali a okradli zvysok sveta v snahe sa zachranit.. Myslim ze GP, eskalovanie ekonomickej a informacnej vojny padne len vhod.. Podla prislovia, kde sa dvaja biju, treti zvitazi...

Ja stale verim a dufam, ze rusko ma a bude mat dobru taktiku aby zvratil globalizaciu v svoj prospech. Lebo zatial to vyzera, ze obcas robi jeden krok vpred a dva vzad.. Ale zdanie moze klamat..

ad diskuse

Hox 22.02.2014
"michalovi", "Icc" a některým dalším - zkuste při diskusi nesklouzávat do osobní roviny, díky.

Re: ad diskuse

eru24 22.02.2014
Ale tak zase lcc jedno slovo uklzlo, pritom to nebolo na nikoho z pouzivatelov. )

Re: Re: ad diskuse

Hox 22.02.2014
pravda, neúplné vyjádření... mělo být "nesklouzávat do osobní a emoční roviny"

clanok

eru24 22.02.2014
http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=rusko-je-pripraveno-kvuli-ukrajine-vybojovat-valku-priznava-vedouci-vladni-cinitel&cisloclanku=2014020110

FT referuje, že Rusko je připraveno vybojovat kvůli ukrajinskému území na Krymu válku (tam žije nejvíce ruských obyvatel a mají tam vojenskou základnu). Tento činitel vyvolávající obrazy ruské invaze do Gruzie v roce 2008 řekl FT, že „nejdříve přijdou o Krym, protože ten přijdeme ochránit zrovna tak, jako jsme to udělali s Gruzií.“

..

lcc 22.02.2014
[přesunuto pro vulgární výrazy. Diskuse by měla být k věci a v neosobní rovině. Originál k vidění zde - http://pastebin.com/w4iwPFhW]

Re: ..

lcc 22.02.2014
To som nepochopil, aké vulgárne výrazy ?

Re: Re: ..

Hox 22.02.2014
viz příspěvek výše. Diskuse by měla být k věci a v neosobní rovině, neemoční.

Re: Re: Re: ..

lcc 22.02.2014
Ja som predsa na nikoho z tu diskutujúcich neútočil, je to tu zaujímavá debata . Fakt neviem o čom je reč .

Re: Re: Re: Re: ..

michal 22.02.2014
Použil si určité výrazy, si to najdi v tom odkaze, Hox má pravdu v tom, že diskusia má byť neosobná a vyhýbať sa aj emočnému vyjadrovaniu..

Re: Re: Re: Re: ..

Hox 22.02.2014
zde je jednoduše zvykem diskutovat trochu jiným způsobem, příspěvek typu "všechno je na h****, rusko je v p*****" má nulovou až zápornou informační hodnotu. Nejde o názory, ale o způsob jejich prezentace. Diskuse tady nejsou ani tak pro emoční úlevu, mají sloužit ideálně spíše pro rozbor, zdroj informací a pohledů na věc hlavně většině čtenářů (99.9%), kteří se jich nezúčastňují. Aby ten účel plnily, musí mít určitou formu a měly by být konstruktivní ve smyslu vzájemného doplňování se a hledání "pravdy" (popisu objektivní reality v daném konkrétním projevu, který je dostatečně adekvátní), sloužit k odstraňování defektů subjektivních pohledů na věc. Proto by příspěvky (zvláště top-level, úvodní) měly v zásadě být ideálně tří kategorií a) přinášet nové informace, b) budovat souvislosti nebo c) přinášet rozumně vyargumentované pohledy na věc.

Re: Re: Re: Re: Re: ..

lcc 22.02.2014
Tak to sa ospravedňujem ,nevedel som, že slovo prdel je nadávka .Bavíme sa o vážnych veciach a to čo sa deje na Ukrajine je určite aj veľmi emotívne . Počítam,že aj keby som napísal,že je to "v keli" ,tak to bude neprijateľné. Sranda :-)
Inak stránku považujem za zaujímavú ,člověk sa tu dozvie zaujímavé názory a pohľady .
Tak ešte raz sorry.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Hox 22.02.2014
malé nedorozumění, žádný problém

Re: Re: Re: ..

eru24 22.02.2014
Myslim si, ze si to vzal prisne.

Žebrací miska tajemníka Skull and Bones, Kerryho

ushiro 22.02.2014
Preklad Fulfordovho článku zo 17.2.2014

http://benjamin-fulford-cz.webnode.cz/news/zebraci-miska-tajemnika-skull-and-bones-kerryho-naplnila-cina-do-pulky-a-indonesie-rekla-v-zadnem-pripade-/

"Podle zdrojů z Východní Evropy, se taktéž můžou udát nějaké vojenské turbulence, které budou doprovázet tuto finanční válku.Tyto zdroje říkají, že byla zaznamenána jedna válečná výzva ve Východním bloku a určitý druh velkých posunů se přislíbil hned poté, co skončí Olympijské Hry v Soči."

Uvidíme...
Každopádne pre Rusov je Soči momentálne priorita No.1 - majú tam sústredené svoje najlepšie kapacity, spravodajcov, operatívcov.

Ukrajina – o co tam jde?

ushiro 22.02.2014
http://proinvestory.cz/ukrajina-o-co-tam-jde

dálostí posledních dní je ukrajinské odmítnutí asociační dohody s EU. Pozadí těchto událostí se česká média věnovala jen povrchně. Jde ale o událost zásadního významu. Nejde o „pouhé“ připojení k EU, ale o bitvu na evropském energetickém trhu – EU a její spoluhráči Norsko, Turecko a Ukrajina versus Rusko, které přetáhlo Ukrajinu na svoji stranu.

Norsko totiž letos v létě překonalo Rusko a stalo se jedničkou, pokud je o export plynu do EU, EU k tomu ještě pracuje na dopravě zkapalněného plynu z Turecka přes Ukrajinu. To si Rusko nenechá jen tak líbit… a jsme u posledních událostí na Ukrajině.

je to v predeli pánové

lcc 22.02.2014
Game is over .

Rusko stratilo Ukrajinu a už ju nikdy nedostane naspäť, to USA už nedovolia. Nejde oi EU o trhy , ide o geopolitiku a tu pôjdu USA aj proti záujmom EU, nakoniec celá EU je obyčajným vazalom USA. Nasledovať bude Sýria , USA práve vedú rozhovory a jednania s vládami podporujúcimi opozíciu a financovaní a dodávkách zbraní. Rusko príde o Tartus. Padne aj Venezuela, zasiahnu tam vojensky USA a nebudú sa Ruska vôbec pýtať .
Zasiahnuť na Ukrajine v zmysle zavzatia juhovýchodu do Ruska bude pre Rusko politicky nepriechodné. Bolo by to označené jako priama agresia Ruska voči suverennemu štátu . Na to si Rusi netrúfnu .
Takže prídu aj o Krym a vyhodia im odtiaľ ľodstvo a nasáčkuje sa im tam US flotila. Rusko zaspalo dobu, chcelo jednať všade a s každým v rukavičkách, lenže USA sa neserú s nikým.
Potom čo nechali Rusi vedome na holičkách Kaddafiho, dali jasne najavo, že sú slabí .Tam sa to začalo v Lýbii . Tam sa nechali otvorené dveře pre USA .Dočasný úspěch Putina v Sýrii bol len ojeb a fingovaný ústup USA ,pretože chystali Ukrajinu . Teraz je vymaľované . Sýria rýchlo padne, pretože Rusi už majú problémy za vlastnými dverami, nebudú vedieť kam skôr skočiť.
Mysleli si že počas olympiády budú USA držať zmier. Hovno . Udreli presne včas a zlomilo sa to veľmi rýchlo. Rusi nemajú žiadny plán B,C ani D, sú v defenzíve od rozpadu ZSSR a už sa z toho nikdy nedostanú. To ako boxer Kličko, fašista Tančibok a žid Jaceniuk rozobrali Janukoviča , svedčí o úplnej slabosti Ruska.
Ak by bolo solné a stálo pevne za Janukovičom,už dávno by bol vyhlásený výnimočný stav a tamtí traja za mrežami. Oheň sa musí hasiť v zárodku,nie keď už horí celá stodola .
Je koniec, na Ukrajine budú americké základne a rakety než poviete švec . Populácia sa zmanipuluje za pár dní,vlastne už asi aj je, tam nie je problém, to západné médiá vedia , akékoľvek volby na Ukrajine skončia víťazstvom prozápadne orientovaných politikov, to už nepustia. A potom bude akákoľvek intervencia Ruska nemožná.
A do vojny Rusko nepôjde, na to nemá . Putin je slabý , populácia zmagorená, armáda slabá, mladí ľudia nepôjdu bojovať, nebude žiadna "veľká vlastenecká" :-) Piata kolóna je silná aj v Rusku ,
pracuje stále a Putin sa drží zubami nechtami . Po páde Ukrajiny začnú problémy aj v samotnom Rusku, demoštrácie , opozícia podporovaná USA je tam silná . Rusko bude mať problém prežiť.
Odstavia ich od možnosti dodávať ropu a plyn do európy,po páde Sýrie to nebude problém.
2.svetová vojna nikdy neskončila, len jej hovorili studená , a teraz je už horúca opäť . Rusi sú naivní,tak jako všetco slovania a doplatia na to . Anglosasi sú kurvy vybíjané , v spolupráci s jevrejmi nakoniec Rusko rozvrátia . Neexistuje jeden jediný signál alebo náznak, že by tomu tak nemalo byť. Rusko ustupuje
od svojho rozpadu ,teraz je už však situácia smrteľne nebezpečná. Už ide o prežitie Rusov, možno aj nás . Poliaci a maďari by radi delili Slovensko medzi seba, ako plánovali už v minulosti. Čechy sú protektorátom Nemecka už teraz ,tam už neexistuje žiadna vnútorná sila brániť národné záujmy.
Je to v prdeli pánové , neviem si predstaviť jako by sa to dalo zvátiť.

Re: je to v predeli pánové

eru24 22.02.2014
Game isnt over

Je to presne ako s Osetinskom, vyuzite OH. Ale ako to bude dalej?
mimochodom, ako tu je podrobne ako sa situacia vyvija
http://www.gazeta.ru/politics/2014/02/21_a_5921077.shtml

Re: Re: je to v predeli pánové

lcc 22.02.2014
Zapíš si za uši....na Ukrajine na vlastnú žiadosť budú do roka USA základne .Nenávisť voči Rusom dokázali mediá vyhnať na maximálnu možnú úroveň . Ukrajina sa stane najväčším nepriateľom Ruska, možno väčším jako Poľsko .
Rusko prehralo informáčnú vojnu ,diplomatickú vojnu a v podstate aj územnú. Strata Ukrajiny je rozhodújúca , do Moskvy je teraz už veľmi blízko . O tom sa Nemcom ani nesnívalo .
Okrem toho Rusko nemá ani demografický potenciál na to aby viedlo akúkoľvek vojnu . Gorbačov a Jelcin zničili Rusko, zničili vlatný národ . Už nikdy sa z toho nespamätajú. A my tiež nie .

Re: Re: Re: je to v predeli pánové

michal 22.02.2014
Nie som si istý, či do rok,a alebo možno neskor tie základne, ale s ostatným sa dá len súhlasiť. Je smutné, že to mnohí nechápu a čakajú zázraky...

Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

paprsek 22.02.2014
Souhlasit se dá, ale pravda to není

Re: Re: Re: je to v predeli pánové

eru24 22.02.2014
Ale Ukrajina nie je celostny stat, je ruska cast a ukrajinska cast, plus stred. Ty si myslis, ze ruska cast sa da zmagorit Zapadom? Ty si fakt myslis, ze si to len tak nechaju? Minimalne tam bude vojna.

Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

eru24 22.02.2014
Aby som bola presnejsia, takto vyzera mpaka, ako sa ma udajne Ukrqajina rozdelit.
http://www.globalsecurity.org/military/world/ukraine/images/041124-election.gif
viem, je to sci-fi pre niektorych, no sci-fi bola aj invazia do Osetinska

Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

lcc 22.02.2014
Problém je ,že ani tá "proruská" časť ukrajiny nie je tak jednoliata a v mnohých rediónoch mal Janukovič len tesne nad 50% . Preto hovorím,že Rusi podcenili propagandu a informačnú vojnu , mediálna kampaň zo strany Ruska je veľmi slabá, ale objektívne povedané, môže byť iná? Všetky západné médiá bijú do Ruska, to boli jatky už před olympiádou , človeku z toho bolo až zle. Najsmutnejšie na tom je to, že proti Rusku vystupujú v podstate všetky české a slovenské médiá , mimo pár alternatívnych internetových stránok, ktoré číta minimum ľudí.
Tá nenávisť proti Rusku bola vyšpikovaná do extrému . Je mi z toho smutno.

Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

eru24 22.02.2014
Teraz nemas pravdu, len v Chersonskej oblasti mal Janukovic viac ako 50%, v najdolezitejsich, to jest Kryme, Charkove, Dnepropetrovsku a Donecku mal minimum viac ako 60%, pritom Juskecnko mal nad 50% v Kirovograde a Uzhorode http://i.imgur.com/HECWa4O.jpg

A to hovorime o oficialnych vysledkoch, kedy bola pri moci Tymosenkova s Juscenkom.

Plus si uvaz, okrem Chersonskej oblasti cele pobrezie bolo vyrazne za Janukovica, tak ako priemyselne centra Doneck s Luganskom a Dnepropetrovskom.

A ked sa odclenia tieto regiony, ty si naozaj myslis, ze druhe budu ochotne pocuvat banderovcov?

Re: je to v predeli pánové

michal 22.02.2014
Oheň sa musí hasiť v zárodku,nie keď už horí celá stodola .

Stará pravda, ktorú tu bohužial málokto chápe a skor si budúe namýšľať rozne iracionálne konštrukcie, ktoré majú ospravedlniť pasivitu Ruska, ktorému už búchajú na dvere...

Re: Re: je to v predeli pánové

eru24 22.02.2014
otazka znie, co chcu Rusi, ak sa pozries na tuto mapku http://www.globalsecurity.org/military/world/ukraine/images/041124-election.gif znamenalo by to odtrhnutie Ukrajiny od mora a priclenenie ciernomorskeho pobrezia k Rusku, to su totiz regiony, ktore nemozu citi banderovcov, ktori teraz vladnu Kyjevu a taktiez by to ochromilo prepravu surovin z Turecka... pockame si, mozno mate pravu vy a mozno to je vsetko inak :)

Re: Re: Re: je to v predeli pánové

michal 22.02.2014
Pochybujem, že je Rusko spokojné so súčasnou situáciou a prípadným rozparcelovaním Ukrajiny..

Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

eru24 22.02.2014
A naco su mu nepriatelski naladene regiony? Nech sa povaria vo vlastnej stave, hlavne, ze pobrezie a vychodna cast bude doma. :)

Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

michal 22.02.2014
Iste by bolo lepšie, keby tie regióny boli priateľské, ale roztrhnutie Ukrajiny, ktoré pravdepodobne časom nastane nie je pre Rusko výhra, pretože sa USA priblíži a bližšie obklúči Rusko, súčasne stratí Rusko prestiž ochrániť svoje geoplitické záujmy a Ukrajina bola v centre ih geopolitiky, to každý vie, okrem toho nie je ani isté, že východnú časť Ukrajiny Rusko naisto získa, o to sa ešte bude bojovať..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

eru24 22.02.2014
Ukrajina v taktomto zlozeni nemoze vydrzat, to bolo jasne, co sa tyka vychodnych regionov, ano, bude tam bitka, ale... je tam prilis vela Rusov, presnejsie ruskojazychych, aby ich mohli len tak vyhnat, to nedokazali dokonca Lotyssko s Estonskom a snazili sa. Plus vacsina z Vychodu sa odmieta bavit po ukrajinsky. Mimochodom mnoho nacionalistov v Kyjeve nehovori po ukrajinsky ale po rusky.

Re: Re: je to v predeli pánové

paprsek 22.02.2014
Stodola shoří a bude klid... sice to ještě bude chvilku trvat a budou se muset vyhrnout rukávy - ale Američani už asi vystříleli vše, co mohli - menší akce nemají smysl a silnější by už znamenali sešikování všech proti nim - po zklidnění této situace - to zabalí

Re: Re: Re: je to v predeli pánové

lcc 22.02.2014
Bárs by si mal pravdu .

Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

paprsek 22.02.2014
Však mám.

Re: je to v predeli pánové

taurus 22.02.2014
Krásně jste to vymaloval, jen ještě vytesat do kamene.:)
Za měsíc si to povíme. Ale až tak naivní Rusové nejsou, už se poučili...

Re: Re: je to v predeli pánové

michal 22.02.2014
Povieme si za mesiac, či sa podarí Rusku vyhnať "demokratov", hodne o tom pochybujem...

Re: Re: je to v predeli pánové

lcc 22.02.2014
Tiež som si to myslel, bohužiaľ udalosti tomu nenasvedčujú, v podstate zaberajú USA postupne veškerý svet okolo Ruska
Nedá sa proti tomu brániť. Ako sa Assad môže brániť, keď vedie vojnu všade proti armáde financovanej a neustále rozširovanej západom ? Neustály prílev nových a nových ozbrojencov, zbraní a financií . Nie je žiadna šanca že by Rusi udržali Sýriu , prehrávajú vojnu z časom a peniazmi . Teraz po zabraní Ukrajiny USA budú vydierateľný a Sýriu pustia, nemajú na výber . Pustia aj Irán ,nikto sa ich už nebude pýtať. Čína ? Mimo svojich hraníc meznamená žiadnu hruzbu, okrem toho vyvolať tam nepokoje bude ešte jednoduchšie ako v Rusku . Takže kto by mal zabrániť USA v postupe ? Lýbia bol ten bod, kde mali Rusi a Čína zatiahnuť oponu a vydierať EU ropou a plynom a nie nechať vybombardovať spriaznenú krajinu krajinu do stredoveku .
To už ani nehovorím o tom,že napadnúť Irak by za čias silného ZSSR nebolo vôbec možné . Rusi nechali aj Kubu - strategický bod - napospas USA, to bola ďalšia chyba .
Je koniec ... Rusku nechali olympiádu a vzali im historické ruské územia na ľavom brehu Dnepra ,čo sa nikdy doteraz nestalo . Nikdy. Takže aké silné je Rusko ?

Re: Re: Re: je to v predeli pánové

taurus 22.02.2014
Koukám, že k Rusům máš hodně výhrad.:)
Ale jestli si vzpomínáš, tak Rusko samotné prožívalo problémy. V době války v Libyi nemělo dost sil, v Syrii už je situace úplně jiná. Nechápu, proč píšeš, že tam prohrávají, když je to pravý opak. Asad vybijí teroristy ve všech dírách.
Saakašvili si také myslil, že když má za zády USA, tak mu nic nehrozí. Jak vidíš, se zmýlil.
Klídek, nic není ztraceno. A války se nevyhrávají jenom zbraněma

Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

lcc 22.02.2014
Omyl, ja nemám k Rusku výhrady v tom zmysle, že som proti Rusku. Ja považujem Rusko za jedinú šancu a poslednú nádej pre kresťanskú civilizáciu ako takú . Rovnako si myslím,že ak niekto garantuje naše a české hranice ,tak je to jedine Rusko, nikto iný.
Všetci naokolo by nás najradšej uropili v lyžičke krvi. Ak nebude Rusko ,nebudeme ani my . ČSR bola umelým výtvorom po 1.svet.vojne a mnohým to leží v žalúdku stále . Jako hovorili štúrovci, môžeme sa oprieť lenm o silný ruský dub. Keď ten spília , sme v prdeli aj my ,pretože anglosaské elity nenávidia slovanov od veky vekov . Možno sa to zdá pritiahnuté za vlasy,ale západné elity tak uvažujú. Nie o tom pochýb. Vždy boli pre nich slovania barbari .
Nevieš si predstaviť ako rád by som sa mýlil.

Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

paprsek 22.02.2014
Mýliš sa a těžce.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

lcc 22.02.2014
To dúfam :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

paprsek 22.02.2014
Doufej, pokud ne, sám poznáš.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

lcc 22.02.2014
super, ale ešte si nedal jediný argument, ani návod jako by mohlo situáciu Rusko riešiť , ak je to vôbec môžné riešiť .
Tvoje stanovisko je tak jednoznačné,akoby si vedel niečo čo my ostatní nie :-) Sem s tým , inak je to bluf , i keď pomerne suverenny .

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

michal 22.02.2014
To by aj mńa zaujímalo, pretože jednoznačné stanovisko bez dobrého argumentu a návodu nič neznamená...)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to v predeli pánové

paprsek 23.02.2014
Jste dvojčata - už jste se přestali maskovat a programuje čtenáře k rezignaci už zároveň a za sebou? Nechte toho, pak přijde součet všech smutků - co jste vyvolali na vás. A co když jste rozesmutnili stovky lidí? Myslím to s vámi dobře. Měli by jste se vzpamatovat a začít myslet na sebe a ne na své peníze, ty vás totiž s deprese nevykoupí.

Mockrát to tu bylo tento týden uvedeno... USA kapitulovali - nikdo už jim nepůjde na ruku, protože by to už bylo na vlastní triko toho,kterého... proč by to kdo dělal? A v čem byla síla USA? V tom, že jim všichni posluhovali.

Kdo může brát vážně parlament, kde na poslance vrhali kameny a bili je? - A když to zveřejnili na Novinkách - tak je jasno. Nikdo to z lidí, co mají alespoň loutkovou moc to nebere vážně - ty poslední vyvydírané změny v zákonech... Tymošenková na svobodě nic neřeší - už se nepotřebuje léčit? A kdo ji po těch podněcovačkách bude brát vážně? Myslím, že západ ne. To by se musela hodně kát a to nemá v krvi - takže i kvůli ní tekla krev a ona se nestydí?
Janukovič ustoupil - pokud tušil, že neubrání palác, nic jiného mu nezbylo, když dostal echo... Ale obranná operace vše vyřeší - možná to nebude během pár hodin, ale vítězství je už na dosah, i přes vaši informační kampaň.
<< 1 | 2 | 3 >>

Přidat nový příspěvek

Informační báze KSB

Před bědami se nesehni, na Boha se spolehni.

Historie není věda, historie je v davově-"elitárních" společnostech nástroj řízení.

Nikdy nevíte, před jakými neštěstími Vás zachránila obyčejná smůla.

Návštěvnost

Flag Counter